Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7249 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר עיון במאמר המצוין של מוטי (http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=52485), אני שוקל לשנות מעט את הכיוון של הרכב שלי.

כמובן שזה לא במקום צמיגים - אלא בנוסף.

 

למען הפרופורציות, מדובר בפיאט פונטו, אבל זה מה יש כרגע, אז ננסה להוציא עוד כמה טיפות הנאה גם מזה.

 

עושה רושם מהמאמר שלשינוי זווית הקאסטר אין חסרונות בולטים על ההתנהגות, והייתי רוצה לשנות אותה למקסימום האפשרי(היגוי כבד בפונטו זה לא ממש חסרון).

איך מבררים מה המקסימום האפשרי? אני מניח שזה שונה מרכב לרכב - מישהו יודע במקרה את התשובה לגבי פונטו?

 

כמו כן, מישהו יכול להגיד לי איך אני משנה את הכיוון בפועל - כלומר איפה, מה הפרוצדורה וכד'?

זה בטח לא פשוט כמו לבוא לאיזה מכון "כיוון פרונט" :-) ולבקש תעלו לי את הקאסטר ל-2 מעלות, נכון? ...

 

נ.ב. בשלב זה אני חושב להתחיל רק מהקאסטר. נראה איך זה ונמשיך משם.

 

תודה,

 

ניר

פורסם

לרוב, אין אפשרות לכווני זוויות מתלה לרכבים פרטיים כגון הפונטו, אך התמזל מזלך ולפונטו יש אפשרות להרכיב את בולם הזעזועים בשני מצבים שמספקים שתי זוויות קסטר שונות.

 

המצבים נועדו לדגמים עם רכב בעל הגה כוח (זווית קסטר גבוהה) או ללא ה"כ (זוית קסטר נמוכה).

 

באיזה רכב מדובר אצליך?

פורסם
לרוב, אין אפשרות לכווני זוויות מתלה לרכבים פרטיים כגון הפונטו, אך התמזל מזלך ולפונטו יש אפשרות להרכיב את בולם הזעזועים בשני מצבים שמספקים שתי זוויות קסטר שונות.

 

המצבים נועדו לדגמים עם רכב בעל הגה כוח (זווית קסטר גבוהה) או ללא ה"כ (זוית קסטר נמוכה).

 

באיזה רכב מדובר אצליך?

 

פונטו ספייס "FUN", קרי הידני 1.2L 8v, עם הגה כח חשמלי מגוחך (60 כ"ס).

זה אומר שאצלי הוא כבר בזווית קאסטר הגדולה יותר, אם הבנתי נכון?

 

תודה,

 

ניר

×
×
  • תוכן חדש...