Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן אני הבנתי שעשיתי טעות ושאני ממש לא מקצועי חשבתי שאני מבין קצת יותר וטעיתי ושילמתי על זה ברמקול שלי.... לומדים מטעויות...

פורסם

אתה לא צריך עוד מגברים...

אפשרי מאוד לעצב מערכת יפה עם המפרט הזה.

תראה השאלה שאני שואל מראש היא האם אתה חובב SPL או SQ...

מה זה אומר SPL \ SQ תקרא ב FAQ בדף הראשי של פורום אודיו.

אחרי זה תחזור עם תשובה (אם בא לך יש המון מושגים חדשים שכדאי שתלמד ותתעניין ככה תדע יותר טוב).

 

השאלה נשאלה בגלל שצריך לדעת מה אתה אוהב יותר וככה נדע לבנות הצעות.

פורסם

קראתי את ההסבר על SQ ו SPL והחכמתי אני חושב שאני יותר יאהב איכות זאת אומרת SQ (לא טעיתי ?) לא צריך יותר מידי ווליום בכל זאת כמה אפשר לשמוע גבוהה בנהיגה ??

תעזרו לי אני מחפש משו טוב ולא כזה יקר... אולי להחליף את ה6*9 בחדשים ולקנות סט קומפוננט מורל פולס ??

 

שכחתי עוד דבר יש לי גם קדם מגבר של audio control 3xs מה זה בכלל קדם מגבר ?? מה התפקיד שלו ??

ויש לי גם את החלקים של הקומפוננטים הקופסאות האלה עם החוטים שרשום Amplifier 6.4LF Woofer Neo 4t Tweeter של Boston Pro Series 6.4x

תנו חוות דעת על הדברים האלה קיבלתי מתנה ממישו ואני לא יודע מה כל זה שווה... תודהה

×
×
  • תוכן חדש...