Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוסך רנו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8358 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מוסך מנור-ישראל בפתח תקוה

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מצתרף להמלצה על מוסך מנור בפ"תת אני לא יודע אם הוא זול - אבל אמין לדעתי הוא כן וגם השרות טוב.

פורסם
מוסך ניסידן בנתניה...

 

עשה עבודה טובה במשך 3 שנים...

 

מומלץ!

 

יש לך מישהו ספציפי שם שאתה מכיר וסומך עליו? אפשר גם את הטלפון שלהם?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לצערי הרב אינני מוצא מוסך רנו טוב.

 

בקרתי במוסך מנור בפ"ת בפעם הראשונה לטיפול בברקסים לאחר שהנורית בקלאו שלי נדלקה. פיתרון שלהם קריאת כבלי החישן והחלפת רפידות. בפעם השניה נכנסתי על בעיה שהמנוע מידי פעם מקרטע ונחנק בהאצות המוסך קיבל את הרכב ליום שלם ומאז חזרתי אליו 3 פעמים ללא פיתרון הבעיה כל פעם החליפו חלק אחר והכסף התחיל לזרום והמצב לא השתנה.

 

מוסך רייך נכנסתי אליו אחרי שרכבי נכשל בטסט על ברקסים בערך 3 חודשים לאחר שהייתי במוסך מנור שבו החליפו לי את הברקסים הקדמיים כזכור. טוב הפעם הבעיה היתה בברקסים האחוריים במשאבה אחורית שנזלה הרכב ביקר אצלם 4-5 פעמים. פעם ראשונה החלפת המשאבה אחריה הרכב נפל על ברקסים והתוצאות היו יותר גרועות אף וכך חזרתי למוסך פעם נוספת להחלפת הברקסים האחוריים והדבקה ליטוש האל יודע מה והמצב בטסט היה גרוע יותר לבסוף בפעם החמישית עברתי. המוסך עשה מעצמו בדיחה כבר צחקו בטסט כל כמות אישורי הברקסים שהיו לי ועל הביקורים הדחופים שלי אצלהם. כמו כן לא פיצוי על זמן שבוזבז לי ורק כסף שבוזבז זה מה שקיבלתי שם.

 

בקיצור ההמלצה שלי להתרחק מהמוסכים הללו כמו מאש מנסיוני.

 

חישבו אתם נכנסים למוסך לתיקון ברקסים ויוצואים במצב יותר גרוע מהמצב הקודם!

אם לא הייתי הולך לטסט הייתי ממשיך לנסוע עם ברקסים אחוריים לא תקינים. וזה נקרא מוסך מורשה.

 

כיום אני מתרחק ממוסך כמו מאש.

יש לי מוסך עם חשמלאי שאני סומך אליו לא של רנו. וכל פעם קופץ למוסך אחר עד שאמצא את המתאים (כמו למצוא צדיק בסדום).

 

זוהי דעתי ואינה המלצה.

השליטה במכונית הינה המהנה ולא המהירות.

שלוט בכוחות הפועלים על הרכב ותלמד להנות.

פורסם
מוסך ניסידן בנתניה...

 

עשה עבודה טובה במשך 3 שנים...

 

מומלץ!

 

יש לך מישהו ספציפי שם שאתה מכיר וסומך עליו? אפשר גם את הטלפון שלהם?

מוסך ניסידן בנתניה עבר "מהפכה" בחצי שנה האחרונה.

מנהל המוסך, בחור חביב בשם שמעון היה איש עצבני מאוד עד שהוא חטף התקף לב או אירוע לב כלשהו במהלך העבודה...

מאז העבודה במוסך שונתה פלאים.

הכל מסודר יותר, המוסך עבר שיפוץ והוא עכשיו גדול יותר נקי יותר ופשוט כיף להיות שם :wink:

אמנם קשה להסתדר עם אותו שמעון גם היום, כי הוא נורא "קו ישר" אבל זה שווה את זה.

תיגש לשם, תגיד לו מה הבעיה, הוא יבדוק איתך את הרכב ולפי נסיוני ידע לפתור את הבעיה בזמן הקצר ביותר.

מנסיוני - העבודה ברנו אמנם יקרה (אבל לא כמו בלובינסקי או צ'מפיון למשל...) אבל לעבודות באמת מסובכות או בטיחותיות המוסך הספציפי הזה עשה עלי עד עכשיו את הרושם הטוב ביותר.

:-)

×
×
  • תוכן חדש...