Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש את דעתכם על טויוטה RAV4


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אתמול ראיתי טויוטה ראב 4 למכירה והאוטו משך את עיניי

הרכב יפה עם סאנרוף.

מודל 2000 יד שלישית.

מישהו יודע מה המחירון של הרכב הנ"ל?

והאים הוא הולך מחירון?

צריכת דלק?

כל פרט יעזור לי.

 

 

תודה.

שחר.

פורסם
אז למה את צריך ג'יפון אם אתה לא מתכוון לנצל אותו. מכונית כביש באותו תקציב תציע לך הרבה יותר.
אולי תעמוד עם שלט מול סוכנות טויוטה?
פורסם
אולי תעמוד עם שלט מול סוכנות טויוטה?
ידידי דברי נאמרו לא על טויוטה ראב 4 אלה על ג'יפ/ון בכללי, לא רואה שום סיבה לקנות רכב שטח לכביש שהוא נחות ממכונית כביש רגילה באותו תקציב. לג'יפון הבטיחות האקטיבית נחותה, נוחות נחותה, צריכת דלק גדולה יותר קרוב לוודאי, ביצועים פחות טובים.

 

בכל מקרה אם הבחור מתעקש לראב 4, שיהיה בהצלחה. רק אמרתי את דעתי.

פורסם

לא אמרתי שאני לא מתכוון לרדת איתו לשטח.

אני ויתרתי על טרקטורון מסיבות אישות ואילוצים.

אז אני ארד עם הראב 4 לרשטח אולי בכל שבת ולא יותר מזה.

הרוב יהיה בכביש.

פורסם
ידידי דברי נאמרו לא על טויוטה ראב 4 אלה על ג'יפ/ון בכללי, לא רואה שום סיבה לקנות רכב שטח לכביש שהוא נחות ממכונית כביש רגילה באותו תקציב. לג'יפון הבטיחות האקטיבית נחותה, נוחות נחותה, צריכת דלק גדולה יותר קרוב לוודאי, ביצועים פחות טובים.

אני מסכים עם כל מילה שכתבת ותמיד חשבתי כך, ובחיים לא יהיה לי ג'יפון צעצוע (חוץ מסמוראי/ג'ימני אולי, אבל הוא בכלל לא בקטגוריה הזו...), אבל יש שוק לא קטן של רכבים בסגנון הזה ורוב היצרנים פונים גם לנישה הזו. וכשם שאנשים קונים רכבים חדשים כאלה למרות הכל, יש גם מי שמתעניין בהם כרכבים מיד שניה.
פורסם
אני מסכים עם כל מילה שכתבת ותמיד חשבתי כך, ובחיים לא יהיה לי ג'יפון צעצוע (חוץ מסמוראי/ג'ימני אולי, אבל הוא בכלל לא בקטגוריה הזו...), אבל יש שוק לא קטן של רכבים בסגנון הזה ורוב היצרנים פונים גם לנישה הזו. וכשם שאנשים קונים רכבים חדשים כאלה למרות הכל, יש גם מי שמתעניין בהם כרכבים מיד שניה.
כמובן שיש מספר לא מבוטל של אנשים שמתעניינים ורוצים רכבים מהסוג הזה, אני רק הבאתי את דעתי שזה מיותר לחלוטין, שוב לדעתי.
פורסם

רכב נחמד וכיפי .יש לו ביצועים בהחלט טובים ובזכות הנעה כפולה קבוע גם אחיזה לא רעה בכביש. שטח טכני הוא לא אוהב -נמוך יחסית ,דיפרנציאל המרכזי לא ננעל ואין הילוך כוח. אבל בחולות ,בזכות משקל קל ומנוע חזק יחסית הוא אחד הכלים היותר כיפים. דווקא הראב 4 מהווה אלטרנטיבה טובה מאוד לרכב כביש גם קל מאוד להסתדר איתו בעיר בגלל יתרון הגובה והגודל קטן.כאשר בנוסף הוא נותן את האפשרות לרדת לשבילים ולחולות. כמובן שיש לו חסרונות לעומת רכב פרטי והוא גם אוכל לא מעט דלק אבל לדעתי רכב מומלץ מאוד.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם
אז למה את צריך ג'יפון אם אתה לא מתכוון לנצל אותו. מכונית כביש באותו תקציב תציע לך הרבה יותר.

מכונית היא מעבר למשהו ש"צריך" ומי כמוך, פיליפ יודע את זה כשאתה נוהג ברכב "ספורטיבי". למה אתה צריך את זה?

חלילה אני לא בא לתקוף, ואכן חלק מבעלי רכבי השטח בכלל לא משתמשים בו לנהיגת שטח.

 

לעניין הRAV4 או "כבוד הרב" כפי שאני מכנה אותו.

לא מדובר ברכב שטח אלא ברכב עם יכולות 4X4 שמתאימות לדרכי קק"ל או חולות רכים. כמו כן מאחור יש חגורות רק ל2 נוסעים. מצד שני הרכב נחשב לאמין ובעל הופעה נאה. איכות הנסיעה לא נחותה מאחותו הקטנה הקורולה. אם התאהבת, התקציב מתאים ואתה מבין שאת החורשן לא תעלה איתו זו אופציה חביבה מאוד.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...