Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש לקנות טנדר במקום זה שנגנב האופציות העומדות בפניי הםמגנום אוטומט או איפון שניהם בין השנים 99-03 .

מה חשוב לדעת? (אמינות,נוחות וכו')

מי עדיף כרכב לעבודה ?

מי עדיף בשטח?

  • אחראי פורום
פורסם

יש לי פז"מ של יותר משנתיים על האיפון , וגם את המאגנום אני מכיר מקרוב מאוד.

לי יש סימפטיה לאיפון , אבל בכלליות הם מאוד מאוד דומים.

אמינות גבוהה מאוד (במיוחד על רקע אופי הנהיגה והשימוש - הרבה שטח אצלנו),

שניהם לא רעים בשטח, קשוחים לאללה (האיסוזו האוטומטי קצת רגיש למכות בתיבה -

ממוקמת נמוך). קח בחשבון אחזקה גבוהה, טיפולים וחלקים יקרים.

נוחות - שניהם קופצניים (לנוסעים במקדימה קצת יותר נעים).

 

עבודה ? מה לא עשינו עם האיפון - העברתי דירה שלמה כולל עגלה מלאה ,

טיולים עם טרקטורון מועמס + ציוד + 5 נוסעים , מכונה ששוקלת 750 קילו...

והאוטו הזה נוסע ונוסע...

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

כמכונית,המגנום טנדר טוב יותר.

נוח יותר לנסיעה,עדיף בשטח בזכות דיפרנציאל אחורי נינעל ומרווח גחון עדיף,גיר אוטומטי טוב ומעודן יותר וביצועי מנוע טובים לא פחות.

הבעייה העיקרית שלו היא עלויות התחזוקה האסטרונומיות,בייחוד מחירי הביטוח המקיף השערורייתיים.

אם הגניבה של הטנדר הקודם שלך כללה תביעה מחברת הביטוח,קיים סיכוי למעלה מסביר שכלל לא יסכימו לבטח אותך,ואם כן אזי פרמיית הביטוח תהייה בידיונית.

עלויות הביטוח של האיסוזו סבירות בהרבה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

×
×
  • תוכן חדש...