Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה

הרכב: רנו קליאו מודל 91

צבע פחחות ומכונאות..

אפשרי גם מוסכים נפרדים

האוטו עבר תאונה מקדימה..

טמבון שבור כנראה גם חור ברדיאטור.. (נוזלים מים)

מכסה מנוע לא נסגר..

המנוע לא נפגע!

פנסים עובדים אבל הם יצאו מהמקום כנראה שהפלסיטקה נשברה

ועוד כמה מכות פח בכנף בצד ימין..

כמה עולה רדיאטור לרכב הנ"ל ?

פורסם

לגבי פחחות - את התיקון האחרון עשיתי בהמלצת הנהג הפוגע אצל אייל חי בתלפיות.

היה סופר מקצוען - מתקתק עיניינים ומחירים הוגנים. הטלפון שלו 6793444.

 

לגבי הפגוש - אם הוא בר שיפוץ - כולם, כולל המוסכים, שולחים לאבי זליג (מרכז הפלסטיק, אומן הפלסטיק או משהו כזה).

בכל מקרה כדאי להימנע מפגוש משופץ כי הוא מתקלף מכל מכה קטנה, ואם אתה משיג פגוש אוריגינלי מפירוק - הרווחת.

 

רדיאטור - ברוב המקרים אפשר לעשות הלחמה וחבל לקנות חדש אם הישן היה במצב טוב.

הפחחים עובדים עם מתקני רדיאטורים כך שתוכל לעשות זאת במסגרת הפחחות.

×
×
  • תוכן חדש...