Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7328 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כנראה הולך לקנות 6*9 של planet audio zr69 ומגבר של platinum audio 4ch... v12 אני רוצה רק לקבל חוות דעת על שתי המוצרים האילה כדי לדעת שאני לא עושה טעות ענקית, תודה לכל מי שמגיב, ומי שסגר לי את השירשור הקודם, שאלה לי אליך. ככה זה בסדר?

gena(shorty) poolsky

פורסם

אם המטרה של המגבר היא להגביר את הרמקולים האלה ולא מעבר לזה אני חושב שהוא יהיה בסדר

אבל שתדעה לך שזהו מגבר סיני חיקוי של המגבר הטוב אלפיין V12

מגבר זה ידועה כעושה בעיות שמנסים לקבל ממנו את מה שאמורים כי הוא נותן פחות ממה שכתוב עליו

LIFE IS GOOD IF YOU HAVE VW

למכירה סאב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139659

פורסם
ומי שסגר לי את השירשור הקודם, שאלה לי אליך. ככה זה בסדר?

shorty8,

 

אני ממליץ לך לקרוא את הכללים של הפורום. בהודעה שלך הנ"ל, עברת על כלל מס' 1 של הפורום. סביר להניח שגם השירשור הזה ינעל ו/או ימחק בקרוב מאוד. רצ"ב קישור לכללי הפורום.

 

שלו.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=737

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

הV12-להגברת רמקולים -מצויין!

2.הרמקולים טובים+-הייתי מציע לך ללכת על הפיוניר או הקנווד.. אבל זה הטעם שלי..

 

בV12 כדאי לך להגביר אבל לא להעמיס עליו כי הוא ממש מתחמם.. אז בכל מקרה אם אתה רוצה לשים עליו גם סאב בשמחה אבל אל תעמיס על המגבר הזה .. עדין מאוד..

פורסם

הרמקולים מעולים, פלאנט אודיו חברה מצויינת.

מי שהציע לך פיוניר במקומם שילך להצחיק במקום אחר.

 

המגבר נחמד, חיקוי אבל למחיר הוא סביר, למרות שעדיף לקנות יד שנייה באותו מחיר.

Maserati.

×
×
  • תוכן חדש...