Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם !

אתמול שמתי לב להתחממות עצרתי בצד וראיתי שמהצינור רדיאטור עליון יש נזילה.

קצרתי את הצינור החזרתי למקומו, קניתי חדש עשיתי שטיפה לרדיאטור עם צינור וקצת לחץ.

החזרתי הכל למקומו מילאתי מים ירוקים ונסעתי הכל היה בסדר.

היום בבוקר פתחתי את המיכל מים היה קצת חסר אז הוספתי .

הצהרים אני נוסע ורואה עוד הפעם התחממות עצרתי , ולא מצאתי שום נזילות.

איפה יכולה להיות הבעיה?

השמן במנוע בסדר אין מים .

יכול להיות דבר שלא שמתי לב אליו זה הפקק של הרדיאטור מלמטה כדי לרוקן את המים.

יש גומיה פנימית על הפקק האם יש עוד אחת? שאולי עפה לי עם הזרם כשפתחתי את הפקק?

הרכב הוא סוזוקי באלנו 96

תודה מראש!

פורסם

יכול להיות שזה הגומיה כמו שכתבת,יכול להיות שיש אוויר במערכת שצריך לנקז,אני בטוח שאנשים שמכירים את הרכב הזה יתנו תשובות יותר מדוייקות.

 

ערב טוב,רן.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
עוד משהו?

 

בבקשה מחר אני ניגש לבדיקה ותיקון.

כנראה שתצטרך להחליף רדיאטור .

ספר מחר מה היה בבדיקה.

 

אגב, אם אתה צריך לקנות אחד חדש,תפנה ליבואן ותקנה ממנו-הרבה יותר זול.

פורסם
תרמוסטט לא נפתח 100% !

מה אני אגיד לך... אתה תותח!

שמע... אם אתה לא יודע אל תגיד! תלמד...

איך טרמוסטט שלא נפתח יגרום לאיבוד רציני של מים? תסביר לי... אני רוצה ללמוד ממך גאון הדור.

 

אולי... כתוצאה מזה שהוא לא נפתח והמנוע מתחמם יש איבוד של מים, אבל גם אז... יש לבדוק תחילה גורמים אחרים שגורמים להתחממות....

רדיאטור סתום, נזילה שלא נראית לעין עקב התאדות של המים, משאבת מים מתה, אטם ראש שנפרץ...

יש לחבר שעון לחץ לרדיאטור ולאתר נזילות, ולעבור הלאה עד שהתקלה תמצא...

זה עושים במוסך, לא במחשב, ופעם הבאה... אל תגיד סתם דברים כי אנשים עוד מסוגלים ללכת ולהחליף חלקים סתם ללא ידע ודאי על מקור התקלה שגורמת להתחממות המנוע ואיבוד נוזל הקירור.

פורסם

חברה מצאתי את מקום הנזילה אני לא יודע מה זה בידיוק אבל נראה לי זה הפומפה.

מה זה?

והיה שיפוץ גיר לפני שבועיים יכול להיות בגלל זה?

תודה.

1.JPG

2.JPG

Фото037.jpg

פורסם

פומפה? אתה בטח מדבר על משאבת המים...

אם היא נוזלת יש צורך להחליף אותה, בשביל להחליף אותה צריך להוריד טיימינג, לפתוח פולי של הקראנק ולהחליף אותה.

כמה ק"מ הרכב עשה? ידוע לך מתי המשאבה הוחלפה אם בכלל?

×
×
  • תוכן חדש...