Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חושב לקחת את הכלב שלי (בוקסר בן 4 חודשים) לאילוף

 

מישהו יכול להמליץ על קורס במקום מסויים מתוך נסיון אישי?

 

אני מאזור המרכז

 

תודה מראש

 

אריק

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נסה את פורום כלבים בתפוז.

 

דרך אגב, אני מת על בוקסרים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

 

דרך אגב, אני מת על בוקסרים.

קצת תמונות של העולל מגיל חודשיים עד היום (ארבעה וחצי חודשים)

 

אגב הוא לבקן...

 

 

dsc020953iz.jpg

 

dsc020035ft.jpg

 

 

 

dsc021007yt.jpg

פורסם

אגב הוא לבקן...

אם לא ידעת, בעבר היו הורגים גורי בוקסר לבקנים משום שהם נחשבים ללא תואמים את הגדרות הגזע. יש אצליהם גם נטייה מוגברת לחרשות. אישית אני חושב שהם הכי יפים. תבלה ובאמת רצוי לאלף אותו טוב טוב. בוקסר לא מאולף זו פצצת נזק לא קטנה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
ספר לי על זה :lol:

 

תודה ידידי

חכה, חכה... הם נשארים גורים בנשמה כל החיים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

גור מאד יפה!

 

הבוקסרים כלבים מאד אנרגטיים אבל ממושמעים אם מחנכים אותם מגיל צעיר.

תתחיל כבר עכשיו בגיל הזה בחינוך בסיסי, כך יהיה לך הרבה יותר קל. בנוסף ממש לא ממליץ להשאיר כלבים לאילוף בתנאי פנימייה. ממליץ לאלף אותו אם מאמן שעובד אם קבוצת כלבים, דהיינו שיהיו עוד כלבים ליידו בנוסף אליך, הדבר יעזור לו יותר טוב בריכוז ובתושמת הלב לבעלים.

חשוב מאד להתחיל את האילוף ע"י הבעלים בבית, הדברים הבסיסיים ביותר ולא לנקות באלימות כלפי הגור, הוא יכול לעשות דווקא. מאד חשובה התדירות של שיעורי החינוך, אני לא מתכוון רק לעבודה אם מאלף, לעבוד אם הכלב מינימום פעם ביום לחצי שעה. לתת לו תגמול חיובי על דברים נכונים ולא פחות חשוב להעניש על טעויות ללא אלימות, ניתן להשתמש בעיתון כדי שהכלב לא יפחד מהיד שלך.

תבוא לתערוכה הבינ"ל בעוד חודש במעיין חרוד.

פורסם
אתה מזכיר לי את הילדים שלי. אתה כבר ילד גדול , תקנה לבד.

אבל שמר, אוף איתך, לכל המשתמשים האחרים בפורום קנו סובארו ורק לי לא...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...