Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

8 ג'י לעומת 4 ג'י


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה קניתי סט חיווט חדש לרכב 4 ג'י של לאנזר

על הקופסה רשום שזה אכן 4 ג'י אבל מה שמוזר שהחיווט עצמו זה אותו עובי כמו ה 8 ג'י ההבדל הוא רק בבידוד שהוא אכן עבה יותר.

האם זה אכן 4 ג'י ? ואם כה איך זה שהחוט הפנימי הוא אותו חוט ורק המבודד שונה ?

פורסם

כמו שגל אמר ככה זה .

גם אנחנו עשינו השוואה וראינו ש 4 ג'ג זול בדיוק אבל בדיוק אותו דבר כמו 8 רק הבידוד יותר עבה. ואז עשינו השוואה עם 4 ג'ג של סאונד סטרים ואז ראינו הבדל של שמים וארץ!

:twisted: ...............:twisted:

למכירה VCVR עם תיבה מקורית! דנדש!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=165846

diverdolphins.gif

פורסם

לא בטוח שהוא צוחק, רוב החברים בפורום קנו וקונים כבל של סאונד קווסט או קליפורניה בום,

בין אם הם יודעים זאת או לא.

אגב, גם בין סאונד קווסט לקליפורניה יש הבדל עובי ;) (הסאונד קווסט עבה יותר)

פורסם

לא!

זה לא 8G עם בידוד עבה יותר, זה בערך 6G עם בידוד עבה.

העלויות הן בהתאם כמובן, וכבל זול - זול, וכבל יקר - יקר, אבל אתה מקבל עבור מה ששילמת.

אולי פשוט תרשום לאיזה מגבר/ים אתה רוצה לקנות?

פורסם

אם יורשה לי להוסיף שאלה, מה עדיף כבל 1 של 4G או 2 של 8?

במפגש לפני כמה חודשים איזה בחור מבוגר אמר לי שכבל 1 של 4 עדיף כי אז כל מגבר לוקח בחופשיות כמה חשמל שהוא צריך וששני כבלים של 8 מגבילים מאד את המגברים.

נכונה התאוריה הזאת?

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

פורסם
אם יורשה לי להוסיף שאלה, מה עדיף כבל 1 של 4G או 2 של 8?

במפגש לפני כמה חודשים איזה בחור מבוגר אמר לי שכבל 1 של 4 עדיף כי אז כל מגבר לוקח בחופשיות כמה חשמל שהוא צריך וששני כבלים של 8 מגבילים מאד את המגברים.

נכונה התאוריה הזאת?

אם שני ה- 8G שווים לעובי של אחד 4G אז לפי חוקי הפיזיקה שאני מכיר התאוריה לא נשמעת לי הגיונית.

4G אולי יותר נוח לשימוש וגם לחיבור למגבר עצמו אבל לא נראה לי שבו יעבור יותר זרם (אמפר) מאשר בשני 8G

 

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

חח אתם נישמעים כמו פורום בחורות שאוהבות כלים שחורים חח "העובי כן קובע"... לסיכום כמו שגל אמר את מקבל את התמורה למחיר ששילמת.. ולפשוטי העם גם הכבלים האלה משמשים כאופציה מצויינת...

×
×
  • תוכן חדש...