Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אתמול הייתי אמור למכור את האוטו שלי אבל לרוע מזלי קרתה תקלה .

יש לי את האוטו כמעט שנה ובמשך שנה האוטו נתקע כמה וכמה פעמים בגלל חוסר דלק

משהו בסביבות ה10 פעמים במהלך השנה אם לא יותר , עכשיו אני יודע שזה לא טוב

ואני לא צריך הטפת מוסר בקשר לעניין אני זקוק לעזרתכם .

יש לציין שהאוטו גם נוסע הרבה פעמים על מנורה והוא מתנדנד בין הרבע מיכל לבין הדלקת נורה .

אתמול בלילה נסעתי לתדלק אך מכיוון שלא היה דלק האוטו נתקע , הלכתי להביא דלק והבאתי 3 ליטר

הצלחתי להניע את האוטו הוא גמגם ונכבע כך מספר פעמים אז נסעתי והבאתי עוד 3 ליטר

וקניתי תוסף והאוטו בכלל לא הניע רק נתן סטרטר .

אתמול היה פה חבר שלי שהוא קצת מבין ריסס ספרי קרבורטור לתוך הפילטר אויר נראה לי

האוטו הניע אבל שוב גמגם וכבה .

הבאתי עוד 5 ליטר ובדקתי את כול הפיוזים ולא מצאתי משהו מיוחד , האם הלכה לי משאבת דלק ? ,

האם יש סתימה של המזקרים ? , בעית חשמל ? יש למישהו בבקשה כיוון כי אני רוצה כבר למכור את האוטו . ידועה לי שבאופל המשאבה מקררת את עצמה בעזרת דלק ואם אין דלק היא פשוט מתחממת ונשרפת , הבעיה היא שאני גם לא שומע אותה עובדת

זקוק לעזרתכם בתודה ברק

פורסם

יתכן והתשובה בגוף השאלה, אך יש לבדוק קודם אם יש ניצוץ לפלגים.

 

תשובה ככל שתינתן כאן כזו, לא בהכרח תעזור לך,

 

גש /גרור למוסך אמין עליך.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...