Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7379 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מחפש לאמץ בדיוק דבר מקסים שכזה (עדיף לבן בדיוק כמו בתמונה), מישהו מכיר, מוזמן לשלוח ה"פ :)

לאמץ זאת מחשבה אופטימית

 

גור כזה גזעי (לבן) נמכר בסביבות 800 ש"ח

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני מחפש לאמץ בדיוק דבר מקסים שכזה (עדיף לבן בדיוק כמו בתמונה), מישהו מכיר, מוזמן לשלוח ה"פ :)

כלבים גזעיים מומלץ בחום לקנות מבית גידול מוכר או מהמלטה מסודרת עם תעודות. הסיכון להופעת פגמים גנטיים אופיניים (ויש כאלו לכל גזע) קטן באופן כזה בצורה משמעותית. פגמים גנטיים, דרך אגב, הם לא רק פיסיולוגיים אלא גם התנהגותיים.

לבוקסרים יש נטייה לסבול מבעיות באגן ונטייה בפרטים מסויימים לביישנות עד פחדנות (נדיר, אבל קורה).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא רק אצל בוקסרים. גם אצל רועה גרמני יש לפעמים בעיות אגן שאח"כ יכולות להשפיע לרעה.

 

את האילוף הייתי מציע לעשות לבד. הכל עניין של התמדה וסבלנות.

את התוצאות תראה תוך זמן מועט.

Veni Vidi Vici

פורסם
לא רק אצל בוקסרים. גם אצל רועה גרמני יש לפעמים בעיות אגן שאח"כ יכולות להשפיע לרעה.

 

את האילוף הייתי מציע לעשות לבד. הכל עניין של התמדה וסבלנות.

את התוצאות תראה תוך זמן מועט.

לא מסכים

 

אילוף צריך לדעת ולא כל אחד שיש לו כלב ראשון יכול לדעת איך לבצע אילוף נכון!

צריך ללמוד את הנושא ולפחות בפעם הראשונה לעשות זאת בצורה מסודרת אצל מאלף מוסמך.

פורסם
לא מסכים

 

אילוף צריך לדעת ולא כל אחד שיש לו כלב ראשון יכול לדעת איך לבצע אילוף נכון!

צריך ללמוד את הנושא ולפחות בפעם הראשונה לעשות זאת בצורה מסודרת אצל מאלף מוסמך.

לא אכנס לויכוח אך אני נשאר בדעה שלי. מניסיון עם מס' כלבים, אין כמו אילוף לבד.

כמובן שהכל ביחס למה בדיוק רוצים מהכלב אחרי האילוף...

 

כמו שאמרתי מקודם, הכל עניין של זמן, סבלנות והדבר החשוב ביותר הוא התמדה לאורך זמן.

 

בעל הכלב מוזמן לפרט מה בדיוק הוא מצפה מכלבו אחרי האילוף.

Veni Vidi Vici

פורסם

שים לב כי אתה אומר בעצמך כי כבר יש לך נסיון, אבל מה אם בחור צעיר שאין לו מושג. הרי צריך ללמוד ממישהו איך מחנכים כלב בצורה נכונה. אני מסכים איתך לגמרי כי האילוף האישי בבית לבד הוא הכי טוב אבל רק למישהו בעל נסיון. בזה אתה מסכים איתי?

לא אכנס לויכוח אך אני נשאר בדעה שלי. מניסיון עם מס' כלבים, אין כמו אילוף לבד.

כמובן שהכל ביחס למה בדיוק רוצים מהכלב אחרי האילוף...

 

כמו שאמרתי מקודם, הכל עניין של זמן, סבלנות והדבר החשוב ביותר הוא התמדה לאורך זמן.

 

בעל הכלב מוזמן לפרט מה בדיוק הוא מצפה מכלבו אחרי האילוף.

פורסם

תראה זה לא עד כדי כך קשה לאלף לבד. כמו שכתבתי קודם, אשמח לשמוע מה בדיוק בעל הכלב מצפה מכלבו... ואז ניתן יהיה להגיד מה כדאי.

Veni Vidi Vici

פורסם
לא אכנס לויכוח אך אני נשאר בדעה שלי. מניסיון עם מס' כלבים, אין כמו אילוף לבד.

כמובן שהכל ביחס למה בדיוק רוצים מהכלב אחרי האילוף...

 

כמו שאמרתי מקודם, הכל עניין של זמן, סבלנות והדבר החשוב ביותר הוא התמדה לאורך זמן.

למה נהיגה או שחייה או טניס אתה לא ממליץ לאנשים ללמוד לבד עם הרבה התמדה וסבלנות. מי יודע, אולי מלימוד עצמי יגדל לנו המדליסט האולימפי הבא...:lol:

 

עקרונות האילוף אינם מסובכים אבל כדי לעשות זאת נכון ברמה מינימלית צריך ללמוד קודם כל ממאלף מקצועי. אחרת מה שעושים זה בעיקר שטויות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

למה להתחכם ?

