Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מזמן נהגתי באיטליה, הם לא ממש חיכו שהחוק יעבור בשביל לסוע 150 (במילים אחרות, הגבלת המהירות שם היא 130 בערך כמו שאצלנו ההגבלה היא 90).

 

מה שכן לא מפליא שיש להם את שיעור התאונות הגבוה באירופה, הם נוהגים כמו ישראלים.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

אמממממ 6500 איש באיטליה מתים מתאונות דרכים

ואילו ישראל זה כבר סביב ה550 מתים מתאונות דרכים

 

רק דבר אחד הם לא צינו שם מה היחס באוכלוסיה של בין ישראל ולבין איטליה ? כמה מילונים הום כבר 50-60 לא? ואילו אנחנו בקושי 6 וחצי.

 

כתבה שבאה להראות ש150 זה מסוכן :mad::bad-word:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם
אמממממ 6500 איש באיטליה מתים מתאונות דרכים

ואילו ישראל זה כבר סביב ה550 מתים מתאונות דרכים

 

רק דבר אחד הם לא צינו שם מה היחס באוכלוסיה של בין ישראל ולבין איטליה ? כמה מילונים הום כבר 50-60 לא? ואילו אנחנו בקושי 6 וחצי.

 

כתבה שבאה להראות ש150 זה מסוכן :mad::bad-word:

 

 

אתה שוכח לקחת בחשבון פרט חשוב

והוא צפיפות האוכלוסין, כלומר מספר המכוניות למטר מרובע... ואצלנו הוא הרבה יותר גדול

החיים הם כמו מנה פלאפל, איך שלא תשים הטחינה - תמיד ינזל

פורסם

נהגתי על כבישי איטליה כ4000 ק"מ בטיול נהיגה שעשיתי לפני שנתים בערך, רוב הנסיעות

שלנו היו בכבישים מפותלים :twisted: , אבל אלו שהיו בכיבשים מהירים הראו כי ה130

קמ"ש הם בגדר המלצה. אנחנו נסענו לרוב על 150 בערך כאשר רוב רובם של הרכבים נסעו

במהירות דומה לשלנו ולא מעט גם עקפו אותנו. כולל משטרה אחת שלא מיהרה לשום מקום

אלא סתם נסעה 160.

 

קטע משעשע שהיה לי שם עם מהירות - נכנסו לכפר קטן יחסית, היו שם בעיקר פנדות ועוד

כל מיני רכבים ישנים יחסית, ואנחנו ב156 1.8 אדומה, חדשה לגמרי עם 10K על השעון.

תמרורי המהירות הראו כי מותר לנסוע 40. אנחנו נסענו 60, כאשר כ-ו-ל-ם עוקפים אותנו

עם מבטים של - יש לכם כזו אלפא ואתם נוסעים ככה? :? הבנו את הנקודה ועברנו

לנסוע 80 + כמו כולם.

 

אני חייב לציין שהם גם בלגניסטים אבל הרבה יותר מחונכים מאיתנו. כאשר נסעתי מהר

בכבישים מפותלים נתנו לי לעבור בשמחה אף אחד לא עשה דווקא, כל מי שמאותת בכביש

בין עירוני נותנים לו לעבור. השמאלי פנוי תמיד. לעולם לא ראיתי משאיות בשמאלי או

באמצעי. בהזמנות אני יעלה תמונה של האלפא משם, צריך לסרוק.

 

גיא

פורסם
לא מזמן נהגתי באיטליה, הם לא ממש חיכו שהחוק יעבור בשביל לסוע 150 (במילים אחרות, הגבלת המהירות שם היא 130 בערך כמו שאצלנו ההגבלה היא 90).

 

מה שכן לא מפליא שיש להם את שיעור התאונות הגבוה באירופה, הם נוהגים כמו ישראלים.

 

איזו העלבה!

נוהגים כמו ישראלים?!

הלוואי שבארץ היו נוהגים כמו באיטליה. מהר, אלגנטי, תוך תשומת לב לנעשה סביב ותוך עזרה הדדית להשתלבות בכביש.

והלוואי שהיו לנו את הכבישים המהירים שיש שם. וגם את הצדדיים...

 

לגבי הנהגים בארץ, אשתי אנגליה ולטענתה הנהגים בארץ לא נוהגים מהר אלא נוהגים בפלגמטיות יתר, כלומר, לאט ובלי תשומת לב לנעשה סביבם.

