Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7305 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

לאחי הגדול הוצעו במסגרת עבודתו מכוניות מקבוצות 3 ו-4.

הגענו להחלטה כי המועמדות הסופיות יהיו ה-407 והאקורד.

מחיפושים שערכתי ראיתי שהפיג'ו אמנם חלשה יותר מבחינת מנוע אך מאובזרת יותר לעומת גרסאת הליסינד ה"קמצנית" של האקורד.

אחי אב לשני ילדים קטנים ואינו חובב מכוניות מושבע ועד עתה התלהב מצורתה החיצונית של ה-407.

הרכב שיבחר יהיה צמוד לאחי במשך שלוש שנים. אחזקה ,ביטוח ודלק מחוץ לסל השיקולים.

אחי נוסע הרבה ומטייל עם ילדיו בסופישבוע.

איזזה מהמכוניות עדיפה לדעתכם? ואם כבר אני מתייעץ איזה צבע תבחרו? הפרמטרים החשובים נוחות,מראה,נסיעה חלקה ומנוע "מורגש".

אנא מחשבותיכם,

תודה מראש,

דביר

פורסם

לפני זמן קצר לקראת רכישת רכב בצעתי נסיעות מבחן ובדיקת נתונים טכניים

 

של מספר מכוניות.הפז'ו מרווחת ומאובזרת כמו שכתבת אך למרות קמצנות ההונדה

היא בעל מנוע גיר לדעתי הטוב בקטגוריה שלה.הפז'ו 2.2 זה סיפור אחר.

גם 4 הילוכים בפיז'ו לא מוסיף לה נקודות אני הייתי הולך מבין שתיהן על ההונדה.

פורסם

ה-407 מרווחת מלפנים, פחות מרווחת מאחור. למבוגרים זה פחות נעים. לילדים זה בסדר גמור. המראה החיצוני והפנימי בפיז'ו עדיף בעיני רבים. איכות החומרים, ההרכבה, הישיבה והנסיעה בשתי המכוניות טובה. המנוע+גיר באקורד עדיפים משמעותית. בפיז'ו גיר "לומד" ועצלן למדי, וגם המנוע לא חזק במיוחד (ה-2.2 אמנם חזק יותר, אבל לא באופן ממש משמעותי).

 

שיקח נסיעת מבחן על שתיהן ויחליט, הוא לא ממש יפול באף אחת מהן.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אחזקה ,ביטוח ודלק מחוץ לסל השיקולים.

 

אחי נוסע הרבה ומטייל עם ילדיו בסופישבוע.

 

הפרמטרים החשובים נוחות,מראה,נסיעה חלקה ומנוע "מורגש".

 

במצב כזה, אולי שווה לשקול את ה-C5 במידה והיא נמצאת בקבוצה.
פורסם

אני הייתי הולך על ה407.....בנסיעה קצרה שלי עליה, ישבתי מאחורה ואני חייב לציין שזאת בין המכוניות הכי נוחות שנסעתי עליהם...

 

ניב

×
×
  • תוכן חדש...