Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, לאט לאט בעזרתכם אני רוכש את המערכת שלי לרכב.

אז ככה-אבא שלי חוזר השבוע מח"ול והוא מביא איתו:

הד יוניט של פיוניר 8450

מונו של פניקס גולד 600 אר אמ אס 1-4 אוהם

ובבית יש לי ג'ייביאל 75.4

כל הרכיבים ממתינים להתקנה, אני מתכנן לקנות השבוע קופמויאר ולבנות לו תיבה פתוחה

וככל הנראה קומפוננט דוטק.

השאלה שלי דבר ראשון מה דעתכם, ודבר שני, האם לחבר בביאמפ את הדוטק לג'ייביאל

והאם תהיה לי מספיק עוצמה כי אני מפחד שהבאסים יבלעו לי שאר הצלילים, האם הדוטק עוצמתיים מספיק?

או שרק 2 היציאות של המגבר יספיקו, ולחבר 2 מידים/אחוריים במגש מאחורה.

אני מחפש שילוב נאה של עוצמה ואיכות.

אני שומע לרוב ראפ ישארלי/היפ הופ.

תודה מעיין.

INSIDE RED MAZDA MX3 :hu: pionner840mp

component: morel hybrid ovation 6

amplifire1: jbl GTO75.4

amplifire2: monoblock pheonix gold 600.1

sub: kicker L5

ואני מבסוט !

פורסם

אם אתה רוצה כל סיכוי של במה קידמית

 

ובעצם באס גם מהדלתות (דוטק או מה שתבחר) אתה חייב לאטום את הדלתות ברכב שלך(אגב איזה רכב?)

הVR עם מגבר כזה חזק זה הדבר היחיד שישמע אצלך

לא תאמין לכמה רמות ניתן להגיע בעזרת איטום אפילו בפולס

בקיצור תגיע למפגש ברמת גן אני מזמין אותך להתרשם מאיטום

פורסם
שלום, לאט לאט בעזרתכם אני רוכש את המערכת שלי לרכב.

אז ככה-אבא שלי חוזר השבוע מח"ול והוא מביא איתו:

הד יוניט של פיוניר 8450 יש לו קרוס אובר פנימי ? תן קישור למכשיר

מונו של פניקס גולד 600 אר אמ אס 1-4 אוהם

ובבית יש לי ג'ייביאל 75.4

כל הרכיבים ממתינים להתקנה, אני מתכנן לקנות השבוע קופמויאר ולבנות לו תיבה פתוחה מה אתה מעדיף SPL או SQ ? כי קומפור קונים יותר בשביל SQ ואז אולי כדאי לך אטומה. אבל כדאי שתתיעץ עם אלו שיהיו במפגש יש הרבה עם הסט הזה

וככל הנראה קומפוננט דוטק.

השאלה שלי דבר ראשון מה דעתכם, ודבר שני, האם לחבר בביאמפ את הדוטק לג'ייביאל אפשרי אם יש לך קרוס אובר בר"ד או שתקנה או שתחבר את המגבר לקרוס הפסיבי של הדוטק , אבל אז אתה צריך לכוון טוב את הגיינים

והאם תהיה לי מספיק עוצמה כי אני מפחד שהבאסים יבלעו לי שאר הצלילים, האם הדוטק עוצמתיים מספיק?

או שרק 2 היציאות של המגבר יספיקו, ולחבר 2 מידים/אחוריים במגש מאחורה.

אני מחפש שילוב נאה של עוצמה ואיכות.

אני שומע לרוב ראפ ישארלי/היפ הופ.

תודה מעיין.

בברכה ושבת שלום יהודה

בברכה יהודה

פורסם

קומפ וי אר זה הדבר הכי רחוק מSQ אולי...

לדעתי חפש לך סאב אחר סגנון קאפה פרפקט...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

אוקיי.

אז הרכב הוא MX3 והדלתות ארוכות כמו בכל רכב קופה.

ואני מחפש שילוב של SPL ו-SQ כי הבנתי שהCVR בתיבה פתוחה יפציץ כמו שצריך

ולכן מצד שני אני זקוק לצלילי מידים וצלילים גבוהים לא פחות חזקים ועוצמתיים כדי שהם לא יבלעו בתדרים הנמוכים של הסאב.

