Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה שמעת את הסאב שלו?

 

ישב באטומה? כמה ליטרים?

 

ואיך ישמעו הדוטק ? חזקים מספיק?

אטומה 1.2CF -34.2L הוגבר בזמנו ממונובלוק MAGNAT FHANTOM בווריאציה של 2 אוהם DVC [וקיבל מהמונו לא פחות מ450RMS] עם כיוונים נכונים הוא הגיע לתפוקה מעולה ולביצועים שלא יביישו את מישפחת הCVR לדורותיה..

 

*כיום המשפחה התרחבה וCVR03 נוסף לחגיגה וגם המונו שודרג ,כיום הדאבל קיקרים שלי מקבלים ב1 אוהם 900RMS ממונו מבית SOUNDSTREAM....

הינה סירטון של הCVR מוגבר מהפאנטום שבזמנו צולם אצל תמיר עם המצלמה המעפנה שלו :

סתם להמחשה כללית איך השילוב יצא:

http://www.realmofexcursion.com/videos/Kicker/cvr12.7.wmv

 

אגב גם אני בחודש הקרוב ככל הניראה עובר לדוטק מקדימה אצלי ואת הבול פאוור של מגנט מעביר לאחור..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

תודה אסף על התגובה, אני מבין שאתה מתמחה במשפחת קיקריםאיך ישמע בתיבה פתוחה גדולה הCVR.? אני מחפש להוציא מהסאב SPL ככל שניתן

ובגלל זה אני שוקל לשלב את הL5 במקומו. (כאמור יש לי מונו 600 RMS בכל ההתנגדויות).

INSIDE RED MAZDA MX3 :hu: pionner840mp

component: morel hybrid ovation 6

amplifire1: jbl GTO75.4

amplifire2: monoblock pheonix gold 600.1

sub: kicker L5

ואני מבסוט !

פורסם

בתיבה גדולה יותר [1.4-1.7CF אטומה] הקיקר ידגיש את התדרים הנמוכים יותר ,בעוצמה גבוהה יותר ובצורה פאנצ'ית יותר[45HZ ומטה]. לעומת זאת הוא יהיה פחות קיקי והדוק[פחות דגש על תדרי ה45HZ ומעלה לאיזור ה55HZ]

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

1.4-1.7CF כמה זה בליטרים?

ולמה אתה לא ממליץ על פתוחה?

יהיו הבדלים משמעותיים בינו לבין הL5 ?

INSIDE RED MAZDA MX3 :hu: pionner840mp

component: morel hybrid ovation 6

amplifire1: jbl GTO75.4

amplifire2: monoblock pheonix gold 600.1

sub: kicker L5

ואני מבסוט !

פורסם

לא ממליץ על פתוחה כי אני לא מתחבר ואוהב את מה שתיבה פתוחה מעוללת לסאב הזה[פשוט סירוס]

תעשה חישוב לגבי הליטרים,אני יתן לך נקודת פתיחה ..

כל 1.0CF=28.5L

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אוקיי, החכמתי לגבי התיבות...

 

אבל לא ענית לי לגבי ההבדלים בעוצמה ביחס ל-L5.

והאם שווה להכפיל את סכום ההשקעה ולרכוש L5 מאשר הCVR?

(מישהו בפורום התנסה עם הסאב הנ"ל? )

INSIDE RED MAZDA MX3 :hu: pionner840mp

component: morel hybrid ovation 6

amplifire1: jbl GTO75.4

amplifire2: monoblock pheonix gold 600.1

sub: kicker L5

ואני מבסוט !

פורסם

תראה ה-L5 סאב מעולה אבל הדפיקה שלו שונה כי הוא מרובע

אני שמעתי בעיקרון את ה-L7 אז ה-L5 הוא על אותו עיקרון

אני הייתי ממליץ לך דווקא להישאר עם CVR סאב טוב בתכלס ולהביא קומפונט יותר מושקע ויותר טוב

נגיד שדוטק חדשים עולים 1000 שקל וההפרש בין CVR ל-L5 הוא משו כמו 800-900 שקל

תוכל להביא את הקומפונט הנ"ל לחבר אותו בבי אמפ לגי בי אל שלך ולהנות מאיכות ועוצמה ביחד:

http://cheaper.co.il/product.asp?productid=819&CatCode=83

 

שיהיה בהצלחה =)

 

אגב ישלך מונו טוב תמיד תוכל לשדרג לסאב יותר טוב וחזק יותר בעיקרון ה-CVR לא עושה בושות סאב טוב.

HU-jvc kdlh810

amp-infinty 475a

comp-infinity refrence 6.5

sw- lanzar vibernat

פורסם

תוכל להביא את הקומפונט הנ"ל לחבר אותו בבי אמפ לגי בי אל שלך ולהנות מאיכות ועוצמה ביחד:

http://cheaper.co.il/product.asp?productid=819&CatCode=83

סתם לשם ענין אתה שמעת את הסט המדובר לעומת הדוטק ? או ששמא אתה מושפע מהשם ריינבואו ?

שיהיה בהצלחה =)

 

אגב ישלך מונו טוב תמיד תוכל לשדרג לסאב יותר טוב וחזק יותר בעיקרון ה-CVR לא עושה בושות סאב טוב.

