Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[מחשבים] לפעמים נעלם כונן של הצורב DVD


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבעיה היא כזו: לפחות אחת ל3 פעמים שאני מפעיל את המחשב, הוינדווס לא מזהה את הצורב DVD... ורק אחרי ריסטרט הוא חוזר. יש לציין שהדרייברים מעודכנים והחיבורים הדוקים. מה הבעיה בדיוק?

 

דבר נסף - בביוס הצורב לא מזוהה בכלל, כלומר הוא עומד על מצב אוטו'. האם זה אמור להיות כך?

פורסם

בדרך כלל, אם הכנסת דיסק דפוק לכונן, הוא עלול להעלם, עד להתחלה מחדש של המחשב, דבר שני, כן, זה אמור להיות באוטומטי... אבל אתה צריך לראות בSUMMARY שמופיע לך כונן DVD, אם יש לו שם, אז שם, אם לו, סתם ערימה של מספרים ואותיות... בקיצור, זה לא פתרון של שחור לבן... אבל תנסה להתחיל את המחשב בלי דיסק בתוך הכונן...

פורסם

כשהפעלתי את המחשב, לא היה שום דיסק בתוך הכונן.

עכשיו דבר נוסף שעלה במוחי - יתכן ובגלל שהביוס שלי לא התעדכן מאז שנת 2003, והצורב הוא מדגם סוף 2005, יתכן ובגלל זה כל הבעיות? אפילו אם אני צודק, זה לא עוזר לי הרבה כי אני ממש לא יודע איך מעדכנים ביוס...

פורסם

עדכון BIOS הוא דבר יחסית מסוכן ומיותר לדעתי, לא מצדיק את הסיכון.

 

אם במהלך עדכון (FLASHING) לBIOS משהו קורה, אתה תקוע עם לוח אם מת.

 

תנסה את הדברים הבאים:

חבר את כונן הDVD עם כבל IDE נפרד לחיבור IDE2 בלוח האם.

כוון את הג'מפרים בכונן (כשהוא מחובר בנפרד כבר) לMASTER.

תנסה ותודיע...

פורסם

אתה מתכוון להחליף תפקידים בין הצורב הרגיל לDVD? כרגע אצלי הרגיל הוא המאסטר, והDVD סלייב. להחליף בינהם?

פורסם

צורב CD + צורב DVD על כבל 1 (CD- מאסטר, DVD סלייב.)

HD + HD על כבל אחד. (1 מאסטר, שני סלייב)

פורסם

מז"א CABLE SELECT? לחבר אותו כמאסטר בודד?

פורסם

הבנתי... עכשיו מה לגבי הצורב הרגיל? מתי הוא ניכנס לתמונה?

פורסם

שים גם את הדיוידי וגם את הצורב הרגיל - שנייהם על CS.

אם הבעייה עדיין נמשכת - נצל את האחריות שיש לך על הכונן(אם יש... נשמע שכן...)

 

אלעד

פורסם

אם אני אשים את שני הכוננים על CS הם יעבדו במקביל ללא בעיה? ולגבי האחריות בודאי שיש... הצורב נרכש לפני שבועיים.

×
×
  • תוכן חדש...