ולינק של הרדיו דיסק אני לא כ"כ מוצא, אבל הוא סדרה 8 של פיוניר (8400) ואני מאמין שיש לו קרוס אובר פנימי.

ולשאלתי, האם הדוטק יהיו מספיק עוצמתיים ואיך הם ישתלבו עם הציוד?. אולי יש המלצה לסט אחר?

INSIDE RED MAZDA MX3 :hu: pionner840mp

component: morel hybrid ovation 6

amplifire1: jbl GTO75.4

amplifire2: monoblock pheonix gold 600.1

sub: kicker L5

ואני מבסוט !

פורסם

וואלה אטומה אתם אומרים?

 

השאלה אם תהיה לי מספיק עוצמה....

אני רוצה שהסאב ידפוק לי בגב.

INSIDE RED MAZDA MX3 :hu: pionner840mp

component: morel hybrid ovation 6

amplifire1: jbl GTO75.4

amplifire2: monoblock pheonix gold 600.1

sub: kicker L5

ואני מבסוט !

פורסם

לי אישית אין אתה הסאב הזה אבל לא חסרים בפורום אנשים עם הקומפויארים עם תיבה אטומה והוא באמת "דופק" חזק עם הגברה מתאימה, לדוגמא אסף שבהתחלה עבד רק עם סאב אחד והוא היה מורגש מאוד...

 

אריק.

בשיפוצים

פורסם

אתה שמעת את הסאב שלו?

 

ישב באטומה? כמה ליטרים?

 

ואיך ישמעו הדוטק ? חזקים מספיק?

INSIDE RED MAZDA MX3 :hu: pionner840mp

component: morel hybrid ovation 6

amplifire1: jbl GTO75.4

amplifire2: monoblock pheonix gold 600.1

sub: kicker L5

ואני מבסוט !

פורסם

יש לך כסף ? יש בפומפה מערכת של קאפה ב1500 כולל תיבה (תיבה עולה בין 200 ל300 ) והוא צריך להיות יותר טוב מהקומפ , וכן הדוטק ישמעו טוב . אתה גם יכול להשקיע קצת ולהחליף את הטוויטרים של הדוטק בטוויטרים של האוביישון

 

בברכת שבוע טוב יהודה

בברכה יהודה

פורסם

מה יש בפומפה? אפשר קישור?

ות'אמת חשבתי על זה לחבר MT22 לדוטק, הם ישתלבו טוב אני מאמין.

אז כנראה אני ילך על זה...

אז לחבר בגישור לדוטק או בבימאפ?

INSIDE RED MAZDA MX3 :hu: pionner840mp

component: morel hybrid ovation 6

amplifire1: jbl GTO75.4

amplifire2: monoblock pheonix gold 600.1

sub: kicker L5

ואני מבסוט !

פורסם

אז הגעתי להחלטה אחרי שמיעה במפגש של כמה רכבים

 

את האמת אהבתי את הדיוק וחדות של הפוקאל V1 אבל הטוויטר ממש צורם

אחרי 3 דקות של שמיעה כאבו האוזניים, זה סט לחובבי ההאוסים, טראנסים וכו'..

ההיבריד ממש מדויקים כל צליל מגיע מהאלמנט הדרוש לו ולכן אני יקנה את ההיבריד,

רק את הסאב שתכננתי לקנות(CVR?) אני שינית את הדעה שלי ואני כנראה ילך על הL5

שישתלב באופן הכי טוב עם המונו שלי (פניקס גולד קסנון 600.1) אבל זה כבר תלוי במזומנים,

מקסימום אני ישים תיבה פתוחה וגדולה עם CVR כי אני מחפש SPL בלבד מהסאב

וSQ מההיבריד.

מה דעתכם?

INSIDE RED MAZDA MX3 :hu: pionner840mp

component: morel hybrid ovation 6

amplifire1: jbl GTO75.4

amplifire2: monoblock pheonix gold 600.1

sub: kicker L5

ואני מבסוט !

×
×
  • תוכן חדש...