Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ברשותי סיאט איביזה שנת 94 מנוע 1600 האוטו עבר שיפוץ ראש מנוע החלפת רדיאטור טיפולים מצבר חדש הוחלף ואחרי כול זה הוא עדין מתחבא לי בנסיעה לפעמים זה משגע אותי מישהו יודע מה הבעיה אני משתגע פשוט באמצע הנסיעה וגם לפעמים שאני מתניע אם מישהו יודע למה אני אשמח לעזרה תודה.

  • ספונסר פורום
פורסם

הוא נכבה לך בעצירה ,או בנסיע מהירה -נומר 80 קמש ?

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

אני מציע שתתקין מערכת איתוראן, ואז כשהאוטו מתחבא תוכל למצוא אותו.

 

וברצינות - בהנחה שמדובר בהזרקה, צריך לבצע אבחון ממוחשב (בעיית חיישן?), ואולי להתחיל מניקוי של בית מצערת וסעפת יניקה.

 

אורי

פורסם

לי הייתה בעייה דומה, ופתרתי אותה בצורה כזאת:

החלפתי את הכיסוי של המפלג (החלק שאליו מתחברים החוטים של הפלאגים),

ואת הרוטור של המפלג.

 

הרכב היה נכבה, גם בעצירה, וגם תוך כדי נסיעה מהירה.

פורסם

כול מיני סוגים של כבלים שנמסו לי מהחום בזמן שהלך הראש מנוע יכול להיות אלו הכבלים פולו,גולף מדבר עליהם ובקשר לשאלה של מוסך_רון הוא נכבה לי שאני מעביר לניוטרל ונגיד מחכה שהתנועה תעבור גם שאני נמצא בכיכרות ומסובב את ההגה פשוט נכבה ואחרי זה שאני בא להדליק אותו לוקח לו כמה זמן עד שהוא נדלק עד שאני נותן הרבה גז

המוסכניק אמר לי שהסיבה כנראה זה לכוון את מערכת ההזרקה שלי זו הזרקה חד נקודתית.

פורסם

ראשית יש לאבחן האם מדובר בכשל של מערכת ההצתה או בכשל במערכת ההזרקה.

אם הכשל במע' ההצתה, בדרך כלל יש בעיית לקטן במפלג.

אם הכשל במערכת ההזרקה, יש לבדוק אותה, המערכת אינה מסובכת למי שמכיר אותה כפי שצריך להכיר אותה.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

ודבר שני, אם נכבה לך הרכב תוך כדי תנועה, אל תעצור, שלב להילוך המתאים ותתעלם מהעובדה שהוא נכבה, פשוט שחרר את הקלאץ' כרגיל.

  • ספונסר פורום
פורסם

כן איביזה 1600 94 מנוע -ABU

צריך לחבר לסקנר ולראות תוצאות ,יכול ליהיות בעיה במיצב טורים (מנוע צעדים)

או מש דלק

או באמת בעית מפלג(פיק אפ) כמו שציין דני

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...