Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי רנו קליאו 94' .. דגם RT .. גיר ידני ..

לאחר חיפוש בפורום על ספידומטרים וכבלי ספידומטרים .. אני לא בטוח שמצאתי בדיוק מה שאני צריך ..

אם כן הספידומטר לא עובד בכלל .. אך בלוח השעונים .. שאר השעונים עובדים מצויין (שמן, דלק, חום, טורים .. ) - הלכתי למוסך של ספידומטרים (ירושלים - א.ת תלפיות) והוא אמר שלי שזה כבל לא רגיל זה כבל עם חיישן .. (ומה זאת אומרת עם חיישן ??) עכשיו השאלה כמה דבר כזה באמת אמור לעלות במקומות אחרים מהמוסך המרכזי של רנו בירושלים כי כשהתקשרתי וביררתי אמרו לי 572 ש"ח .. ללא מע"מ וללא הרכבה ..והאם יש אפשרות להשיג כבל ספידומטר+חיישן משומש\חליפי מרכב מושבת או משהו בסגנון זה .

*האם מישהו מכיר מקום באזור ירושלים שמתעסק בזה במחירים זולים יותר (+ההרכבה) ?

תודה מראש לכל העוזרים (אני חדש בפורום אז מצטער אם יש איזה טעות או משהו שכתבתי ככה)

 

 

banner.jpg

מכון הספידומטרים המתקדם בארץ.

פורסם

ברוך הבא למועדון הספידומטרים האלקטרונייים מבית רנו,הנבלות האלו מתקלקלים הרבה,לי יש רנו 5 GT טורבו,ובדגם שלי גם יש חיישן ולא כבל,זה אומר שבשונה מממכוניות רגילות שלהם יש כבל מכאני שמסתובב, לנו יש חיישן מגנטי בגיר שמחובר בקונקטור חשמלי ללוח שעונים.

 

עצה שלי,לפני שאתה מספיד את החיישן או את הלוח שעונים,פרק את הלוח שעונים ואתר את הקונקטור תוציא אתו רסס קצת ספריי מגעים,מי יודע אולי זה יסתדר.

 

אצלי זה לא עזר,לכן החלפתי חיישן ספידומטר ואני מחכה ללוח שעונים שיגיע לי מאנגליה.

 

זה מעצבן לנסוע בלי ספידומטר!

פורסם

אז זהו שאני 99% בטוח שזה כן נהרס כי זה מישהו שאני מכיר טוב מאוד שאמר לי שזה הלך הכבל+חיישן .. אבל השאלה אם יש אפשרות להביא בכלל את זה כמשומש ..כי מהחברה עצמה זה עולה הרבה מאוד כסף 572 ש"ח .. (וזה בלי מע"מ ובלי הרכבה) .. הרי אני התרגלתי לנסוע ללא ספידומטר אבל אתה יודע זה מסתכל לפעמים .. אני לא רוצה לצאת מהעיר כי שם יותר קשה לשמור על מהירות גבוהה.. ולא לעבור על החוק .. ועוד במיוחד שאתה בכלל לא יודע על כמה אתה ..

זה דבר חשוב שאני מוכן להשקיע עליו אבל לא יותר מידי כסף ..(וכפי שאמרתי כל השעונים עובדים רק הספידומטר לא עובד - בכלל ..)

פורסם

גם אצלי הכל עובד חוץ מהסיפודמטר,אין קשר, הספידומטר היא יחידה בפני עצמה בלוח.

 

בכל מקרה ברור שאפשר למצוא משומש,חפש בפירוקיות קליאו כמו שלך שעדיין לא לקחו ממנה את הגיר,כי החיישן יושב בגיר.

 

יש פירוקיות שמפרקות את החיישן מהגיר לפני מכירה ויש כאלו שאלו,קודם תברר אם קיים רכב כמו שלך בפירוקיה ,אחר כך תברר אם יש ברכב גיר ורק בסוף אם בגיר יש חיישן.

 

רק כך תוכל לאתר חיישן בפירוקיות,ברוב הפירוקיות בעל הפירוקיה לא ממש יתאמץ להסתכל איזה חיישן ספידומטר יש בגיר.

 

תנסה במכונים שמשפצים גירים מי יודע אולי הם אוספים דברים כאלו או שיושב להם גיר לפני שיפוץ שיש בתוכו כזה חיישן.

פורסם

במידה ומד המרחק בלוח השעונים עובד, הבעייה אצלך זה לוח השעונים עצמו ולא החיישן.

 

תקלה כזו של לוח שעונים, ניתנת לתיקון במכוני הספידומטרים, בעלות סבירה.

פורסם

תוכל להשיג את החיישן המדובר מפירוק.

כתוב את דגם הרכב המדוייק ואוכל לעזור לך בתרשים, שיתאר לך את מיקומו ואופן פרוקו.

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם
תוכל להשיג את החיישן המדובר מפירוק.

כתוב את דגם הרכב המדוייק ואוכל לעזור לך בתרשים, שיתאר לך את מיקומו ואופן פרוקו.

 

אפי.

אכן, גם בקליאו של בת הזוג שלי הלך אותו כבל ספידו', במורשה רנו רצו עליו הכבל כולל עבודה 1100 שקלים כשעלות הכבל לבדו 900.

לאור המחיר המופרך ניסיתי לקנות כבל ספידו' רגיל ולבצע התאמה - הבעיה בכבל "המיוחד" היא לא הצ'יפ שיושב עליו אלא בחיבור שלו לספידומטר, הפין שבו ארוך יותר מהפין בכבל הרגיל שמשמש חלק מהקליאו האחרות ואת הרנו 5 והאקספרס [אותו כבל]

בקיצור - עם קצת עבודה והרבה יכולת אפשר להתאים כבל סטנדרטי של אקספרס \ 5 לקליאו, אבל באמת, כמו שאפי ציין, פירוק היא האופציה השפויה.

אם יהיו לך בעיות להשיג חלק כזה - שלח לי ה"פ, יש באיזו 2 פירוקיות שמחזיקות מלאי קליאו מכובד מאוד.

 

הפירוק וההרכבה מאוד קלים, אני הצלחתי לבצע את זה בלי לפרק מאום מלבד החיפוי התחתון של הדש בורד בצד הנהג, רק אליה וקוץ בה - צפה לשריטות על הזרוע, שכן הדרך רצופה פלסטיקים צרפתים אנטישמים :)

 

בהצלחה

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...