Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8386 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה לא חוקי ?? בטח חוקי !

דוד אחורי לא חוקי ? ספוילר לא חוקי ? שעון סל"ד לא חוקי ? שעון לחץ טורבו לא חוקי ?

נכון, דוד אחורי העומד בתקן של רעש הוא חוקי. שעון סל"ד ומד לחץ גדישה גם הם חוקיים.

למעשה - אני מאמין שלשוטרים יש מד סל"ד בניידות, וספויילר באקסנט הפרטי שקנו למשפחה.

 

אבל - כאשר האוטו נראה כמו מטוס קרב עם 5 שעונים נוספים, אז כמו שאמר השוטר בכתבת הטלויזיה המהוללת בערוץ 2, זה סימן בדוק שהנהג בא לעשות רייסים ובלגנים ושהוא למעשה רוצח שהפך מכונית תמימה למכונת הריגה איומה.

נכון - הכל חוקי. אבל לך תתווכח עם שוטר שהחליט שאתה פושע ומחפש אותך. ואם הוא מחפש הוא יימצא משהו. בכל אוטו.

 

 

 

 

סליחה?!?! בן אדם שיש לו שעונים באוטו-בא לעשות "רייסים"??!!?!

איזה שטויות!!

אני אישית מכיר אנשים שיש להם שעונים באוטו והם לא עושים רייסים.

 

דיי,דיי נמאס מהטיפשות של שוטרי התנועה!

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מכיר בנאדם עם 5 שעונים באוטו!!!

הוא מופרע ומסוכן!!

הוא כל היום עושה רייסים!!

הוא חדרתי!!!(זה מסביר הכל..)

 

 

 

 

 

שעון טורים...אינעל אחותם, הטמטום מרקיע שחקים.. :evil:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם
חצר לא נחשב, בפועל הגדלת בלמים תורמת ולא גורעת.

תתחיל לחפש לי עכשיו הרכבות לקויות?!

טוב הרכבתי מנוע לא טוב והוא נפל לי במהלך הנסיעה!! :shock:

אל תהיה לי תמים טוב?!

 

ואיך השוטר אמור לדעת אם ההית בחצר או לא? לנחש?

צריכה להיות חקיקה ברורה בנושא, שמי שמשנה משהו במקום מוסמך,

יקבל אישור לכך (במידה ואין כזה דבר).

 

לספוילר התייחסת?

אני ממש לא תמים, אני בעד הדברים האלה, אבל בן אדם יוצא יותר חכם

כשהוא נכנס לראש של מי שמחפש אותו...

 

יופי, באמת יש אנשים שיודעים להרכיב דברים בצורה טובה,

אבל מה עם אלה שרק חושבים שהם יודעים?

אין ספק שעלול להיווצר מפגע בטיחותי מהדברים הללו.

 

הבהרתי את עצמי?

 

 

אבל פה בדיוק הנקודה.

ג'רמי רצה לעשות את זה במוסך מורשה(אם אני זוכר נכון) והם אל הסכימו לבצע לו את השינוי כי זה לא חוקי. לכן הלך ל"מוסך חצר" ושם ביצע את השינוי.

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
אני מכיר בנאדם עם 5 שעונים באוטו!!!

הוא מופרע ומסוכן!!

הוא כל היום עושה רייסים!!

הוא חדרתי!!!(זה מסביר הכל..)

 

 

 

 

 

שעון טורים...אינעל אחותם, הטמטום מרקיע שחקים.. :evil:

 

מעניין אם הם יורידו מהכביש יונדאי קופה חדשה כי מותקנים בה שעונים לא חוקיים (מד מומנט, מד טעינה ומד צריכת דלק רגעית, כולם מקוריים כמובן)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
חצר לא נחשב, בפועל הגדלת בלמים תורמת ולא גורעת.

תתחיל לחפש לי עכשיו הרכבות לקויות?!

טוב הרכבתי מנוע לא טוב והוא נפל לי במהלך הנסיעה!! :shock:

אל תהיה לי תמים טוב?!

 

ואיך השוטר אמור לדעת אם ההית בחצר או לא? לנחש?

צריכה להיות חקיקה ברורה בנושא, שמי שמשנה משהו במקום מוסמך,

יקבל אישור לכך (במידה ואין כזה דבר).

 

לספוילר התייחסת?

אני ממש לא תמים, אני בעד הדברים האלה, אבל בן אדם יוצא יותר חכם

כשהוא נכנס לראש של מי שמחפש אותו...

 

יופי, באמת יש אנשים שיודעים להרכיב דברים בצורה טובה,

אבל מה עם אלה שרק חושבים שהם יודעים?

אין ספק שעלול להיווצר מפגע בטיחותי מהדברים הללו.

 

הבהרתי את עצמי?

 

 

אבל פה בדיוק הנקודה.

ג'רמי רצה לעשות את זה במוסך מורשה(אם אני זוכר נכון) והם אל הסכימו לבצע לו את השינוי כי זה לא חוקי. לכן הלך ל"מוסך חצר" ושם ביצע את השינוי.

