Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד דוגמה למכונית מקוללת מבית קרסו


חלי
שימו לב! השרשור הזה בן 7616 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מצורף מכתב שמכר שלי שלח לקרסו, יבואני ניסאן ורנו, שלשום.

 

 

רכשנו ממכם מכונית חדשה, ג'יפ ניסאן טראנו ושילמנו לכם סכום של כ- 195,000¤.

 

ביום 26-6-03 הוזמנו לקבל את הרכב באתר מסירת רכב בפארק ראם.

 

 

 

בעת המסירה נמצאו הליקויים הבאים:

 

1. פלסטיק חלון אחורי שבור (אחד הפינים נמצא שבור)- הראנו למוסר הרכב(בשם ששי) "ככה זה צריך להיות" . לידינו היה רכב טרנו אחר והראנו לו כי זה לא שבור ברכב השני. השתכנע ונסע למוסך להחליף פלסטיק.

 

 

 

2. המוסר ניסה להניע את הרכב ומשום מה לא הצליח.הוא החליף מפתח (מתוך 2 הסטים שבידו) לא ייחסתי לזה חשיבות באותו רגע .לאחר מכן הבנתי אחד המפתחות לא מקדד את האימובילייזר " ( ראה סעיף בהמשך).למרות שידע כי המפתח לא תקין המשיך בעבודתו.

 

 

 

3. לאחר פתיחת מכסה המנוע – גילה להפתעתו כי חסר נוזל קירור. שוב נסע הבחור למוסך למלא נוזל קירור למנוע.

 

 

 

4. רשת מכסה הטורבו – רשת זו שבנגיעה קלה יוצרת עיקום באלומיניום . שאלתי את המוסר מדוע הם עקומים והוא ענה- "זה לא נורא".

 

 

 

5. תא כפפות: הבחנתי כי תא הכפפות עקום ! הסבתי את תשומת ליבו של המוסר ושוב קיבלתי את אותה תשובה "ככה זה נורמאלי בכל הרכבים". שוב ניגשנו לרכב ליד והמוסר נוכח לדעת כי יש תקלה. פעם נוספת נסע למוסך.

 

 

 

6. ביקשתי שיחליף את החלק לחדש – הוא הסכים אך שחזר אמר כי רק הוסיף בורג. עדיין מכסה תא הכפפות עקום .

 

 

 

7. לאחר כשעתים באתר המסירה יצאתי לדרכי.

 

 

 

8. לאחר נסיעה קצרה נוכחתי לדעת שמערכת ההיגוי פגומה: ההגה נטה שמאלה בצורה משמעותית , רעידות חזקות מהחלק הקדמי של הרכב. הודעתי מיד לאותו מוסר ואלו הפנו אותנו למוסך המרכזי.

 

 

 

9. הגענו עם הרכב לרישפון,התברר לנו המפתח אחד אינו תקין ואינו מניע את הרכב- בעזרת מוסך מרכזי בטלפון הובן כי רק בעזרת מפתח הרזרבי יהיה ניתן להניעו.עכשיו נוכחתי לדעת לאחר כ- שעה שהרכב לא מניע כי אותו מוסר לא השכיל להחליף המפתח.

 

 

 

10. בוקר אחרי: לאחר שניסינו להדליק אותו מחדש, מתברר כי הרכב שבק חיים. פניה אליכם הביאה לכך כי למחרת הגיעו נציגי שירות אשר החליפו מצבר, ויום לאחר מכן

 

הובא הרכב למוסך לטיפול בבעיית ההיגוי.

 

 

 

11. מתברר כי מערכת השעונים פגומה ויש צורך בהחלפת לוח השעונים כולו, אך לא נמצא ברשותכם פאנל מתאים ולכן נדרשנו להביא את הרכב מחדש למוסך לאחר כמה ימים לצורך החלפת כל מערכת העונים ברכב.

 

 

 

12. מערכת ההיגוי שכביכול תוקנה, ממשיכה ברעידות מוזרות במהירות 100 ק"מ לשעה.

 

המפתחות שקיבלנו, המפתחות הרזרביים, אינם מתאימים ולא ניתן לעשות שימוש בהם .

 

 

 

תקלות נוספות ברכב:

 

13. מגבים יבשים – כנראה הרכב עמד חודשים בשמש .

 

14. חסר בורג בפלסטיק לרוחב בכסה המנוע (מתחת למגבים).

 

15. רעשי רוח חזקים במהירות גבוה שמגיע מאזור הגג- יש סבירות לחוסר אטימות או בעיה אחרת.

 

16. יש לנו חששות רבים לגבי תולדותיו של רכב זה.

 

17. אנו רואים כי קיבלנו רכב פגום עם הרבה תקלות,ובעיות היגוי . רכב חדש אמור להתקבל ללא תקלות .

