Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

על קצה המזלג: תמונות של ZX וולקן ללא דשבורד (בהמשך לסקר)


איציק נ.
שימו לב! השרשור הזה בן 7577 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אין מה לעשות זה נורא נורא חשוב להשתמש במי קירור אורגינלים בפיגו סיטרואן .

 

(שתיהייה לי בריא איציק לאן הכנסת את עצמך ,כל הכבוד על הסבלנות )

 

:-)

 

לאוטו יש היסטוריית טיפולים מלאה של לובינסקי (7 דפים, רוצה לקרוא ?)

הוא טופל בצורה מצויינת ומערכת הקירור מעידה על כך (טרמוסטט שפורק יצא כמו חדש, והוחזר. כל המערכת נקיה לגמרי - טפו טפו טפו...).

 

בהתחלה לא היה לי מושג לאן אני מכניס את עצמי, אבל מאחר ומדובר באקסמפלר דיי נדיר, הצעתי את עצמי לפתרון הבעיה.

הכל החל בפירוק כל הקונסולה המרכזית. לא היה לי מושג שזה מה שיקרה.

כל הניסיונות של -לראות- את הרדיאטור הזה עלו בתוהו, הוא רחוק מאוד ואין אליו שום גישה שבעולם (הוא יושב בהקבלה מתחת לשעון זמן המותקן באמצע הדשבורד, צמוד לקיר האש, תאר לעצמך....)

לאחר אי אילו ניסיונות, חזרנו להיינס וראה זה פלא: בשורה קטנה מאוד הם מועילים בטובם לשלוח אותך ל- CHAPTER 11 לפירוק הדשבורד - ואז תחזור להמשך העבודה ב CHAPTER הנוכחי :D

ברגע של חולשה, המשכתי עם זה עד הסוף.

 

עבודת ההרכבה נעשתה בסבלנות רבה מאחר ואין ספור צמות של חוטים רצות להן שם וצריך להחזיר הכל למקום בצורה מדוייקת.

אט אט האוטו החל לקבל צורה: דשבורד, לוח שעונים, כיסויים תחתונים, קונסולה מרכזית, הרכבת ההגה ומירכוזו....לא מעט עבודה, אבל הסיפוק הוא עצום.

 

ממש לפני שעה קלה סיימתי את הרכבת הקונסולה המרכזית ומירכוז ההגה.

החימום עובד נהדר וכל המערכות עובדות כשורה (כ-ל המתגים והמנופים). אין נזילות.

רוקנו את הנוזל הישן ממערכת הקירור ומילאנו מחדש לא פחות מ(כמעט) 8 ליטר מים :!:

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המון המון תודה לאיציק על אחלה פרוייקט ועל ההשקעה המרובה. :wink: אם הייתי הולך למוסך עם הסיפור הזה... שלא נדע...

 

אני מקווה שמעכשיו האוטו שלי יתקלקל יותר בקטן... :lol:

zx וולקן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נראה כמו קריעת תחת רצינית, כמה עבודה היתה יכולה להחסך אם הוא לא היה תקוע שם :roll:

מה לגבי האופציה של מיקום של רדיאטור חימום חדש בתא מנוע וגישור הצינור יציאה וכניסה אליו ?

אם יש מספיק מקום פנוי זה אפשרי וחוסך הרבה כסף ועבודה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה.

בכל רכב שהתקלקל בו רדיאטור החימום צריך לפרק דש,

או שיש דרכים אחרות?

 

מזה הרדיאטור הזה?

ומה תפקידו?

למכירה ספרים בעברית!!! נדירים ביותר לרנו מגאן החדשה לכל המעונינים נא לפנות אלי בפרטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
שימו לב! השרשור הזה בן 7577 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...