ולפותח השרשור . אמרת ששמעת את הפוקאל והוא מאוד מצא חן בעינך אבל הטוויטר היה צורם ואח"כ שמעת את ההיבריד והוא כן מצא חן בעינך, אבל הצורה שבה דיברת על הסאונד שלו , הבננתי (מבין השורות כמו שאומרים ) ותקן אותי אם אני טועה שלא אהבת כול כך את המיד שלו , אלא יותר את הטוויטר . יש הרבה חבר'ה פה בפורום ששמו מיד של פוקאל וטוויטר של מורל , מאוד יתכן וזה תהיה התשובה לשמיעה שלך , תבדוק את זה .

בברכה והצלחה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

יהודה אתה צודק.

השאלה אם אפשר לרכוש את האלמנטים של פוקאל ומורל בנפרד?

כמה אמור לעלות רק מיד באס של פוקאל 100RMS לפחות?

ואם אני שם את המיד של הפוקאל אז אני אצטרך להשתמש גם בקרוס שלהם?

או שיש אפשרות להשתמש בקרוס ובטוויטרים של ההיבריד ולחבר להם מיד של הפוקאל?

אבל במידה וזה יהיה מסובך לי מידי אני אלך על ההיבריד וזהו.

ובחזרה לסאב-אני עדיין בהתלבטויות לגבי זה, ממש חשובה לי העוצמה, ולכן אני שואל אם שווה לי להכפיל את סכום הכסף שאני הולך להשקיע והאם יהיו כאלה הבדלים בין הL5 לCVR.

INSIDE RED MAZDA MX3 :hu: pionner840mp

component: morel hybrid ovation 6

amplifire1: jbl GTO75.4

amplifire2: monoblock pheonix gold 600.1

sub: kicker L5

ואני מבסוט !

פורסם

מממ.. הרבה סלט נוצר כאן בקשר לתיבות.

דבר ראשון למעיין אתה ציינת שאתה רוצה sq מהקומפוננטים ו spl מהסאב .. ולכן אתה רוצה לשים את הסאב בתיבה פתוחה.

לאיזה תדר תכוון ? מה נפח התיבה?

נכון שעם תיבה פתוחה [ומתוכננת היטב 60+ ליטר] יהיה לך כמעט פי שניים באס מתיבה אטומה, אבל אתה צריך לקחת בחשבון שתיבה פתוחה יש לה עיכוב בבאס.. ולכן במקצבים מהירים הבאס ישמע לחלוטין לא קשור למוזיקה.

אם תיקח את ה L5 תבנה לו תיבה 3CF ותבנה לו פורט ל 30הרץ, אתה תוכל להסתדר איתו בנוגע להתאמה למוזיקה.

כיוון יותר גבוה מזה בתיבה פתוחה יהיה כבר פונה ל streetbass .. שזה הרבה הרבה באס.. שלא קשור למוזיקה.

עליך לקחת בחשבון את העיכוב של תגובת הפורט.

המגבר שאתה תחבר xenon 600.1 במקרה ויהיה על תיבה פתוחה עם הסיויאר, אתה תצלה אותו חי.

בתיבות פתוחות מומלץ לתת פחות מהעצמה שהסאב דורש... שכן התיבה הרבה יותר נצילה ובמקרה שהסאב חורג את מגבלות הכיוון הוא לא "ישתגע" ויגרום נזקים.

במקרה הזה מומלץ ללכת על ה l5

בתיבה אטומה של 50+ ליטר האל5 יפיק צליל חזק, עמוק ושעוד איך שהוא קשור למוזיקה:)

נקטע לי חוט המחשבה.. אני אמשיך בקרוב :)

 

 

אלי.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

תודה על התגובות חבר'ה, אני מחכה לעוד תגובות והמלצות שלכם

בהתבסס על הידע והנסיון שלכם על הרכיבים שבהם אני מתלבט.

INSIDE RED MAZDA MX3 :hu: pionner840mp

component: morel hybrid ovation 6

amplifire1: jbl GTO75.4

amplifire2: monoblock pheonix gold 600.1

sub: kicker L5

ואני מבסוט !

פורסם

רק עכשיו שמתי לב שיש לך מאזדה אמ-איקס 3.

מתוך הרכיבים שהצעת , הייתי ממליץ לך על ה אל5 בתיבה אטומה של 40 ליטר שירוץ מהמונובלוק 600.1 .

האוטו שלך יחסית קטן לכן התדר של הרכב יחסית גבוה.

כיוון ל 40~ יתן לך פיקים ב 50~ .

ממליץ לך יותר על תיבה אטומה. במאזדה אין הרבה מקום בתא מטען, ותיבה פתוחה קטנה תעשה עוול לסאב.

 

אלי.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אמה אמור לעלות מיד של פוקאל בנפרד? לפחות 100RMS?

 

אפשרי לקנות בכלל בנפרד, יתאים לקרוס של ההיבריד?

INSIDE RED MAZDA MX3 :hu: pionner840mp

component: morel hybrid ovation 6

amplifire1: jbl GTO75.4

amplifire2: monoblock pheonix gold 600.1

sub: kicker L5

ואני מבסוט !

פורסם

מישהו? בחניות מוכרים אלמנטים של פוקאל בנפרד?

 

מיד באס-כמה אמור לעלות? למישהו יש מושג? (לפחות 100RMS)

INSIDE RED MAZDA MX3 :hu: pionner840mp

component: morel hybrid ovation 6

amplifire1: jbl GTO75.4

amplifire2: monoblock pheonix gold 600.1

sub: kicker L5

ואני מבסוט !

×
×
  • תוכן חדש...