 

18. בנסיבות , אנו רואים כישלון מוחלט של התמורה, ומבקשים להחזיר את הרכב ולקבל את כספינו לחזרה, או לחילופין לקבל רכב אחר חדש במקומו.

 

19. באין מענה לעניין, נאלץ לפעול בדרך משפטית ולמצות את זכויותינו לרבות הנזקים.

 

מכל מקום, אין אנו מסכימים בשום אופן להחזיק ברכב הנ"ל אנו דורשים כספינו חזרה.או לחילופין רכב חדש

 

 

 

התרעות נוספות לא תשלחנה.

 

 

 

 

 

 

ההתפתחויות כרגע- קרסו לא מסכימים להחליף את הרכב (די צפוי לדעתי...) וזה כנראה הולך לבית משפט.

 

 

 

נ.ב- מקרה זה אינו מייצג.

ההורים שלי לדוגמה קנו מגאן חדשה לפני שנה, ומרוצים ממנה מאד עם 0 תקלות.

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכן מי שקנה את האוטו.

 

בן אדם משקיע 195.000 ש"ח כדי לקבל רכב חדש ללא תקלות ובעיות נסתרות, ובמקום הוא מקבל רכב עם תקלות שהיו מביישות רכב משנות ה-80.

והכול ב-24 שעות ( מזכיר לי את הסידרה ).

 

תגידי לו שלא יוותר שידרוש פיצוי כספי בנוסף להחלפת הרכב, וכדאי גם שינסה לפנות לרייכר או לעיתונות רק ככה זה עובד איתם.

 

בהצלחה :roll:

MITSUBISHI GALANT SPORT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה כזה אסור לקחת את הרכב במעמד המסירה. פשוט להשאיר אותו שם. בכל מקרה אני מקווה שיצליחו בתביעה, משום מה זה לא מפתיע אותי בנוגע לקרסו...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל האיש עשה שטות גדולה , לא לוקחים רכב חדש כשיש בו פגם , אחרי ששילמת הרכב שלך לאף אחד לא אכפת ממך , אם האוטו פגום , אפילו קצת , אז הוא לא במצב חדש ואסור בשום אופן לקחת אותו . מרגע שהוא אצלך הרבה יותר קשה להחזיר אותו , האיש היה צריך להשאיר את האוטו אצל המוסר , לא לחתום על שום טופס ,וללכת משם , לחזור שבוע אחרי ולקחת רכב אחר ,תקין , עד רמת הבורג , אם מישהו מוציא כאלה סכומים ומוכן להתפשר על תקינות של רכב חדש הוא אידיוט .

סיפורים כאלה הם דבר שצריך להימנע , לא ע"י היבואן , אלא ע"י הלקוח .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים שעדיף היה להשאיר את הרכב ולא לאסוף אותו א-ב-ל.

שימו לב שחלק מהבעיות התגלו בנסיעה ולכן לא היתה לה שום אפשרות לדעת

על קיומן.

 

כאשר הכל הרכב כבר הגיע לרגע שהוא אוסף אותו לרכב יש רישוי והוא רשום

על שמו של הבעלים החדשים. מה שאומר שהיבואן גם כן יעשה שמיניות באוויר בשביל

לא להחליף את הרכב אחרי הכל הוא כבר רשם על מישהו וזה בעייתי מבחינתו

אני לא אומר לרגע שהוא לא אמור להחליף - הוא אמור. אבל זה ההבדל בין רצוי

למצוי.

 

ועוד כל רשימת התקלות הזו בג'יפ ניסאן... :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הוא נוגע בכלל ברכב? אם אני הייתי רואה את כמות התקלות שהוא ראה עוד לפני שהרכב החל לסוע, לא הייתי נוגע בו. אומר להם תודה רבה, תביאו לי רכב אחר, אני את זה לא לוקח !

עכשיו יאכילו אותו מרורים עד שיסדרו לו את הכל/יחליךו לו רכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו הבעיה שאני לא הייתי נותן להם את ההזדמנות לסדר את התקלות אני מבחינתי קונה רכב חדש.

לא רוצה שייתקנו לי את התקלות, קניתי רכב חדש ולא יד שניה.

 

הפתרון מבחינתו זה רכב חדש או החזר כספי, הרכב הזה מקולל מי יודע מה עוד יתגלה עוד חודש.

MITSUBISHI GALANT SPORT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מסכים שעדיף היה להשאיר את הרכב ולא לאסוף אותו א-ב-ל.

שימו לב שחלק מהבעיות התגלו בנסיעה ולכן לא היתה לה שום אפשרות לדעת

על קיומן.

 

כאשר הכל הרכב כבר הגיע לרגע שהוא אוסף אותו לרכב יש רישוי והוא רשום

על שמו של הבעלים החדשים. מה שאומר שהיבואן גם כן יעשה שמיניות באוויר בשביל

לא להחליף את הרכב אחרי הכל הוא כבר רשם על מישהו וזה בעייתי מבחינתו

אני לא אומר לרגע שהוא לא אמור להחליף - הוא אמור. אבל זה ההבדל בין רצוי

למצוי.

