Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו כן גם אני מרגיש מחויב לומר תודה רבה לחבר'ה שעזרו בהקמה ולכל החבר'ה שהוזכרו מעליי, היה אירגון מאוד רציני של האירוע, מתוקתק בזמנים ומאוד מושקע.

 

פשוט כיף לראות איך דברים מתחילים להתקדם בקצב יותר מהיר לאחר מעבר החוק לספורט מוטורי עם דחיפה גדולה מצד ההתאחדות, ומצד ארגונים כגון מרשל שהרימו את הכפפה ויזמו את קורס הניווט ראלי הראשון וכמובן אני גאה להיות אחד מאלה שעברו אותו.

 

שי אסרף.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תשמעו , פשוט נהניתי .

 

קודם כל להגיע לשם ומחכה קפה , שלא הספקתי לשתות בבית , עם קרואסונים , מה צריך יותר....?

לפגוש את אריה וזלמן ולחבר סוף סוף פנים לשמות , והיה כייף להכיר .

לפגוש את ענבל , אחרי זמן רב שלא התראינו ומשם לזרום לקורס .

דברי פתיחה של דני לוי , כנציג רשמי ומשם לתכנים מקצועיים , שחשוב לציין , במהלך הקורס נגעו בעצם בצורה טובה לשני סוגי הניווט - ראלי-רייד וראלי רגיל .

אני , שמעניין אותי יותר תחום הראלי הרגיל , שמחתי לגלות את התחום החדש , גם אם לא אגיע אליו , בטח לא בטווח הקרוב .

היה מאד מעניין לשמוע אנשים מקצועיים כמו זלמן וענבל , שמסבירים איך זה נעשה על אמת , ודוגמאות שגם אריה נתן מבאיה איטליה , מה צריך יותר ...?

אה ארוחת צהריים .

גם זה היה .

 

הארגון היה מושלם , התכנים היו טובים ועכשיו צריך להתחיל להתארגן לקורס מתקדם - ניווט בראלי רגיל , כולל תרגול מעשי והרבה !!!

 

אריה , זלמן , ענבל וכל מי שעזר בבניית היום

 

תודה גדולה , היה שווה .

 

 

דובי

שמקווה לנווט יותר טוב

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם

אין הרבה מה להוסיף למה שכבר נאמר- רק שוב אדגיש שהארגון היה באמת מדהים, ההרצאות מרתקות, והתרגול המעשי היה במקום.

 

מחכה לקורס המשך

אדי

 

נ.ב

מישהו מחפש נווט ראלי מתחיל? :twisted:

פורסם

לוגיסטיקה מצויינת

 

תכנים מעניינים וגם רמת הידע הגבוהה של חלק ממשתתפי הקורס תרם רבות

 

 

נהנתי - אבנר בר זיו

ושאלה שתחזור בערך 50 פעם

מישהו מחפש נווט ?

פורסם

לאריה, עדי, זלמן, ענבל, דני, רז ולכל מי שדאג ליום המרשים הזה.

 

תודה רבה!! נהניתי מאוד, למדתי לא מעט - הן מהתחום שאליו אני שייך והן לתחום שאולי אכנס בעתיד (ראלי רייד)

 

בהצלחה לכולם בהמשך!!

 

תודה!

אלון

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

אנחנו נצטרף לברכות ונאמר שהיה אחלה ותודה רבה על יום מאוד מעניין

 

תודה רבה לצוות המורחב של מארשלס,לזלמן,דני לוי,ענבל וכל מי שנאם

 

והסביר ובכלל.

 

הילה דוד ואמיר

קבוצת ראלי גמליאל GRT

פורסם

הי

תודה לכל המשתתפים בקורס ,אני נהנתי אתמול לראות את ההתעניינות והצמא ללימוד החומר מצד משתתפי הקורס , ואני שמח להיות חלק ממיזם שתורם לקידום התחום .

כמו כן אני שמח לקרוא את הפידבקים החיוביים ממכם ,זה מעודד וממריץ לייזום פרוייקטים נוספים .

תודה לכל מי שעזר ותרם לקיום הקורס בצוות מרשלס .