 

נ.ב. סטטיסטיקה של מספר הרוגים מוחלט לא אומרת כלום בלי להגדיר את גודל האוכלוסיה, צפיפות הכבישים, מספר ק"מ ממוצעים, סה"כ מספר התאונות, היחס בין תאונות עירוניות לבין עירוניות ועוד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני מקווה שאילו שכן בעלי מודעות ונמצאים פה בפורום,

דוקא נותנים למי שמאותת להכנס לפניהם, ודוקא מסיימים עקיפה כמו שצריך.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

מה שכן לא מפליא שיש להם את שיעור התאונות הגבוה באירופה, הם נוהגים כמו ישראלים.

1. הם תמיד אבל תמיד נותנים זכות קדימה להולכי רגל - ולרוב מדובר במכוניות ידניות ולא אוטומטיות....

2. הנתיב השמאלי תמיד פתוח

 

 

זה לא קיים בישראל!

פורסם

אני אף פעם לא הייתי באיטליה,אבל כשהייתי בפראג למשל הנהגים לא צייתו לחוקים בגלל אי ידיעתם.

הרחובות שם ממש צרים ומאפשרים שדה ראייה נמוך,הם עדיין הרשו לעצמם לסןע

במהירות רבה יחסית.

לגבי זכות קדימה....מי שהיה מגיע ראשון לצומת, עבר :?

הם נוסעים שם כמו מטורפים בסללומים מבלי לפחד שיצא להם איזה ילד קטן מבין כל הסימטאות.

אם זה משקף את כל המצב באירופה אז.....

 

נ.ב

לא נסעתי הרבה בכבישים מהירים שם לכן אני לא רוצה להביע את דעתי :!:

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
כמו ישראלים? נהגתי שם לא מזמן, היה תענוג, כולם שומרים על הימין, עוקפים ומיד חוזרים. לפחות מחוץ לעיר היה נהדר, בשטח עירוני לא יצא לי כמעט להיות, אבל גם שם היה מסודר.

נכון שהנורמות המקובלות שם שונות, אבל לפחות אם מישהו מחליט לעקוף על פס לבן לא עושים לו דווקא וזה לא מסתיים בתאונה.

אתה ממש צודק - השמאל תמיד פנוי שם, ואנשים לא עושים דווקא בכלל. "דווקא" זה ממש עניין ישראלי, לא ראיתי אותו בשום מקום אחר.

בכל השאר - הם כמונו או גרועים יותר:

זכות קדימה - לנהג הנחוש יותר לעבור.

קו לבן - בתוקף רק אם יש רכב שבא ממולך.

רמזור אדום = סע מהר יותר, יש מכוניות שבאות מהצדדים.

אין חניה = מקום שיותר סביר שישאר פנוי בשבילי לחנות.

איזו העלבה!

נוהגים כמו ישראלים?!

הלוואי שבארץ היו נוהגים כמו באיטליה. מהר, אלגנטי, תוך תשומת לב לנעשה סביב ותוך עזרה הדדית להשתלבות בכביש.

מהר - נכון; אלגנטי - נכון; תשומת לב - חובה כדי לשרוד; עזרה הדדית - על מה אתה מדבר ? ברגע שנדלק לך אור ברקס מאחורה לחצי שניה זה סימן ברור שאפשר ורצוי לעקוף אותך בפראות ללא קשר לתנאים.

אגב, לנהוג יותר טוב מהאיטלקים זה לא כבוד גדול ולא חוכמה גדולה, הם די ידועים כילדים הרעים של אירופה בנושא הזה (ועוד כמה). וגם לזה עדיין לא הגענו.

והלוואי שהיו לנו את הכבישים המהירים שיש שם. וגם את הצדדיים...

אך, הכבישים של איטליה ... אם רק היה לי שם את האוטו שלי ולא איזה 206 מסריחה ...

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

הכי מעצבן אותי בכתבה זה מה שהם כתבו מתחת לתמונה:

 

תאונת שרשרת באיטליה. יש קשר?

 

הרי (לפחות לפי מה שאני יודע) הגורם לתאונות

שרשרת הוא אי-שמירת מרחק! הם מטעים :mad:

ואז לא פלא שאנשים חושבים שמהירות זה רע

יובל

×
×
  • תוכן חדש...