Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תדאג לדיון פילוסופי על מהות שילדת הראלי בהקשרים חברתיים

ותת תרבותיים, לפי עקרונות הפנג שוואי במאה ה-20.

 

 

רועי אני חולק על דעתך מפני שהיא איננה משקפת את רוב הגולשים אשר אין מרצונם לשמוע כל פעם את דעתך הצינית בהקשרים אלו או אחרים ולכן אני מכין עצומה והפגנה קלה מתחת לביתך או למקום תעסוקתו של ד"ר בינימין קומבינזון על מנת שתוכל לראות אותנו בכל מקום שתהיה שם , ואתה רק בשני המקומות האלה .

 

ברם , מקרה כמו של רועי אינו משקף ולו במעט את דעותיהם של אנשים מבוגרים שילכו היום להלחים חוטים של חיישן CO כדי שהחיישן המעאפן הזה יעבוד כבר .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה פשוט מגעיל מה שהולך במדינה הזו. מה המצב כל כך שקוף?!

למדינה חסר כסף אז היא שולחת את הדרדסים לכבישים על מנת למלא את קופת המדינה.

אז בסדר, תאכפו מהירות, תאכפו את המשתוללים, אבל למה לכל הרחות בן אדם צריך לקבל 1000 שקל קנס על אגזוז FUCKING FREE FLOW?!?!?!?!?!

אני צריך לפחד לנסוע למרכז היות ואני עלול להיעצר על ידי משטרת התנועה ואלו מצידם יורידו אותי מהכביש, ילבישו עלי קנס של אלפייה ואני מה עשיתי???

כלום! ברקסים מוגדלים זו סכנה?! צמיגים רחבים זו סכנה?! ספויילר זו סכנה?!

לדים מעפנים כבר יותר מסוכנים ובתופעה הזו לא מטפלים.

 

איפה כל המשאבים שצריכים ללכת לכיוון של מלחמה בטרור???

אה כן שיגרת הפיגועים כבר קיימת אצלם אז TAKE IT EASY .

איפה המשאבים שצריכים ללכת לכיוון המלחמה בסמים?!

אה כן גם את זה אי אפשר לעצור, הרי אין יותר טוב מהסיסמא "אם אתה לא יכול להילחם בהם, הצטרף אליהם".

מה עושים עם האנסים, הרוצחים ושאר חלאות הארץ???

אין מקום בבתי הכלא אז עוזבים אותם, אותנו אי אפשר להכניס לכלא, עדיף לעשות עלינו כסף קל, לעזוב אותנו וזה חוזר חלילה.

אני בשוק..נשבע לכם, 1000 שקל על אגזוז, מה הולך פה?????????

 

מקרה שהיה אתמול. אני הולך עם חבר לעבודה בחיפה, עולים לרחוב מיכאל (מי שמכיר) ובירידה אנחנו רואים ניידת שחונה חצי כביש חצי מדרכה, גם חוסמת את המעבר להולכי הרגל ובו זמנית מפריעה לתנועה בכביש לזרום.

בקיצור עומדים להם בניחותה 2 שוטרים שמנמנים ומבושמים בגיל העמידה וצוחקים להם, אני כבר חושב לעצמי "בטח צוחקים על הג'וב שהם תפסו להם בצומת" (משלה אותם לזונות, בחיי) , שנייה לאחר מכן אני אומר לחבר שלי , "תראה איך הם הולכים ליפול על איזה מסכן" לא עוברת שנייה אני מבחין בנהג שעשה טעות ופנה לכיוון הלא נכון, עשה פרסה במקום אסור. נכון שהוא לא היה צריך לפרסס שם אבל כמו שאמרתי זו צומת ממש ממש זניחה והתנועה שם ממש אפסית, הדבר שהוא עשה לא היווה סכנה, כנראה שהצומת הזו מטעה נהגים רבים והמשטרה החליטה לעשות קופה קלה שם. ואכן אותו נהג נעצר על ידי השמנמנים וכנראה גם קיבל את שלו.

אני רק רוצה להגיד כמה דברים:

1)חבל שאין לי דיגיטלית על מנת לצלם את האוכלי חינם הללו.

2)דוגמא לאן הולך כח האדם החשוב הזה כביכול.

 

פשוט עצוב, מגעיל, מחליא, מדכא וכו'.

 

אולי אם אנחנו נתחיל לתעד את השוטרים העבריינים זה קצת יועיל.