תודה לדני לוי - יו"ר ההתאחדות לספורט מוטורי .שנרתם למשימה ותמך כבר מהתחלה

ולנותן החסות לקורס חב' - NAV N GO ו- GARMIN

 

כתבה וגלריית תמונות מהקורס יעלו מאוחר יותר באתר http://www.marshals.co.il//

 

 

Tomer%20Pashko©018.JPG

 

Tomer%20Pashko©011.JPG

[B][COLOR=navy]אריה פאהן מפקח בניה - אבן היסוד פיקוח בניה [/COLOR][/B] [URL]http://www.even-hayesod.co.il/[/URL]

פורסם

שלום לכל באי הקורס,

 

היתה לי הפתעה נעימה לראות את כולכם בקורס, ולחוש את הרצון והעניין שלכם ללמוד נושא חשוב זה. אף שהיום היה ארוך לכולנו, וקצר יחסית למידע שהועבר, אני מקווה שהקננו לכם תחושה כלשהי לגבי מהות הניווט וכל הסובב נושא זה.

בהזדמנות זו אני מודה למארגני הקורס, אריה ועדי, על האפשרות שנתנו לי לעבוד עימם, והתודה העיקרית היא לכם על העניין הרב שגיליתם.

תודה נוספת לדני לוי ונותני החסויות.

אם יש לכם שאלות נוספות אשמח לענות לכם.

מקווה להתראות עם כולכם בעתיד הקרוב ורק בשמחות..........

 

סעו בזהירות.

 

זלמן

פורסם

לצוות "מרשלס" ולמשתתפי הקורס

 

ברצוני להודות לכם באופן אישי על יישום ובצוע קורס הנווטים הראשון ב"ארץ הקודש"

ההכנות הקפדניות,החומר שהועבר,הרמה,ההרצאות,האירוח, הכל יושם ברמה מקצועית גבוהה

שלא מביישת מדינות עם מסורת ספורט מוטורי גדולה משלנו.

אני מאמין שכל קורס כזה או אחר יוסיף לנו להמשך פיתוח הענף ולבסוף יביא אותנו להתמקצעות הנדרשת.

אריה ועדי יישר כוח

בברכה

דני לוי :-)

מירוצי מכוניות

פורסם

שכחתי להודות

זלמן, על הנכונות להקדיש זמן וידע, ענבל אדרי,רז הימן , וכמובן נותני החסות לאירוע.

צבי כנעני, אמיר ודוד גמליאל על תרומתם בהבאת רכבי המירוץ לקורס.

דני

מירוצי מכוניות

פורסם

נקודה חשובה ששכחתי לציין , חשובה לדעתי לפחות .

 

כדאי , המלצה שלי , גם לנהגי ראלי מתחילים , לעשות את ההשתלמות הזו ולו רק בכדי ללמוד על כל המשתמע ממבנה של מרוץ ראלי .

הרי זה לא חוכמה מצד הנהג לבוא ולתת בגז ולצפות שהנווט ידע ויבין הכל .

רצוי שגם הנהגים ידעו לקראת מה הם הולכים , ככה לכולם יהיה יותר קל , מה גם שהקורס עצמו מהנה ביותר .

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

פורסם
נקודה חשובה ששכחתי לציין , חשובה לדעתי לפחות .

 

כדאי , המלצה שלי , גם לנהגי ראלי מתחילים , לעשות את ההשתלמות הזו ולו רק בכדי ללמוד על כל המשתמע ממבנה של מרוץ ראלי .

הרי זה לא חוכמה מצד הנהג לבוא ולתת בגז ולצפות שהנווט ידע ויבין הכל .

רצוי שגם הנהגים ידעו לקראת מה הם הולכים , ככה לכולם יהיה יותר קל , מה גם שהקורס עצמו מהנה ביותר .

 

 

דובי

ראסמי

קבוצת ראלי גמליאל GRT

פורסם

היי כולם ,

ראשית אני חייב להצטרף למלל של דובי מילר ( ל-2 ההערות ).

אני נהנתי וגם התרגשתי מכך שאני עצמי משתתף בקורס נווט הראשון ויושב בחדר אחד עם חבר'ה מהשורה הראשונה בארץ בתחום.

אריה פשוט תותח :mm_yeah: , זלמן אדם מקסים ומרגש :king: , ענבל סופר מקסימה:grin: ( סחה על הסרטון בסוף).

דני לוי שכולם חייבים לו חלק נכבד מהיותנו בכלל בקורס כזה וקינוח בדמות רז היימן , נו מה עוד צריך ?

 

הקיצר היה כיף ואני מחכה בקוצר רוח לקורס ניווט מתקדם מעשי ( בסוף תעודה צבעונית עם אפשר:roll: )


×
×
  • תוכן חדש...