 

ועוד כל רשימת התקלות הזו בג'יפ ניסאן... :roll:

 

הרכב אמנם רשום על שם הבעלים אבל לא מוזן במחשב משרד הרישוי אלא כעבור כשבועיים שבהן היבואן יכול לעשות ככל העולה על רוחו למחוק ולשנות בעלים וכן הלאה.

והראיה שלפני כחודש קניתי רנו סניק ונגשתי למשרד הרישוי לקבל תו חניה לנכה (לצערי אני זכאי לו...) והוסבר לי שלא ניתן להנפיק לי תו כי הרכב עוד לא מוזן במחשב (וזה עוד רכב שאת הטסט הראשוני חייב לעבור בעמדה מס' 1 עקב התקנת מנגנון יד לנכה...)

אגב טלפון לסוכנות המשנה בה קניתי את הרכב ( מנור ישראל בפ"ת ) גרם להזנת הרכב למחשב תוך 5 דקות...)

ואגב המלצה לקוני הרכב החדש - קנו בסוכנות משנה - הם כבר יצעקו על היבואן בשבילכם ובמקומכם - וגם תקבלו את האוטו בסוכנות המשנה במקום לנסוע לאתר המסירה.

 

יש לי חבר שלפני שנים קנה יונדאי אקסנט LS והובטח לו שיש בה תוספות כמו נעילה מרכזית ו-4 חלונות חשמל.

כשהוא בא לקחת את הרכב, הסתבר שאשת המכירות טעתה והתוספות שהובטחו לא קיימות ברכב. החבר שלי סירב לקבל את הרכב ונסע חזרה במונית הביתה.

לאחר יומיים של ויכוחים הוא קיבל רכב חדש ברמת גימור גבוהה יותר ללא תוספת מחיר.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכנה יפני=הרבה בעיות

:lol:

 

הטעות התחילה כשהוא לקח את הרכב אני באמת מקווה שהוא יצליח לקבל פיצוי מתאים

 

וכמובן קרסו :mad:

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכנה יפני=הרבה בעיות

:lol:

 

הטעות התחילה כשהוא לקח את הרכב אני באמת מקווה שהוא יצליח לקבל פיצוי מתאים

 

וכמובן קרסו :mad:

 

מסכנה=מסקנה :wink:

MITSUBISHI GALANT SPORT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרסו נשאר קרסו

לפחות הם דובקים במורשת.

 

 

sronis כתב:

במקרה כזה אסור לקחת את הרכב במעמד המסירה. פשוט להשאיר אותו שם. בכל מקרה אני מקווה שיצליחו בתביעה, משום מה זה לא מפתיע אותי בנוגע לקרסו...

 

רוני

חלק מהבעיות של הזנחה זהות לאלו שהיו אצלי,אבל רק הזעירות שבהן.

החוק עד כמה שאני יודע,מאשר מסירה אם הנזק לרכב הוא עד 6%,אני ממליץ לקחת לבדיקה,הנטייה בהגה מדאיגה,אבל אני בספק אם אפשר לדרוש רכב אחר בעת המסירה כבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

עדכון:

 

 

עקב איומי התביעה המשפטית, הצדדים הגיעו להסדר.

 

מצורף מכתב שנשלח היום לבעל הרכב מקרסו.

 

שימו לב לפתיחה שבה קרסו מדגישה את ה"מחווה" ה"חד פעמית" וחיה בהכחשה עצמית ("ומבלי שפסיפיק מודה בכל טענה , עובדה או חבות כלשהי"). פשוט צפוי.

 

חוץ מזה, יש פה קטע של ניסוחים מפולפלים (להלן: "מחווה") המציגים את בעל הרכב כמי שקיבל טובה מקרסו. (לבעל הרכב אשר קנה רכב במחיר של 200,000 ש"ח וקיבל אותו עם פגמים רבים, בהחלט יש עילה לבטל עסקה).

 

ובעיה אחרונה בהסכם, קרסו מאלצים את בעל הרכב לשלם מחדש על רישוי :mm_nah:

 

 

נ.ב- כל הפרטים המזהים טושטשו על ידי באמצעות כוכביות.

