Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הטענתי את המצבר מרכב אחר למשך חמש דקות ואחרי שתי נסיונות ראשונים להתניע נגמר המצבר שוב

האם זה אומר שהדינמו/אלטרנטור הלך או שחמש דקות לא מספיק או משהו אחר?

פורסם

באונו יש אלטרנטור. טעינת מצבר זה פונקציה של זמן ,עוצמת טעינה ,וגודל מצבר.כלומר כאשר האלטרנטור מספק כ 20A לשעה, וגודל המצבר 60 אמפר שעה, הוא יתמלא ב כ 3 שעות.

 

יום טוב יצחק.

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
פורסם

במכוניתך יש אלטרנטור עם תפוקת זרם מירבית של 65 אמפר.

יש לגשת לחשמלאי רכב כדי שיבדוק את מצב המצבר (מתח תחת עומס ורכוז אלקטרוליט), את תפוקת האלטרנטור וזליגת זרם כשכל צרכני הרכב כבויים. לפי זה הוא ידע מה הגורם למצבר החלש שיתכן שרק הוא פגום.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

עדכון

 

בהמשך לבעיה שהרכב לא מניע, ובהמשך להודעה מעמוד קודם

אחרי בדיקה קצרה של מקצוען צדיק מסתבר שכל הבעיה היא סדק קטנטן בבית דיסטרבורטור

ובעלות של 30 ש"ח לחלק נפתרה הבעיה

מעולם לא הייתי שם לב לסדק הזה או שהייתי חושב שזה בגללו

נראה לי רק מקצוען אמיתי יכול לדעת או פשוט אחד שנתקל בזה לאחרונה

חבל שאין לי מצלמה הייתי מצלם את זה ומעלה לפורום, החלק נראה חדש לחלוטין,

רק סדק שנראה ממש שולי בתוך הפלסטיק הזה שבא מעל לדיסטרבורטור ושעושה את הניצוץ

זה היה הבעיה

×
×
  • תוכן חדש...