אם לא מעשית אז לפחות לתחושה הטובה שלנו, לא חסרים מניאקים שנוסעים 160 גם כאשר הם לא בתפקיד.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
סוף סוף המשטרה מטפלת בדברים שגורמים לתאונות

שוב כל הכבוד למשטרה על תפיסת נהגים שמתעסקים בדברים אחרים בזמן שהם נוהגים

אני מקווה שהם ימשיכו בדרך הזאת ויתפסו את הדברים המסוכנים ולא שיפורים ודברים לא מזיקים

שים לב לכמה פרטים בכתבה:

נתקלנו כבר בעשרות תאונות קטלניות שנבעו רק מחוסר ריכוז רגעי

עד כאן הכל אמת ויציב, מילה בסלע.

בואו נמשיך ונראה מה עושה משטרת ישראל בעניין:

בוהדנה ואביזהם רחמנים. לפעמים הם מסתפקים באזהרה בלבד, ורק במקרים "קשים" רושמים דו"ח.

רחמנים בני רחמנים.

הנהג אוכל ארטיק, וזה נוזל על המושב. הוא מוריד את הידיים מההגה, מנסה לנקות את הכתם.... הוא מבקש סליחה... בבדיקת רשיונות מתברר שהוא גם לא שילם את אגרת הרכב.

ומה עשו לו?

גם במקרה הזה מסתפק הצוות המשטרתי באזהרה
:evil::evil::evil:

 

תגידו לי מה הולך פה????

נהגים שמעורבים בצורה ישירה בעבירות שמוכח שגורמות לתאונות דרכים זוכים לויתור מידי השוטרים הרחמנים. נראה לכם שהעפיפונים האלו ילמדו איזה שהוא לקח מזה? זובי!

 

אבל על אגזוז מבריק (באישור יבואן!) צריך לקנוס ב1000 ש"ח ולהוריד מהכביש, נכון? כי בגלל זה נהרגים אנשים על הכביש, נכון?

 

הנה הוכח שוב שהטמטום, השחיתות, האכזריות והאפליה שמפעילה משטרת ישראל נגד חובבי הרכב מקורו בזדון ורוע בלבד. ההסתתרות שלהם מאחורי החוק המחייב אותם לאכוף תקנות זניחות של תקינת רכב נחשפת במלוא ערוותה על רקע ההתעלמות שלהם מאכיפת החוק על עבריינים המבצעים עבירות תנועה מסוכנות!

ביזיון!

 

.

פורסם

אגזוז לחץ הוא האם של כל התאונות :shock::mad:

ברגע שמותקן לך אחד כזה, אוטומטית אתה מרגיש שומאכר, באותו רגע אתה לוחץ על דוושת הגז והרכב שלך יכול לזנק למהירויות אסטרונומיות. :lol:

הברק שלו מסוונר נהגים שנוסעים מאחורייך וזה גורם להם לאבד את הריכוז, לכן הם צריכים לאכול קרטיב על מנת להתאושש מהמאורע הקשה שהם חוו לפני מספר רגעים. :shock::lol: .

 

כסף זה שם המשחק! אם שוטר היה יוצא לכביש בידיעה שהוא צריך לאכוף נטו את החוק , וכסף לא משחק עניין בדבר , אז אולי היו מניחים לנו.

אבל כאשר אנו מקור הכנסה שמן למדינה נראה לך שיעזבו אותנו?

הספורט המוטורי לא קיים בארץ היות ואם יהיה אחד כזה, למשטרה יהיה חור גדול בכיס, לא יהיה להם את מי לדפוק.

לא יהיו רייסים בכבישים, אנשים לא ישתוללו וגם אם כן אז בכמות קטנה.

מי שירצה לפרוק עצבים עם האוטו ילך ויעשה זאת במקום מוסדר.

 

עצוב שהאינטרסים של המדינה והמשטרה לא באים בקנה אחד עם ציבור חובבי הרכב.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

אישפוז אתה צודק

אבל יכול להיות שאותו אוכל ארטיק ילמד את הלקח אבל עם קנס של כמה מאות שקלים הוא היה

לומד יותר טוב

 

אבל למרות שהרבה יותר תאונות נגרמות בגלל התעסקות עם דברים בזמן נהיגה מאשר ממהירות

(ותתקנו אותי אם אני טועה) הם בסך הכל "תמימים" שרצו לחסוך בזמן או להעביר בכיף את

הנסיעה עם ארטיק טוב ואנחנו הפושעים שנוסעים מהר כדי להרוג (אבל מה לעשות שהתמימים

הורגים יותר?)