 

אם כך, אז המקרה הזה לא משקף את מה שניסיתי להגיד.

 

שוב אני מדגיש, שצריך להיות שיפורים באופן חוקי עם תקינה מלאה,

אבל מי שעושה זאת בצורה חאפרית, שיורידו אותו מהכביש.

 

אני לא צריך לפגוש "חצאית" או ספוילר, או אגזוז, באמצע הכביש על מהירות גבוהה.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
שימו לב ל"פנינים" מהטקסט:

 

"יש לנו יכולות לזהות שאכן מדובר במרוץ - נסיעה מהירה שמתחילה במקום אחד ונגמרת בנקודה מסוימת. כדי להוכיח את העבירה, אנחנו מצלמים את עבירת המהירות ובודקים את השינויים שנעשו במכוניות".

 

שימו לב, יש להם "יכולות"...

 

"תראי על מה נתנו לי דו"ח", אומר יובל רוזנבלום, נהג "מיני קופר" חדשה: "על שינויים שעשיתי לכאורה ברכב. טענו שהרכבתי אגזוז לחץ לא תקני. הסברתי לשוטר שככה קניתי את הרכב מהחברה. זה לא עזר. קיבלתי הוראה להוריד את הרכב מהכביש ודו"ח בסך 1,000 שקלים". בחברת "קמור", יבואנית מיני קופר, אישרו אתמול כי אגזוז הרכב מקורי, ו"משום שהוא עשוי ניקל אולי נראה היה לשוטר שמדובר באגזוז לחץ", אמרו.

"אנחנו דווקא מסתייעים בבוחנים-סיירים שעברו קורס הכשרה במשרד התחבורה", אומר סנ"צ ישראלי, "והם שאמורים לזהות את ליקויי הרכב על פי החוק". נהגי המרוץ טוענים כי קיבלו דו"חות גם על ספויילרים שמורכבים על מכוניותיהם, "למרות שככה קניתי את הרכב מהיבואן", אומר אחד מהם. "מה שהמשטרה עושה זה מגוחך, עדיף כבר להציב שוטר מחוץ לסוכנות "סובארו", שיעצור כל מי שקונה "אימפרזה טורבו" (דגם הרכב) שמגיעה עם תוספות". במשטרה טוענים כי התוספות הללו, כמו שינויי צמיגים, מהוות סכנה בטיחותית. לטענה זו מצטרף יובל מלמד, מנהגי המרוץ המובילים בישראל. לדבריו שינויים אלה אכן לא מתאימים לתנאי כביש רגילים.

 

שימו לב שיובל מלמד מצטרף לטענה הזו - עניין מוזר ביותר, שכן הוא מוכר אביזרים כאלו!! שימו לב גם כי התוספות הללו, כמו שינויים צמיגים, מהוות סכנה בטיחותית. כל מי שהגדיל מ-175 ל-185 הוא מטורף ומסוכן!!

 

לפחות הכתבה בחלקה אוהדת, זה גם משהו...

 

רוני

 

 

אבקש מכל חברי הפורום להחרים כל גוף או אדם שמנצל בצורה צינית את הכתבות על משפרי הצמיגים "המשוגעים" בכך שהוא נדחף עם שמו כמובן [פרסום ולקקנות לממסד] ומציין שלעלות מידה בצמיגים זה לא מתאים לכבישים ציבוריים או כל משפט דיבילי אחר.

ממש דו פרצופיות כאשר הוא מוכר לאנשים צינורות ברקס !!! שאין להם תו תקן,בארץ אסור צינורות ברקס עם פלדה שזורה.

 

הגיע הזמן להשמיע קולנו ולהדיר רגלינו מגורמים כאלו שלא אתפלא שעוד שנה יסגרו עיסקת קומבינה למסלול מירוצים עם המדינה ואותנו בינתיים מוציאים עבריינים ועושים עסקים על חשבון שמנו ורכושנו.

 

העיקר אנחנו אילו שעושים מירוצי ניווט הרחק מעין המשטרה עם מכוניות מטורפות מקפריסין ועוד......הלוואי,אבל לפחות אנו לא מתחסדים.

פורסם
שימו לב ל"פנינים" מהטקסט:

 

"יש לנו יכולות לזהות שאכן מדובר במרוץ - נסיעה מהירה שמתחילה במקום אחד ונגמרת בנקודה מסוימת. כדי להוכיח את העבירה, אנחנו מצלמים את עבירת המהירות ובודקים את השינויים שנעשו במכוניות".

 

שימו לב, יש להם "יכולות"...

 

"תראי על מה נתנו לי דו"ח", אומר יובל רוזנבלום, נהג "מיני קופר" חדשה: "על שינויים שעשיתי לכאורה ברכב. טענו שהרכבתי אגזוז לחץ לא תקני. הסברתי לשוטר שככה קניתי את הרכב מהחברה. זה לא עזר. קיבלתי הוראה להוריד את הרכב מהכביש ודו"ח בסך 1,000 שקלים". בחברת "קמור", יבואנית מיני קופר, אישרו אתמול כי אגזוז הרכב מקורי, ו"משום שהוא עשוי ניקל אולי נראה היה לשוטר שמדובר באגזוז לחץ", אמרו.

