Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7393 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאז שחיברתי את המגבר אחד הרמקולים האחוריים מזמזם ועובד רע...

היום רציתי לבדוק מה מקור הבעיה שניתי מקומות של הארסיאי על המגבר נישאר באותו הצד.... העברתי את החוט של הרמקול לאותה היציאה ביחד עם הרמקול השני ועדיין הוא מזמזם.... אז הבנתי שכנראה הבעיה ברמקול ופה אני בא להעזר בכם למה פתאום "נהרס" הרמקול מאז הרכבת המגבר ?!?!?

פורסם

קודם תשנה את הכותרת ,כי אתה בעצמך הגעת למסקנה שזה רמקול ולא מגבר!!

אולי תפרט רכיבים כדי שנוכל יותר לעזור??

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם

כנראה נשרף הרמקול....

תחשוב על רמקולים קצת יותר איכותיים לשים ברכב

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם

זהו מגבר 100 וואט RMS... ב 4 אוהם מה שאומר שהוא כנראה פירק את הרמקולים שלך.

אבל זאת לא הסיבה.... בכל אופן הסיבה לכך שהמגבר עשה את זה , עקב כיוון לא נכון של המגבר ע"ג הרמקולים.

 

יש לבצע כיוון מתאים לרכיבים לפני השמעה רציפה בעוצמות גבוהות, אחרת יתכן שיקרה מה שקרה לך.

(וקורה גם לי.. אבל זה בגלל שאני חזיר בווליום ומחפש להוציא יותר ממה שאני לא יכול... אבל זה לא קשור.)

 

בהצלחה בכיוונים, ואיך לכוון, יש המון חברי פורום שיעזרו לך בכיף.

כמו כן אני מאוד מציע לך עם מגבר שכזה (פשוט פנינה מימים עברו) שתשים רמקולים ברמה על מנת שהוא יוכל להתחיל להתאמץ קצת :) חבל על מגבר שכזה עם רמקולים מאיכות ירודה. תשקיע גם עליהם ואז אתה תהנה מהמגבר כמו שצריך! .

 

ועצות לגבי רמקולים יש כאן בשפע, פשוט תדפדף קצת בדפים ותראה כמה הודעות על רמקולים ועצות יש כאן. יחסוך לך המון שאלות. מה עדיף על מה.. הכל רשום כאן בפורום. תקרא תשכיל ותעשה החלטות לגבי המערכת שלך.

 

כמו כן אני אישית הייתי שם על המגבר הזה זוג קומפוננט שיעמוד איתו ולא סאב. (לסאב תקנה מונובלוק).

אחלה מגבר בשביל להגביר סט חזק ואיכותי. בהצלחה.

פורסם

תודה רבה לכולם.... אני יתחיל לחסוך קצת לקנות סט רמקולים חדש...

או שעדיף סט קומפוננט טוב ?? עדיף מרמקולים 6*9 ??

יש לי גם מגבר soundstream sa164 4 ערוצים מה כדאי שאני יעשה תייצעו לי קצת בקשה אני לא ממש מבין בזה רק מנסה להוציא את המיטב ולשמוע כמו שצריך באוטו תודה רבה

פורסם

לאחר מעקב אחר ההודעות שלך לא נישאר לי אלא לומר שכנראה אתה לא "מקצועי" בלשון המעטה.

זה התחיל עם חיבור "קומבינה" של הדיבורית וממשיך למגבר ורמקולים.

אני יכול להבין את הרצון שלך לעשות דברים לבד וזה מבורך, אבל לדעתי תשתמש בפורום לפני שאתה מתקין ומחבר.

אתה יכול ללמוד הרבה ע"י עריכת חיפוש במאגר הפורום.

בהצלחה.

אריק

×
×
  • תוכן חדש...