Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם מחברים רמקולים של בית שהם 8 אום באוטו בהתנגדות של 4 אום אז ההספק יורד בחצי נכון?

אז אם מחברים רמקולים של אוטו בבית אז ההספק של הרמקול מוכפל?

פורסם

למה לא משתלם כלכלית??

אני לא מתכוון לחבר מגבר של אוטו לבית

רק את הרמקולים לרסיבר, לא צריך לקנות כלום חוץ מלבנות תיבות לרמקולים.

עכשיו נגיד אני מחבר קומפוננט מורל פולס לרסיבר בבית, ההספק שלו יוכפל והוא יוכל לקבל 240 ארמס או שהוא סתם יתעוות וישרף באיזשהו שלב?

פורסם

אמרתי לך, תעשה חיפוש - הכל הוסבר.

 

רמקול של בית בנוי לעבוד בהתנגדות של 8 אוהם, בעוד שרמקול ברכב בנוי לעבוד בהתנגדות של 4 אוהם.

 

מכאן תעשה את החשבון לבד?

פורסם
אם מחברים רמקולים של בית שהם 8 אום באוטו בהתנגדות של 4 אום אז ההספק יורד בחצי נכון?

אז אם מחברים רמקולים של אוטו בבית אז ההספק של הרמקול מוכפל?

ההספק של הרמקול אינו משתנה!!! מה שמשתנה זה ההספק של המגבר כתלות בהתנגדות של הרמקול. ככל שההתנגדות של הרמקול קטנה יותר, ההספק שהמגבר מוציא גבוה יותר, כמובן עד גבול קצה היכולת שלו, לאחר מכן המגבר יכנס למצב הגנה ו/או שיתקלקל.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

לפני שעוד היה לי רישיון לאוטו והיה לי ריינג'ר קניתי פיוניר 400 וואט

וכמה ימים אחרי זה אבא שלי הביא לי עוד זוג...

חיברתי את הזוג העודף למגבר ביתי של הרמן קרדון ואחרי יומיים אם אני לא טועה רמקול אחד פשוט נמס בווליום של בערך חצי...

הם נשמעו ממש מצויין בבית וממש חזקים אבל נשרף כנראה מהתנגדות לא טובה או מכיוון לקוי

אין לי מושג ממה בזמנון לא התעמקתי...

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

גם חבר שלי קנה טוויטרים ב15 שקל באוטו דיפו וחיבר למערכת בבית והטוויטרים פשוט נמסו בווליום גבוה,

לעומתו אני קניתי טוויטרים ב20 שקל באוטו דיפו (חברה שונה) ועד היום הם מוסיפים כמו שצריך למערכת אצלי בבית

 

 

חנן

פורסם

אני בכלל לא מבין את כל הקטע ההזוי הזה של לחבר רמקולים של אוטו בבית או מגבר של אוטו בבית.

 

בשביל מה? זה לא נועד לכך.

אם אין כסף לקנות מערכת קולנוע ביתית תשמעו מהרמקולים של הטלויזיה.

סט קומפוננט נועד לאוטו, כמו שרמקולים של BOSE נועדו לבית-אלא אם כן קנית פורשה ואז מה לעשות עם טעם טוב במכוניות והרבה כסף מקבלים גם את הנילווים בהתאם.

×
×
  • תוכן חדש...