Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבוקר עשיתי בדיקה במכון לסוזוקי סופר בלינו 1999

תחת "שילדת מרכב, ליקויים בעלי משמעות גבוהה" נרשם:

פגיעה קורת רוחב מעבר לנקודת ריתום המתלה\מנוע

 

בכל מקרה אני מתכוון לגשת מחר בבוקר למכון ולדרוש מהבוחן שיבהיר במה מדובר ומה ההשלכות

אבל כדי לדעת לאיזה כיוון תנשוב הרוח או כדי לראות שהוא לא מחרטט לי בשכל

מה דעתכם?

אשמח לעיצה

פורסם

הנקודה שלגביה אני תוהה היא שבשיחתהסיכום של הבדיקה לא נאמר לי כלום לגבי מצב השלדה

לעומת זאת כן ציינו בפני שעלי להחליף בלמים וצירייה

 

אם המכונים מכאסתחים האם זה שהוא לא ציין בפני את מצב השלדה צריך להריח כמו דג סרוח?

פורסם
הנקודה שלגביה אני תוהה היא שבשיחתהסיכום של הבדיקה לא נאמר לי כלום לגבי מצב השלדה

לעומת זאת כן ציינו בפני שעלי להחליף בלמים וצירייה

 

אם המכונים מכאסתחים האם זה שהוא לא ציין בפני את מצב השלדה צריך להריח כמו דג סרוח?

הוא רשם את זה על הדו"ח אני בספק עד כמה אכפת לו אם הרכב שתקנה בטיחותי הוא לא,יותר נכון תקין או לא.

מכון ,אפילו אם הוא מנסה למצוא כל פרט ופרט לא יגיע בכזאת קלות אם בכלל ל : "ליקויי שלדה חמורים".

ממליץ,לבדוק עם האדם קודם.

וכמו כן,לא להתעסק הרבה עם הרכב הנ"ל,הוא נפוץ למדי וחבל על הזמן והכאב ראש שלך.

מאחל לך בהצלחה.

למכירה SONY ERICSSON W300I

מצב מושלם,יד ראשונה,אבזור מלא,כרטיס זיכרון 256 מגה :) עברית!מלאה! 0525246232

פורסם

יש גבול לכסת"ח.

 

אם בטופס הבדיקה היה כתוב ליקוי בעל משמעות שולית/נמוכה אז יכול להיות שמדובר בכסת"ח ובהסתרת האמת.

 

משמעות גבוהה= רמזור אדום= תמרור אין כניסה= דגל שחור בחוף ים.

 

לא מדובר על רכב נדיר או מיוחד, האמת שיש הרבה יותר מוצלחים ממנו בקטגוריה. כדאי לוותר ולברוח.

 

אסף

 

נ.ב. תמוה שלא דיברו איתך והזהירו אותך על כך במכון בדיקה. מי בחר את מכון הבדיקה ? אתה או המוכר?

פורסם

אני בחרתי את המכון

הבעיה היא שאני גר בב"ש

ובב"ש יש רק שני מכוני בדיקה אפשריים

והבחור שמתעסק עם המכירה של האוטו הוא מכונאי שבעבר עבד שאחד המכונים ומכיר את האנשים גם במכון השני

אז ייתכן שהוא יידע את שני המכונים שיגיע הרכב הזה לבדקיה

אבל זה כבר נראה לי יותר מדי כמו "תרגיל עוקץ" ואני לא אוהב להיות חובב מזימות

מצד שני, אני לא ארצה לגלות זאת על בשרי ועוד בדיעבד

פורסם
אני בחרתי את המכון

הבעיה היא שאני גר בב"ש

ובב"ש יש רק שני מכוני בדיקה אפשריים

והבחור שמתעסק עם המכירה של האוטו הוא מכונאי שבעבר עבד שאחד המכונים ומכיר את האנשים גם במכון השני

אז ייתכן שהוא יידע את שני המכונים שיגיע הרכב הזה לבדקיה

אבל זה כבר נראה לי יותר מדי כמו "תרגיל עוקץ" ואני לא אוהב להיות חובב מזימות

מצד שני, אני לא ארצה לגלות זאת על בשרי ועוד בדיעבד

אלון,תגיד לבחור הזה "ידידי,אני אמלא ** שקל דלק,ונסע למכון באשדוד" לצורך העניין כמובן.

שוב,תלוי כמה זה חשוב לך.

ממליץ להפרד לשלום,כבר עכשיו.

ולמצוא לך באלנו אחרת .

בהצלחה.

למכירה SONY ERICSSON W300I

מצב מושלם,יד ראשונה,אבזור מלא,כרטיס זיכרון 256 מגה :) עברית!מלאה! 0525246232

פורסם

לאחר בירור עם בוחן שבדק את האוטו שטען ש"פגיעת קורה" איננה מהווה פגיעת שלדה ואיננה מהווה בעיה בטיחותית ואיננה מהווה עילה להורדת הערך של האוטו,

ולאחר שהלכתי לפחח (שהומלץ ע"י חבר שאינו צד בעניין) שבדק ואמר שאין שום בעיה עם הפגיעה הזו

רכשתי את האוטו ב 6K מתחת למחירון שלו

 

ובתקווה שלא יהיו הפתעות לא נעימות בעתיד

אני מאחל לכם כל טוב ותודה על הנכונות לעזור ולייעץ

פורסם

מזל טוב!

 

בעבר היתה לנו בבית סוזוקי בלנו, רכב ממש אמין, פעם אחת לא היינו איתו במוסך(חוץ מטיפולים כמובן) במשך שנה וחצי.

 

תשמור על הרכב ועל עצמך!

 

איתי.

×
×
  • תוכן חדש...