Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7356 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה מה שנקרא Sticking it to the man

 

 

אני מקווה שהדוחות האלו לא יבוטלו "באורח פלא"

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

חבל שלא ראיתם איך הם נסעו ליום ספורט הזה שלהם..

באיילון, לפחות 2 ניידות עקפו משמאל את הפקק בירידה ברוקח עד שהגיעו לראשיתו ואז השתלבו.

פורסם

לפי דעתי לא חשוב אם הדוחות יבוטלו, ההרתעה כבר נוצרה. אני בטוח כי להבא השוטרים אשר משתמשים בכלי תחבורה מחוץ לתפיק יחשבו פעמיים איפה לחנות.

פורסם

כל הכבוד בשלב ראשון לגרירות האלה.

 

שממילא, לא סביר ששומרי החוק, יהיו מעליו.

 

ברכות למחליטים בעיריה.

 

דני

.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

רק שנקודה חשובה נשכחה.....

 

תקציב המשטרה מגיע מהממשלה ומהרשויות העירוניות, מי שמשלם להן את התקציב זה אנחנו, על-ידי מיסי עירייה ומיסים שונים לממשלה...מה שאומר ש... בסופו של דבר, את הדו"חות שהוצמדו לניידות האלו, לרבות את עלויות הגרירה והשחרור מהמגרש, אנחנו גם ככה נשלם בעקיפון....

 

:roll:

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

אין אחריות אישית של השוטר שביצע את העבירה?

משהו? לפחות שיפוט משמעתי?

קשה לי להאמין.

אם כך הדבר, שווה להבגי"ץ את זה.

פורסם

זה ניראה לי יותר מידי מבויים.

 

מפקד במשטרה אישר בעצמו לגרור ניידות משטרה, ניראה כאילו הוא מנסה לצאת מידי חובה.

 

אף לא ראיתי ולא שמעתי על מקרה, שבו באמת גוררים ניידת משטרה ביום רגיל.

פורסם
זה ניראה לי יותר מידי מבויים.

 

מפקד במשטרה אישר בעצמו לגרור ניידות משטרה, ניראה כאילו הוא מנסה לצאת מידי חובה.

 

אף לא ראיתי ולא שמעתי על מקרה, שבו באמת גוררים ניידת משטרה ביום רגיל.

 

אכן זה נראה כמהלך תדמיתי ותו לא.

אולי אני טועה אבל ה"ריח" מזויף.

פורסם
זה ניראה לי יותר מידי מבויים.

 

מפקד במשטרה אישר בעצמו לגרור ניידות משטרה, ניראה כאילו הוא מנסה לצאת מידי חובה.לא הייתה לו ברירה , הדיירים הציפו הן את המשטרה והין את העיריה בטלפונים שיגררו , אם לא היו גוררים היית רואה כזו עליהום בעיתונות , שאף אחד לא היה יכול לחיות עם זה במשטרה , אז מפחד הם עשו את זה

 

אף לא ראיתי ולא שמעתי על מקרה, שבו באמת גוררים ניידת משטרה ביום רגיל.

תרגע אתה גם לא תראה , אם לא היה כאן יום ספורט ,אז הם היו אומרים שזה במסגרת התפקיד. ואת המתלונן ,הם היו מפחידים ,שאם ימשיך לעשות בעיות ,הוא יקבל תלונה על הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו .

או שהיו גוררים והשוטרים לא משלמים כלום .

אז תרגע אין מה לדאוג למשטרה

אבל מה שחשוב שאת השמחה לאיד יכלו לפרק לפחות לזמן קצר

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

לא מסכים

שכן שלי סיפר לי כי באחד הסיורים שלו כאשר עוד שירת בתור קצין במתנ"א הוא עזב את הרכב ויצא לקריאה כלשהי, לכאשר חזר גילה כי גררו לו את הרכב. ואת הכנס לא ביטלו.

תרגע אתה גם לא תראה , אם לא היה כאן יום ספורט ,אז הם היו אומרים שזה במסגרת התפקיד. ואת המתלונן ,הם היו מפחידים ,שאם ימשיך לעשות בעיות ,הוא יקבל תלונה על הפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו .

או שהיו גוררים והשוטרים לא משלמים כלום .

אז תרגע אין מה לדאוג למשטרה

אבל מה שחשוב שאת השמחה לאיד יכלו לפרק לפחות לזמן קצר

בברכה יהודה

פורסם
לא מסכים

שכן שלי סיפר לי כי באחד הסיורים שלו כאשר עוד שירת בתור קצין במתנ"א הוא עזב את הרכב ויצא לקריאה כלשהי, לכאשר חזר גילה כי גררו לו את הרכב. ואת הכנס לא ביטלו.

מאוד יתכן שאתה צודק ואני סתם מלכלך , אבל מהכרות של מערכת המשפט בטיפולה בנכי צה"ל למשל או בטיפול במיסים , אני חייב לומר שהמערכת מושחתת ואני לא מגזים ,יש שם המון מי הם הנשפטים ועוצמתם הסגולית שמשפיע על הגזר דין הסופי וכמובן האם יש להם גישה לעיתונות חזקה או לא . אז מאוד יתכן וכאן זה לא כך אבל מאידך גם יתכן שחיפשו אותו , ו/או לא סמכו עליו שישתוק למעללים שיעשו האחרים .

בברכה יהודה

בברכה יהודה

×
×
  • תוכן חדש...