Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באיזה מארז אתה צריך את הרכיב? אני מניח שאם זה לפרוייקט DIY כזה או אחר, שלא לומר מחשב מנוע, אתה צריך DIP, אני צודק?

 

לך ל http://www.findchips.com/

הכנס את מספר החלק למעלה (וזה Atmel, לא Amtel)

 

יש שם מלא חנויות. רק תראה שאתה לוקח את המארז הנכון, ושים לב למינימום כמויות שצריך לרכוש. הרכיבים האלו באים במספר מהירויות, זה לא ממש משנה כמדומני אם כי במידה ואתה מחליף רכיב קיים, קרא ממנו את המק"ט המלא ותשתדל לקנות אחד זהה.

 

מבין החנויות שם, יצא לי לעבוד עם Mouser ו DIGIKEY ושניהם ישלחו לארץ בלי בעיה.

 

אם אתה מתקשה עם משהו או לא בטוח או לא מצליח להשיג, שלח לי ה"פ ונראה מה אני יכול לעשות בשבילך.

 

בהצלחה!

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

תודה לרועי ומרק אני אבדוק את החנויות. (וכן. הצ'יפ הוא למחשב ניהול מנוע)

 

באותו עניין. מישהו יודע איפה אפשר להשיג ZIF SOCKETS?

 

d4_1.JPG

קו---------------------------------------

פורסם

תוכל לקנות ZIF SOCKET אצל בלצר אלקטורניקה או אבן אלקטרוניקה בשדרות הר ציון בתל-אביב (לא תמיד יש במלאי).

המחיר הוא בסביבות 80 שקל תלוי במספר הרגלים.

במידה ואתה צריך לצרוב באופן חד פעמי מומלץ לרכוש תושבת מתאימה לרכיב ב-2 שקלים.

קיים גם ZIF אוניברסלי שמתאים לרכיבים צרים ורחבים שעולה מעט יותר אבל בארץ לא תוכל להשיגו.

האם יש ברשותך צורב EEPROM לרכיבים שרשמת בתחילת הקישור.

במידה ואתה זקוק לצריבת רכיבים ממשפחת PIC 16F או 18F או ATtiny12 אוכל לצרוב לך אצלי בבית.

IC_Socket.jpg

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...