Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7378 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל, כרגע עברתי טסט ראשון (ותאוריה ראשונה).

 

אני יודע שיש לי מלווה ל-3 חודשים, וגם נהג חדש לשנתיים.

אני אשמח לדעת עוד דברים שכדאי לי לדעת, עקב היותי נהג חדש.

 

שאלה נוספת שמטרידה אותי היא בקשר לביטוח רכב. הרבה פעמים אני רואה אנשים שלוקחים מחברים את הרכב, אבל מה בעניין הביטוח? במידה ומישהו יביא לי את רכבו, האם זה יהיה חוקי שאנהג בו?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

אסור לך להסיע יותר מ2 אנשים ברכב עד גיל 21 אלא אם כן יושב לידך מלווה.

בהצלחה ותשנה את החתימה שלך.

GTA זה הכי אחי .

פורסם
שאלה נוספת שמטרידה אותי היא בקשר לביטוח רכב. הרבה פעמים אני רואה אנשים שלוקחים מחברים את הרכב, אבל מה בעניין הביטוח? במידה ומישהו יביא לי את רכבו, האם זה יהיה חוקי שאנהג בו?

 

באמת שאלה מעניינת , גם אני אשמח לתשובה.

שחר.

פורסם

אני כמעט בטוח שכל עוד יש ביטוח חובה מותר לך לינהוג על הרכב ולא משנה אם אתה נהג חדש/נהגת/סבתא זפתה, העיקר שיש לך רישיון בתוקף.

 

קח בחשבון שבמיקרה של עבירות תנועה מחמירים מאוד עם נהגים חדשים, ושלא נדבר על רמת הנהיגה שלך בעיקבות חוסר הניסיון. (אני ממש לא מזלזל, שלא תבין לא נכון!)

 

עוד עצה לי אליך, תישכח כל מה שלמדת בשעורי הנהיגה ותתחיל לילמוד איך לינהוג כמו שצריך מהמלווה (בתקווה שיש לך מלווה שיודע לנהוג כמו שצריך כמובן)

 

אל תישכח תמיד לחזור לימני ושיהיה המון המון מזל טוב ובהצלחה!!!

 

אופק.

פורסם

אני ממש לא עבריין תנועה, אתה לא צריך לדאוג.

אין לי גם כסף לשלם עבור הדוחות.

 

באמת צריך לשכוח את מה שלמדתי בשיעורים, לדוגמא חניה בעזרת המראה הפנורמית.

אין לי מושג איך חונים עם מראה רגילה, אבל לא נורא - מתאמנים קצת.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

מתעלק על הקטע של הביטוח..

דמיינו לעצמכם סיטואציה:

שישי בלילה בעל הרכב שיכור ומעדיף שלא לנהוג

ישנו 1 פיקח עם רישיון ועם הכל רק שהביטוח חובה אינו תקף עליו

האם ישנה עילה להקנוס את הנהג על נהיגה ללא ביטוח חובה?

פורסם

צודק, מי אמור לנהוג? לפי החוק - השיכור, לא?

 

הבעיה שלי עם הביטוח היא שאין לי רכב קבוע, אבל אני יכול לקחת מפה ומשם לפעמים.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

לא מדובר על קנס, מדובר על אי-כיסוי מבחינת הביטוח= במידה וחס וחלילה יקרה משהו , האחריות תיפול על הנהג שנהג ברכב ללא ביטוח(ואתה לא רוצה לקחת על עצמך את האחריות הזאת).

 

את השוטר אתה רק תצחיק ואני יגיד לך בדיוק מה שהוא היה אומר :"תזמינו מונית".

 

מזל"ט על הרשיון, סע בזהירות והדבר היחידי שאני יכול להמליץ עליו, הוא פשוט לנסוע רגוע,להכיר את הרכב,אל תשכח שכל מה שתתרגל אליו כרגע בתקופה הראשונה שלך על הכביש בתור נהג חדש, ילווה את אופי הנהיגה שלך כל ימיך על הכביש.

אם מדובר על אופי נהיגה "עצבני" יש רק 2 דרכים "להרגיע" את האופי הנ"ל:

1. משטרה-דוחות,שלילות וכו' וכו'(וגם זה לא תמיד מרתיע).

2. תאונה- בד"כ אחרי התאונה הראשונה נפקחים לכולם העיניים.

 

בהצלחה.

under construction..

פורסם

ביטוח חובה, כל עוד קיים, תקף לכל נהג שיש.

