Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חלוץ שנשלח מטעם הנהגים לאזור המרוץ אמור לאשר אם השטח "נקי" ממשטרה

 

פעילות מודיעון, יפה :lol:

 

מעניין אותי מתי יבואו משטרת התנועה לצופה ויבדקו אותנו לפני שאנחנו אוכלים בורגרים.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שינוי אגזוז פוגע בבטיחות??

ספויילר לא בנוי לחוקי התנועה והוא סיכון??

אפילו אם ב-1% הוא עושה את מה שהוא אמור לעשות("מדביק" את הרכב לכביש) זה תורם לבטיחות-למרות שזה בד"כ במהירויות גבוהות

איפה האפסים שמישהוא עובר באדום\עוקף מהשוליים\לא עוצר בעצור\עושה פרסה במקום שאין בכלל פניה שמאלה וממול לתנועה יש ירוק :mad:

אלה הם הרוצחים האמיתיים!! התאונות הקטלניות הם באחוזים מאוד מאוד גבוהים מנבלות כאלו ואותם אף פעם לא תופסים ומורידים מהכביש!!

הרי לשוטר הכי קל לעמוד נייח ולירות עם אקדח לייזר שהוא מתחבא כמו גנב!!!

רק אבל רק שיאכפו את הפושעים האמיתים ירדו מגפת התאונות אבל זה הרבה יותר קשה ומפרך מלירות באקדח מסריח או לעבור בחניה להקים מחסום ולפגוע "בפושעים" עם מידת צמיג שונה או אגזוז או ספויילר ולשחק אותה עם מסוקים ועיתונאים קלינט איסטווד

כנראה שהבעיות האמיתיות לא מענינות אותם והם לא רוצים לעבוד קשה וכך זה ישאר

כל הנושא ממש לא חדש וכבר נמאס!!

 

פשוט מדינת \משטרת עולם שלישי פשוט אפריקה!! :mad::2gunfire:

 

 

בנדר תעתיק את ההודעה שלך ושלח אותה לאמייל של המשטרה.

 

 

 

 

אני מעכשיו יחשוש להגיע למפגשים.

אני יחנה מול קניון איילון ויגיע ברגל לכיוון שער שלוש.

:cry:

פורסם
לילה ירד על רפובליקת בננות מרוחקת אי-שם בצפון אפריקה....

 

... והדרדסים יצאו לתפוס ספויילרים ואגזוזים לא חוקיים.

 

(סיפור עצוב בהמשכים)

 

איפה גרגמל כשצריך אותו?

 

 

כתבה מגמתית. אומנם פחות מהרגיל אבל המצב עדיין לא טוב. לקורא המצוי זה יראה כאילו כ-ל מי ששבא למפגש הוא מינימום אנס קטינות/רוצח בפוטנציה/טרוריסט.

 

 

 

ראלימן

 

 

...גרגמל עסוק בלבנות מדינה פלסטינאית

 

 

 

חבל על הזמן, אין אם מי לדבר....

Finger's gonna kill me.

פורסם

עצוב - אבל ממש לא מפתיע.

 

מדינה מפגרת.

 

נתראה באבו כביר.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

לילה ירד על רפובליקת בננות מרוחקת אי-שם בצפון אפריקה....

... והדרדסים יצאו לתפוס ספויילרים ואגזוזים לא חוקיים.

 

לילה ההוא היה מוצלח במיוחד עבור הדרדסים, הם לכדו שני עבריינים כבדים עם ידיות של הדלתות מצופות כרום לא חוקיות ואחד...אוףףף מפחיד אפילו לדבר על זה :roll: עם חלונות כהים !!! בטח יקבל כלא לכל החיים...

מתי - אלפא 90 3.0 V6

פורסם

בזמן שנערות נאנסות בכבישים מוצאת המשטרה זמן להטפל על דברים שהעניין החוקי שלהם באמת לא ברור.

ככה זה שתרבות השלטון הירודה בארץ הזאת יודעת לקחת (מי יודע כמה מיסים) אבל לא לתת.

הממשלה הזאת יודעת לחוקק במהירות שיא (מופרזת...) כל מיני חוקים שמטרידים ומלחיצים את הנהגים, אבל לא יודעת לעשות את המינימום לנהיגה רגועה יותר, כמו כבישים סלחניים וכו' או בחקיקת חוק ובהסדרת שטחים בטוחים ל"פתיחות" "סגירות" וכל מיני דברים (שאני לא אוהב...)..