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

מתנדב במשטרת התנועה נהג בניידת ללא רישיון

 

לרכבו הפרטי של המתנדב לא היה טסט וביטוח,והןא עצמו מעולם לא הוציא רישיון נהיגה

 

http://images.maariv.co.il/cache/ART506608.html

 

אוי לבושות :oops::oops::oops:

 

עמית

נ.ב.

מעניין עולה בגורלן של הדוחות אותן הוא חילק :?::shock:

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
ברקסים מוגדלים זו סכנה?! צמיגים רחבים זו סכנה?! ספויילר זו סכנה?!

לדים מעפנים כבר יותר מסוכנים ובתופעה הזו לא מטפלים.

.

 

ג'רמי כבר סיפר בפורום YNET איך שיפור הבלמים שלו ב"מוסך"

גרם במקום לשיפור הבטיחות לליקוי מסוכן...

 

ספוילר יכול להוות סכנה במידה והוא פוגע בשדה ראיה של המראות,

או לא מורכב טוב ועלול לעוף בזמן נסיעה.

כך גם חצאיות. (אני פעם נאלצתי לברוח בשניה האחרונה מאיזה טמבון ששכב

על הכביש, כאשר שייטתי להנאתי על 120 קמ"ש...)

 

 

ומה זה לדים?

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

חצר לא נחשב, בפועל הגדלת בלמים תורמת ולא גורעת.

תתחיל לחפש לי עכשיו הרכבות לקויות?!

טוב הרכבתי מנוע לא טוב והוא נפל לי במהלך הנסיעה!! :shock:

אל תהיה לי תמים טוב?!

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

גלעד, אני חושב שאתה קצת מגזים. זה לא בגלל שהמדינה צריכה כסף - המדינה שופכת המון כסף במלחמה בטרור ובמלחמה בסמים וכ"ו.

הבעיה היא, שגם עם כל הכסף - השיטה שופכת את הכסף למקומות הלא נכונים.

בוא אני יתן לך דוגמא: במקום לנסות לסייע לנרקומנים - נרקומן כיום צריך לשלם 16K על מנת ש"יסיעו" לו אירגוני "תמיכה". מה הסיוע ? השתתפות בקבוצת תמיכה וגמילה ללא תרופות (עם כל הכאב שכרוך בזה). המטרה פה שהכאבים של הגמילה ימנעו מהאדם לשוב לסם. שיטה זאת ניתנת במדינות אחרות חינם, אך פה הבן אדם צריך לשלם. והרבה.

אז איפה הולך הכסף ? להמון בולשיט כמו מלחמה בסמים הקלים ומשכורות העתק לחברי הרשות (היה על זה כתבה פעם בעיתון. אפילו במשבר - האנשים שם חיים כמו מלכים)

 

פה יש לנו את אוטו הדבר: במקום להלחם בבעיה - המשטרה מנסה להלחם בא בעקיפין. וברור שדוחות על אגזוזי לחץ ושעוני גדישה לא ימנעו תאונות דרכים.

 

השיטה פה דפוקה.

פורסם
חצר לא נחשב, בפועל הגדלת בלמים תורמת ולא גורעת.

תתחיל לחפש לי עכשיו הרכבות לקויות?!

טוב הרכבתי מנוע לא טוב והוא נפל לי במהלך הנסיעה!! :shock:

אל תהיה לי תמים טוב?!

 

ואיך השוטר אמור לדעת אם ההית בחצר או לא? לנחש?

צריכה להיות חקיקה ברורה בנושא, שמי שמשנה משהו במקום מוסמך,

יקבל אישור לכך (במידה ואין כזה דבר).

 

לספוילר התייחסת?

אני ממש לא תמים, אני בעד הדברים האלה, אבל בן אדם יוצא יותר חכם

כשהוא נכנס לראש של מי שמחפש אותו...

 

יופי, באמת יש אנשים שיודעים להרכיב דברים בצורה טובה,

אבל מה עם אלה שרק חושבים שהם יודעים?

אין ספק שעלול להיווצר מפגע בטיחותי מהדברים הללו.

 

הבהרתי את עצמי?

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
ברקסים מוגדלים זו סכנה?! צמיגים רחבים זו סכנה?! ספויילר זו סכנה?!

לדים מעפנים כבר יותר מסוכנים ובתופעה הזו לא מטפלים.