גם אם הביטוח חובה הוא לנהג בן 30+ עם 20 שנות נסיון ו0 תביעות ב3 שנים האחרונות, הביטוח עדיין תקף לגביך, כל עוד אתה לא נוהג קבוע ברכב.

 

הביטוח חובה יכסה אותך במידה של נפגעים בגוף ו/או בנפש בתאונת הדרכים.

לגבי נזק שיגרם לרכב שלך ו/או לרכב אחר - כאן הביטוח המקיף לא יתפוס במידה ואין ביטוח מקיף לנהג חדש.

ביטוח לנהג חדש, ברוב המקרים, הוא לכל נהג - ולא רק לנהג ספציפי.

 

בכל מקרה, מבחינת החוק, רק הביטוח חובה הינו חובה והביטוח המקיף הינו זכות.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
ביטוח חובה, כל עוד קיים, תקף לכל נהג שיש.

גם אם הביטוח חובה הוא לנהג בן 30+ עם 20 שנות נסיון ו0 תביעות ב3 שנים האחרונות, הביטוח עדיין תקף לגביך, כל עוד אתה לא נוהג קבוע ברכב.

 

הביטוח חובה יכסה אותך במידה של נפגעים בגוף ו/או בנפש בתאונת הדרכים.

לגבי נזק שיגרם לרכב שלך ו/או לרכב אחר - כאן הביטוח המקיף לא יתפוס במידה ואין ביטוח מקיף לנהג חדש.

ביטוח לנהג חדש, ברוב המקרים, הוא לכל נהג - ולא רק לנהג ספציפי.

 

בכל מקרה, מבחינת החוק, רק הביטוח חובה הינו חובה והביטוח המקיף הינו זכות.

זאת אומרת שאני יכול לסוע בפיאט של חבר שלי, שגם הוא נהג חדש עם ביטוח חובה ומקיף.

 

מה עם רכב של אדם מבוגר (50+), שיש לו ביטוח חובה ומקיף, אבל שאינו נהג חדש?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

ביטוח החובה תקף לכל נהג

 

ביטוח צד ג' ו/או מקיף תקף רק למי שביקשו שיהיה תקף בעת ביצוע הפוליסה, אם אין ביטוח לנהג צריך וחדש הוא לא יהיה תקף לגביך, ובמקרה של פגיעה רצינית ברכוש אתה תאלץ לשלם מכספך!!

פורסם

מה בדיוק לא מובן כאן?

 

א. תערוך חיפוש הנושא הנ"ל נטחן עד דק.

ב. מכיוון שרק הוצאת רישיון אני אהיה נחמד ואענה לך:

 

קיימים מספר סוגי ביטוחים כפי שאתה בוודאי יודע חובה, מקיף וצד ג' (מקיף כולל בתוכו צד ג', אולם צד ג' לא כולל בתוכו מקיף). את ההבדלים ביניהם אני משער שהינך יודע, אם לא ע"ע סעיף א.

 

ביטח חובה הינו ביטוח אשר לא תלוי בגיל הנהג ובוותק שלו, בתנאי שהינך לא נוהג ברכב בדרך קבע. לדוגמה, נניח יש לך חבר שעשה ביטוח חובה לנהג חדש או סתם סבא זקן שעשה לעצמו ביטוח חובה לבן אדם עם וותק של 30 שנות נהיגה ללא תאונות, הינך יכול לנהוג ברכב ותהיה מכוסה בביטוח החובה כל זאת בתנאי שהינך נוהג ברכב שלא בדרך קבע, כלומר נניח סתם לקחת את הרכב לסיבוב חד פעמי. אם הינך משתמש ברכב בדרך קבע, אזי ביטוח החובה יכסה אותך אך ורק במקרה ובו ביטוח החובה נעשה לנהג חדש, אם לא, חברת הביטוח יכולה להתנער מאחריות ולטעון שהינך נוהג ברכב בדרך קבע ולכן הביטוח לא תקף.

 

לסיכום: אם הינך נוהג ברכב שלא בדרך קבע אזי שאתה לא צריך בביטוח חובה מיוחד כלשהו, אולם אם הינך נוהג ברכב בדרך קבע (נגיד נסיעה כל יום שישי) אזי הינך צריך ביטוח חובה לנהג חדש וצעיר.

 

בכל מקרה אין מה לפחד מהמשטרה, מכיוון שע"פ הוראות שהם קיבלו הם לא בודקים תוקף או קיום ביטוח כזה או אחר, החשש העיקרי הוא בעיקר בשעת תאונה. לכן אל תשחק באש, ובדוק כל פעם את הביטוח.

ROOONEEYY

×
×
  • תוכן חדש...