Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זוהי יציאת AUX ועל מנת שתוכל להשתמש בה , אתה צריך מתאם מיוחד של פיוניר .

אחרת אין לה כל שימוש .

(מעין שיטה של פיוניר , בכדי שתקנה עוד מתאם שלהם ) .

זה נכון

פורסם

לגבי היציאה בצבע שחור,

תסתכלו בחומרי עזר של פיוניר, זה מופיע בצורה הנ"ל:

Jack for the Wired Remote Control Adaptors .

 

זה לא AUX , ובטח שלא חיבור לDVD , (אל תנסו לחבר שם נגן).

היציאה משמשת לחיבור של שלט רחוק דרך מתאם.

-

פורסם

אני מקווה שזה אותו דבר ב-7700 לי יש את ה-7750 והיא מחוברת כך:

(כרגע התקשרתי למתקין שהוא גם בעל החנות וגם חבר ילדות שלי והוא אמר ככה - אני מקווה שאני לא מטעה מישהו)...

 

orig_5A4FD0DA282C4E46BE755473E954239B.JPG

 

קיצור מקווה שעזרתי (ולא הטעיתי)...

 

עריכה: זה נכון בערך לגבי השלט... ניתן להתקין שלט חיצוני (כמו בקליאו ספורט יש שלט בהגה), אבל חייבים מתאם מיוחד וזה גם רק בדגם האירופאי ככה שלנו אין אפשרות כזאת, וזה עולה מיליון שקל :-)

כבר אין קליאו - אין 206 GTI - ואין R750 - יש איביזה ורוצה חזרה את הסוזוקי!!!! :twisted:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...