תסביר לי בדיוק מה הבעייה לאלף לבד כלב ? בשביל רגלי, שב, עמוד ועוד כמה פקודות פשוטות לא צריך מאלף.

 

אם בעל הכלב רוצה שכלבו יכין לו חביתה ויסחט מיץ תפוזים אז כמו שאמרת רצוי לקחת קורס אילוף (וקורס טבחות)...:wink:

 

FALOU- מה בדיוק הכלב שלך יודע לעשות שבעזרת אילוף עצמאי לא ניתן ללמד אותו ?

*יש בפורום מספיק בעלי כלבים שיוכלו לתת עצות איך בדיוק ללמד פקודות פשוטות את הכלב עצמאית.

Veni Vidi Vici

פורסם

שמעו לאלף כלב לבד זה לא קשה אבל זה מייאש כי אחרי שאתה מנסה מנסה מנסה והכלב מתחיל לנבוח עליך אתה כבר מרים ידיים...

 

 

ד"א

בשרשור הקודם על הכלבים כתבתי שהכלבה שלי מעורבת אז ככה שהיא לא גולדנית גיזעית :-P

 

וצירפתי תמונה של המתוקה שלי :twisted:

 

עריכה: התמונות גדולות מידי אני יקטין ויעלה

"בחיים כמו במהלך פניה אף פעם אל תעצור!"

פורסם
למה להתחכם ?

תסביר לי בדיוק מה הבעייה לאלף לבד כלב ? בשביל רגלי, שב, עמוד ועוד כמה פקודות פשוטות לא צריך מאלף.

 

אם בעל הכלב רוצה שכלבו יכין לו חביתה ויסחט מיץ תפוזים אז כמו שאמרת רצוי לקחת קורס אילוף (וקורס טבחות)...:wink:

 

FALOU- מה בדיוק הכלב שלך יודע לעשות שבעזרת אילוף עצמאי לא ניתן ללמד אותו ?

*יש בפורום מספיק בעלי כלבים שיוכלו לתת עצות איך בדיוק ללמד פקודות פשוטות את הכלב עצמאית.

אתה טועה... ובגדול...

כמו שכל אחד יכול ליפתוח ספר רכב ולנסות להחליף רצועת טיימינג, אבל ברגע שמשהו לא ילך כמו שצריך, הוא ירים ידיים ולא ידע מה לעשות...

לי היו כלבים כל החיים, ואת כולם אילפתי בעצמי או עם אבא שלי...

כשלקחתי כלב משלי, ניתקלתי בבעיות...הוא לא היה מה שהייתי רגיל. ולא מדובר באיזה כלב מיוחד, גולדן עם לברדור...

בקיצור, אחרי תקופה של כישלונות, החלטתי לפנות לעזרה מיקצועית...

אחרי זה הבנתי כמה טעויות עשיתי לאורך כל הדרך (גם בעבר)...

מעבר לפקודות "שב" "ארצה ו"בוא" יש הרבה... זה האופן שבו הכלב מבצע את הפקודה...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

אם זה כלבו הראשון של פותח השרשור וממון דרוש מצוי בידיו אז ניתן לפנות לאילוף.

 

דבר אחד לא הבנתי: לפי מה שאתה אומר, אם לא מצליח משהו אז מוותרים ופונים לבעל מקצוע...

אז למה לנסות בכלל ? הכי קל זה לתת למישהו לבצע את העבודה... פעם ראשונה לעשות משהו לא תמיד קל אבל זה לא אומר שמוותרים. מסנים עוד ועוד (נעזרים בספרות, בחברים ובעלי כלבים אחרים) ובסוף יש תוצאות.

Veni Vidi Vici

פורסם

תשמע יש לי סבלנות אבל עד כמה?

אתה שם לב כי אתה מתווכח אם אנשים שיש להם נסיון לא פחות קטן ממך!

אמרו לך כבר כי קודם צריך ללמוד ממקצוען, ותפסיק בבקשה להתווכח על זה.

אם זה כלבו הראשון של פותח השרשור וממון דרוש מצוי בידיו אז ניתן לפנות לאילוף.

 

דבר אחד לא הבנתי: לפי מה שאתה אומר, אם לא מצליח משהו אז מוותרים ופונים לבעל מקצוע...

אז למה לנסות בכלל ? הכי קל זה לתת למישהו לבצע את העבודה... פעם ראשונה לעשות משהו לא תמיד קל אבל זה לא אומר שמוותרים. מסנים עוד ועוד (נעזרים בספרות, בחברים ובעלי כלבים אחרים) ובסוף יש תוצאות.

פורסם

אם אתה רוצה יש לי מאלף מצויין בשבילך בחור אחלה הוא אילף את כלבה שלי שמירה ותקיפה צור קשר איתי אני יתן לך את טלפון שלו


×
×
  • תוכן חדש...