 

 

 

13 יולי 2003

 

 

 

לכבוד

פסיפיק יבואני מכוניות בע"מ

ריב"ל 22-26 תל אביב

 

 

א.נ.,

 

 

הנדון: קבלת מחווה מסחרית מאת היבואן ((להלן: "פסיפיק"), במסגרת הסדר בין הצדדים

 

אני הח"מ , *** כמורשה מטעם חברת ****, נושא ת.ז. ___________ אשר בבעלותי/בחזקתי מכונית "ניסאן" מסוג טראנו מס' רישוי **** (להלן: "הרכב"), מאשר בחתימת ידי על מסמך זה כי בכפוף לביצוע החלפת הרכב על ידי "פסיפיק" על פי התנאים המפורטים מטה (להלן: "העסקה") , אני מתחייב ומסכים לסילוק סופי ומלא של כל הדרישות והטענות ו/או התביעות שלי מכם , הקשורות לתקופה בה הרכב בבעלותי ולא תהיינה לי כל טענות כנגדכם בגין כל הוצאה ישירה או עקיפה אשר נגרמה לי , אם נגרמה.

 

 

להלן פרטי העסקה:

 

לפנים משורת הדין , באופן חד פעמי , כמחווה מסחרית בלבד של "פסיפיק" ומבלי שפסיפיק מודה בכל טענה , עובדה או חבות כלשהי כלפי:

 

 

1. "פסיפיק" תקבל ממני את הרכב ע"י מחלקת הטרייד אין בתל אביב , בכפוף לבדיקה מלאה שתאשר כי הרכב לא עבר תאונת שילדה , שאם כן – אז תתבטל העסקה אוטומאטית. תאונות מרכב אחרות המורידות ערך הרכב יחושבו וישולמו בהתאם לאמור להלן על פי חוות דעת שמאי מוסמך אשר יהא מקובל על שני הצדדים.

 

 

2. כנגד קבלת הרכב ע"י פסיפיק ובכפוף לבדיקה כאמור לעיל , יסופק לי , ללא כל תוספת תשלום , רכב זהה בצבע לבן אשר לא בוצעו בו תיקונים בארץ , לא היה בשימוש (למעט השימוש הנדרש להכשרתו לנסיעה) ואשר נותר במלאי של פסיפיק ולא נמכר עד היום. (להלן: "הרכב החדש").

 

 

3. במידה ותהא ירידת ערך עקב פגיעות מרכב כאמור בסעיף 1 לעיל , יוסף ערכן לאמור בסעיף 2 לעיל ועלי יהא להוסיף לפסיפיק את הסך על פי הערכים אשר יקבעו בחוות דעת השמאי כאמור לעיל.

 

 

4. מוסכם כי במידה ואין כל מניעה לביצוע העסקה בכפוף לאמור לעיל , הרכב ימסר לפסיפיק בתוך 7 ימים ממועד החתימה על הסכם זה ואילו פסיפיק תמסור לי את הרכב החדש בתוך 14 ימים מיום מסירת הרכב לידיה וביצוע הזמנת רכב חדש באולם התצוגה בתל אביב.

 

 

5. אני מתחייב להסיר כל שיעבוד ו/או זכות לטובת צד ג' כלשהו וזאת לפני מסירת הרכב לידי פסיפיק וכתנאי בל יעבור לביצוע העסקה. בנוסף , אסייע ככל הדרוש בהעברת בעלות על הרכב לרבות התייצבות בסניף דואר מקוון ככל שיידרש.

 

 

6. הסכם זה , מבטל כל הסכמה קודמת בין הצדדים והצדדים מוותרים על כל טענה או תביעה כנגד השני ככל הקשור לכל הסכמה קודמת בין בכתב ובין בעל פה.

 

אני הח"מ מצהיר כי חתימתי על מסמך זה נעשתה ללא לחץ או כפיה , אלא מתוך בחירה ולאחר שבחנתי את כל האפשרויות העומדות בפני.

 

 

 

 

 

 

 

 

ולראייה באתי על החתום ביום ___ חתימה ______________

 

 

 

 

חברת "פסיפיק" יבואני מכוניות בע"מ ע"י *****, מנהל תחום לקוחות ____________

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכן מי שקנה את האוטו.

 

בן אדם משקיע 195.000 ש"ח כדי לקבל רכב חדש ללא תקלות ובעיות נסתרות, ובמקום הוא מקבל רכב עם תקלות שהיו מביישות רכב משנות ה-80.

והכול ב-24 שעות ( מזכיר לי את הסידרה ).

 

תגידי לו שלא יוותר שידרוש פיצוי כספי בנוסף להחלפת הרכב, וכדאי גם שינסה לפנות לרייכר או לעיתונות רק ככה זה עובד איתם.

 

בהצלחה :roll:

 

קודם כל הם צריכים להגיד תודה שבכלל חברת קרסו הסכימו להחליף להם את הרכב ...

נכון שזה מעצבן שהחברות הגדולות מנצלות את האזרח ה"קטן", אבל אין מה לעשות ...

 

ל-E-S-L, ומה תגיד על המקרה של רן וצ'מפיון ??? הוא לא קנה סתם רכב אלא הוא קנה אולרוד בכמעט חצי מיליון ש"ח !!!

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7616 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...