אמנם אני לא כל כך אוהב את הצורה שבה חלק מאיתנו נוהגים בכבישים וגם ליד האיצטדיון, אבל להקצות כוחות משטרה על מנת לבדוק אגזוז לחץ במקום לעצור את העבריינים האמיתיים בכביש או מחוצה לו זה טמטום..זה כבר מוגזם.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

בני

גם אני לא אוהב את איך שהרבה אנשים נוהגים במפגשים (באיצטדיון לא הייתי המון זמן אבל ראיתי

ברידינג ובזהב) ובגלל זה אם המשטרה הייתה נותנת דוחות למי שמשתולל בין אנשים הייתי

שותק ואפילו מצדיק אותה (כמו ששתקתי והצקדתי אותה שקיבלתי דוח על דיבור בפלא פון

למרות שזה היה בכביש שהוא פחות ראשי מהחניה מתחת לבית שלי)

אבל שהם מחפשים את הדברים הפחות מסוכנים שיותר קל לתפוס (שיפורים ומהירות) במקום

את הדברים המסוכנים שאולי קצת יותר קשה לתפוס ולהוכיח זה פשוט בושה

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

ישנם "כחולים" אשר כן יודעים את מלאכתם:

 

הנהג הישראלי לא שם לב לכביש,הוא מדבר בפלאפון,קורא עיתון,מתגלח,שותה קפה,מורט גבות ואוכל הכל.

מאת:איתן רבין

 

http://images.maariv.co.il/cache/ART506119.html

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

רוני.... טוב שהשתמשת בשם הבמה שלך זינגר :wink:

 

דווקא בהארץ? לא יכולת בצופה או משהו? בכל מקרה, כתבה מעניינת.

 

יישר כוח (מאחל לו הצלחה :wink: )

פורסם

לכל מי שתוהה מי זה אותו ערן בן 26 סטודנט-זה אני.

 

אני שמח שלא סילפו את דבריי ודאגתי לוודא מראש לפני שדיברתי עם הכתבת.

 

אני לא מצטער על מילה אחת שאמרתי -להיפך.

 

היה חשוב לי להראות שהשוטרים מחפשים להכניס כסף לקופת המדינה ולא ממש

 

רודפים אחרי עברייני תנועה בכבישים.

 

נהגים שעושים פרסה במקום אסור,עוברים באדום,עסוקים בלא-יודע-מה,איכשהו מצליחים

 

להתחמק מעונש,אבל נהג שמרכיב סופית באוטו דינו הורדה מהכביש/הזמנה לטסט.

 

וזה ממש כואב לי ומעצבן אותי.

פורסם

זה חרטא! אין אצלנו תחרויות רכב-הביאו מלכודת עם מצלמה וקראו לזה מבצע לאכיפת מרוצים!!

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

סוף סוף המשטרה מטפלת בדברים שגורמים לתאונות

 

שוב כל הכבוד למשטרה על תפיסת נהגים שמתעסקים בדברים אחרים בזמן שהם נוהגים

אני מקווה שהם ימשיכו בדרך הזאת ויתפסו את הדברים המסוכנים ולא שיפורים ודברים לא מזיקים

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

תגידו בכלל יש כח שיכול על המשטרה הם בסוף תמיד מנצחים לא משנה מה יהיה.

כל עוד שזה לא חוקי למשטרה יש את הכח והצדק. אין מה לעשות לגבי העניין הזה חד וחלק.

אני יביא לכם דוגמא הכי מקורית ודומה למצב הזה. עם בארץ יש חוק לאיסור קזינו ויש הרבה

מקומות כאלה תמיד המשטרה תעשה פשיטות על המקומות האלה עד שבעלי הקזינו מבינים

שהם לא יכולים על המשטרה כל עוד זה לא חוקי והמקומות האלה יסגרו לאט לאט במוקדם או

במאוחר. לדוגמא איזור שונצינו שניסגר כל המתחם הזה.

זה רק בערך אני רואה את זה שאנחנו לא יכולים לעשות כלום עכשיו כי זה עדיין לא חוקי.

פורסם

באמת?

 

עדיין יש זונות, הימורים, אלימות, אונס, ניצול, 106 רעלי,

ועוד מלא דברים רעים, שלעולם לא יפסקו, אין מה לעשות...

 

כך גם פה.

מקסימום יש תקופות עלייה וירידה (מסר סמוי).

 

 

רע הוא לא דבר שנגמר.

ברגע שתיקח את ההכי רע, ותשמיד אותו,

מה שהיה פחות רע לפני זה, עכשיו יהיה רע בדיוק כמו מה שהשמדת.

תורת היחסות...

 

דביר, שלפעמים מת שיהיו דיונים פילוסופיים פה,

אבל יודע שאין מצב... :?

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

תדאג לדיון פילוסופי על מהות שילדת הראלי בהקשרים חברתיים

ותת תרבותיים, לפי עקרונות הפנג שוואי במאה ה-20.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".


×
×
  • תוכן חדש...