Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם...

 

מצאתי באתר פומפה שני קומפוננטים שנראים לי זהים..

רציתי לדעת מה ההבדל בינהים..

לשתיהים יש אותו RMS..

ועוד כמה דברים..

 

אחד זה זה..(HYBRID6)

http://www.pompa.e-shop.co.il/Product.asp?Pid=HYBRID6&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=171

 

והשני הוא..(DotechMKII6)

http://www.pompa.e-shop.co.il/Product.asp?Pid=DotechMKII65&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=290

 

ואיזה מהם יותר עדיף אם לוקחים אחד מהם..

 

בתודה טל.

פורסם

הייבריד ישן (2004 ומטה אני חושב)

 

והדוטק סדרה חדשה (2004/5 - השנה שינו קצת את כל הדגמים)

 

בעיקרון ההייבריד - סט הרבה יותר טוב מהדוטק. משמעותית! מדובר בסט מדהים. אבל - לא הדגם הזה...

את הסט הישן של הייבריד לא שמעתי. לי יש את החדש (ovation 6) באוטו והוא מדהים.

GREEN MONSTER קצת מכיר יותר טוב את הדגמים הישנים, אולי הוא ישפוך אור על הסט הזה (הייבריד ישן) יותר מאוחר.

 

המחיר נמוך, כאמור כי זה סדרה ישנה ואני לא חושב שיש קשר בינה לבין הסדרה החדשה (ovation) ... סט הייבריד חדש עולה בסביבות ה 2300 ש"ח אני חושב....

החדשים (מ-2005) נקראים hybrid ovation 6.

 

אם אתה מוכן להשקיע עוד טיפה יותר מהדוטק - זה שווה כל אגורה! hybrid ovation סט מעולה.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

לפי מה שאני יודע ההבדלים הכי גדולים זה בין הקרוסים(שנותנים לעשות בי אמפינג דרכם).

 

הטוויטרים זהים.

 

ויש שינוי במיד לפי מה שהיבנתי הבדל לא משעמעותי.

 

 

 

 

ליאור

פורסם

אנימתלבט לקנות 2 סוגים

 

 

או של מאגנט הדגם THE ROCK 800

או של JBL 75.4

 

אני אמור לקנות אחת מהם..

אז לא ידוע מה יתחבר...

 

טל.

פורסם

ההיבריד והדוטק 2 סטים ברמות שונות לגמרי !

 

דוטק סט מומוצא שאפילו עם הגברה של 50 RMS ישמע מעולה.

 

ההיבריד כבר סט ברמה שונה , טויטר יותר דומיננטי , ומידי יותר מורגש , כמובן שאם משקיעים בסט כזה כדאי לשקול

איטום לדלות , והגברה "בריא" לסט .

×
×
  • תוכן חדש...