"אנחנו דווקא מסתייעים בבוחנים-סיירים שעברו קורס הכשרה במשרד התחבורה", אומר סנ"צ ישראלי, "והם שאמורים לזהות את ליקויי הרכב על פי החוק". נהגי המרוץ טוענים כי קיבלו דו"חות גם על ספויילרים שמורכבים על מכוניותיהם, "למרות שככה קניתי את הרכב מהיבואן", אומר אחד מהם. "מה שהמשטרה עושה זה מגוחך, עדיף כבר להציב שוטר מחוץ לסוכנות "סובארו", שיעצור כל מי שקונה "אימפרזה טורבו" (דגם הרכב) שמגיעה עם תוספות". במשטרה טוענים כי התוספות הללו, כמו שינויי צמיגים, מהוות סכנה בטיחותית. לטענה זו מצטרף יובל מלמד, מנהגי המרוץ המובילים בישראל. לדבריו שינויים אלה אכן לא מתאימים לתנאי כביש רגילים.

 

שימו לב שיובל מלמד מצטרף לטענה הזו - עניין מוזר ביותר, שכן הוא מוכר אביזרים כאלו!! שימו לב גם כי התוספות הללו, כמו שינויים צמיגים, מהוות סכנה בטיחותית. כל מי שהגדיל מ-175 ל-185 הוא מטורף ומסוכן!!

 

לפחות הכתבה בחלקה אוהדת, זה גם משהו...

 

רוני

 

 

אבקש מכל חברי הפורום להחרים כל גוף או אדם שמנצל בצורה צינית את הכתבות על משפרי הצמיגים "המשוגעים" בכך שהוא נדחף עם שמו כמובן [פרסום ולקקנות לממסד] ומציין שלעלות מידה בצמיגים זה לא מתאים לכבישים ציבוריים או כל משפט דיבילי אחר.

ממש דו פרצופיות כאשר הוא מוכר לאנשים צינורות ברקס !!! שאין להם תו תקן,בארץ אסור צינורות ברקס עם פלדה שזורה.

 

הגיע הזמן להשמיע קולנו ולהדיר רגלינו מגורמים כאלו שלא אתפלא שעוד שנה יסגרו עיסקת קומבינה למסלול מירוצים עם המדינה ואותנו בינתיים מוציאים עבריינים ועושים עסקים על חשבון שמנו ורכושנו.

 

העיקר אנחנו אילו שעושים מירוצי ניווט הרחק מעין המשטרה עם מכוניות מטורפות מקפריסין ועוד......הלוואי,אבל לפחות אנו לא מתחסדים.

 

צודק 1000 אחוז , אם הוא באמת אמר את זה.

השאלה היא, אם לא סילפו את מה שהוא אמר.

פורסם
אני מכיר בנאדם עם 5 שעונים באוטו!!!

:evil:

 

 

אתה מתכוון 6 לא ?

 

:roll:

 

לא...השישי לא עובד.. :lol:

 

 

"יאשה ופיצפוציו חשמלאות רכב ומערכות סטריאו בע"מ"... :lol:

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

אני חושב שלפני חרמם כלכלי וכדומה

רצוי שאם יש מישהו שמקורב ליובל מלמד שישאל אותו את עמיתות הציטוט

לא יודע למה אבל יש לי רגש שמה שנאמר לא זהה ב100% למה שנכתב

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם
תדאג לדיון פילוסופי על מהות שילדת הראלי בהקשרים חברתיים

ותת תרבותיים, לפי עקרונות הפנג שוואי במאה ה-20.

רגע ... אולי תפתח דיון אתה ?

"רועי "מפלצתון" - זן ואומנות אחזקת ה 306 "

תודה שזה יהיה חזק ...

 

אהה ... רועי ... אתה עבריין !! כסאות תינוק לא שמים מקדימה ... !! ואתה מעל הגיל המותר מכדי לשבת בהם ... אותך למשטרה .. !! אהה ... ויש לך סופית מניקל !!! יא ערס !

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

הכחולים האלה רק מחפשים איפה לדפוק אותנו!!! יש לי ספוילר גבוה אז באתי ללחוץ מזה השטויות האלה??? :x ואני בטוח שהרוב המוחץ מבין שוטרי התנועה לא מבינים בשיפורים בגרוש, כל פיה שמולבשת על אגזוז נראית להם כאגזוז לחץ...בקיצור אין מה לעשות הכחולים ימשיכו לדפוק אותנו עד שכל העסק הזה יהפוך לחוקי. אז פשוט נחכה...ונחכה...ונחכה...כמה שיקח :?

 

נ.ב יאשה ראיתי את האסקורט שלך בחניה של הבית שלך והיא מדהימה קבל ח"ח! :shock: WOOT

DrIvE AnD LeT DrIvE


×
×
  • תוכן חדש...