Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי איבזה 2001 1.6 ל' ידני

החלפתי לרכב טרמוסטט לפני 3 חודשים

עשו לי ניקוז אויר החליפו מים עד פה הכל טוב ויפה.

היום הסתכלתי ראיתי שיש איבוד ממש קטן של מים סנטימטר פחות ממה שהיה.

הרכב נסע מאז ההחלפה 3K ק"מ רוב הנסיעות עם מזגן וגם כמה נסיעות בין ערוניות כמו ירושלים- טבריה

ים המלח תל אביב וכו'.

השאלה שלי האם איבוד זה משמעותי הדורש טיפול או שלכל רכב יש איבוד מים קטן?

שבת שלום!

פורסם

אין בעיה.

הכל תקין.

ישנם רכבים שאם ממלאים קצת יותר ממה שכתוב במיכל העיבוי אז עם הזמן יורד טיפה מים וזה אמור להשאר ככה.

אצלי בלאנטיס למשל אם אני ממלא כשהמנוע קר נוזל קירור עד למקסימום אז תוך כמה חודשים הנוזל מגיע למצב של בין המינימום למקסימום ונעצר שם.

יכול להיות שאצלך זה אותו דבר.

אם אין ירידה של יותר מכמה עשרות מיליליטרים בתקופה של חודש בערך אז אין בעיה.

פורסם

שלום רב,

 

איבוד מים בגובה של סנטימטר לא ממש אומר משהו מכמה סיבות.

1.עלייך לבדוק את גובה הנוזל באותה טמפרטורה של הנוזל (התפשטות הנוזל שהוא חם מעלה את גובה הנוזל).

2.מקום מפולס.

וכפי שכתב קודמי אל תמלא מעל סימון ה-MAX.

במידה ואתה חושד בבעיה גש למוסך לבדיקה מקיפה הקייץ כבר כאן.

איזה כייף לי :)

פורסם

אני יגיד לך מה הבעיה, אתה משתמש ברדיאטור שלך במים כמו שאמרת, מים זה לא טוב למערכת, לכן משתמשים בנוזל הקירור! טמפרטורת רתיחה של המים היא 100c צלזיוס שזו בערך טמפרטורת מנוע בזמן עבודה, לכן מתאדים לך מים מהמערכת וחסרים.

 

טמפרטורת רתיחה של נוזל הקירור היא 135c לכן אם תשתמש ב-"מים ירוקים" לא יחסר לך מים מהמערכת כי הם לא יתאדו.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

2 מספר תיקונים לדבריו של matrixx:

 

1. גם אם המים שבמערכת הקירור מתאדים הם אינם הולכים לאיבוד, אלא מתעבים בחזרה כשהטמפ' יורדת.

2. לא כל נוזל קרור רותח בטמפ' של 135 מעלות צלסיוס:

לכל אחד נקודה משלו.

קח למשל את מוטול D Type, שרותח כבר ב-105 מעלות צסיוס, או נוזלים אחרים שרותחים "כבר" ב-120 מעלות.

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם
2 מספר תיקונים לדבריו של matrixx:

 

1. גם אם המים שבמערכת הקירור מתאדים הם אינם הולכים לאיבוד, אלא מתעבים בחזרה כשהטמפ' יורדת.

2. לא כל נוזל קרור רותח בטמפ' של 135 מעלות צלסיוס:

לכל אחד נקודה משלו.

קח למשל את מוטול D Type, שרותח כבר ב-105 מעלות צסיוס, או נוזלים אחרים שרותחים "כבר" ב-120 מעלות.

 

אפי.

ברוב המקרים הם כן הולכים לאיבוד ולא למיכל העיבוי, ולא משנה מנוע קר או חם!

דבר שני לא משנה באיזה טמפרטורה רותח הנוזל קירור אם זה 105-120! הבינו את הנקודה שנקודת עמידה הרבה יותר גבוה ממים רגילים! וגם נוזל הקירור שומר יותר על המערכת נגד קורוזיה, וישנם גם נוזלי קירור שמשמנים את המשאבת מים.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

תבדוק פקק של מיכל עיבוי,רדיאטור.

 

או שתחליף את שניהם,זוהי עלות מינימלית ואצלי היא פתרה בעייה דומה.

תעבור למים ירוקים בלי קשר,ע"מ לשמור על המערכת קירור של האוטו.

שבוע טוב רן.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

אני משתשמש בנוזל קירור המקורי בצבע ורוד

בתחילה המים היו במקסימום עכשיו הם מילמטר מתחת למינימום.

×
×
  • תוכן חדש...