.

 

ג'רמי כבר סיפר בפורום YNET איך שיפור הבלמים שלו ב"מוסך"

גרם במקום לשיפור הבטיחות לליקוי מסוכן...

 

ספוילר יכול להוות סכנה במידה והוא פוגע בשדה ראיה של המראות,

או לא מורכב טוב ועלול לעוף בזמן נסיעה.

כך גם חצאיות. (אני פעם נאלצתי לברוח בשניה האחרונה מאיזה טמבון ששכב

על הכביש, כאשר שייטתי להנאתי על 120 קמ"ש...)

 

 

ומה זה לדים?

 

RS אתה צריך לטפל בכל עיניין לגופו.

 

שוטר שעצר רכב עם ספויילר שמחובר באופן רעוע צריך לקבל דוח\הורדה מהכביש אבל להוריד כל אחד שיש לו ספויילר מהכביש :?:

 

אותו דבר לגבי כל שיפור ברכב החל ממערכת בלימה ועד דוד אחורי.

 

לי היה דוד אחורי ברכב הקודם שבוודעות לא זיהם יותר מהתקן ובטח שלא הרעיש, אז מה צריך להוריד אותי מהכביש רק כי יש לי דוד לחץ (דוד פתוח) :?:

 

במקום שהמשטרה תעמיד בוחנים ותבדוק רכבים לעומק כמו שצריך היא מביאה בוחנים שיודעים שכל יציאת ניקל מהחלק האחורי של הרכב זה דוד לחץ.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
חצר לא נחשב, בפועל הגדלת בלמים תורמת ולא גורעת.

תתחיל לחפש לי עכשיו הרכבות לקויות?!

טוב הרכבתי מנוע לא טוב והוא נפל לי במהלך הנסיעה!! :shock:

אל תהיה לי תמים טוב?!

 

צריכה להיות חקיקה ברורה בנושא, שמי שמשנה משהו במקום מוסמך,

יקבל אישור לכך (במידה ואין כזה דבר).

 

הבהרתי את עצמי?

 

את זה ראית?

אני חושב שצריכה להיות סלקציה כלשהי בין התקנים מזיקים/לא בטיחותיים/רעועים,

לשיפורים לגיטימיים שנעשו בצורה מקצועית.

 

מה שהתכוונתי, זה שיש מקרים, כמו שאמרת, שצריכים טיפול.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
תגידו בכלל יש כח שיכול על המשטרה הם בסוף תמיד מנצחים לא משנה מה יהיה.

כל עוד שזה לא חוקי למשטרה יש את הכח והצדק. אין מה לעשות לגבי העניין הזה חד וחלק.

...

זה רק בערך אני רואה את זה שאנחנו לא יכולים לעשות כלום עכשיו כי זה עדיין לא חוקי.

 

מה לא חוקי ?? בטח חוקי !

דוד אחורי לא חוקי ? ספוילר לא חוקי ? שעון סל"ד לא חוקי ? שעון לחץ טורבו לא חוקי ?

 

לרוב הדודים יש תו תקן ומותקנים במכונים מורשים. הם גם עוברים טסט. אז איך לא חוקי ???

יש לי באוטו 3 שעונים מותקנים מעל הלוח שעונים במקום בולט. עברתי כבר 5 טסטים עם זה. אז איך לא חוקי ???

פורסם
מה לא חוקי ?? בטח חוקי !

דוד אחורי לא חוקי ? ספוילר לא חוקי ? שעון סל"ד לא חוקי ? שעון לחץ טורבו לא חוקי ?

נכון, דוד אחורי העומד בתקן של רעש הוא חוקי. שעון סל"ד ומד לחץ גדישה גם הם חוקיים.

למעשה - אני מאמין שלשוטרים יש מד סל"ד בניידות, וספויילר באקסנט הפרטי שקנו למשפחה.

 

אבל - כאשר האוטו נראה כמו מטוס קרב עם 5 שעונים נוספים, אז כמו שאמר השוטר בכתבת הטלויזיה המהוללת בערוץ 2, זה סימן בדוק שהנהג בא לעשות רייסים ובלגנים ושהוא למעשה רוצח שהפך מכונית תמימה למכונת הריגה איומה.

נכון - הכל חוקי. אבל לך תתווכח עם שוטר שהחליט שאתה פושע ומחפש אותך. ואם הוא מחפש הוא יימצא משהו. בכל אוטו.


×
×
  • תוכן חדש...