Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

זהו, נמאס, הגיע הזמן להחליף צמיגים בA3.

הA3 נועלת כרגע 205/55/R16 מתוצרת מישלן (pilot primacy).

 

לא קיבלתי אישור ל225/50/16 ואאלץ "להסתפק" במידה שכן אישרו לי - 225/45/R17.

 

אני מעוניין בחישוקים קלים ככל האפשר, אם אפשר - קלים יותר מאלו שיש לי כרגע באודי (סגסוגת אלומיניום בעיצוב 6 חורים).

 

הנסועה השנתית שלי ירדה לאיזור ה30,000 ק"מ בשנה. אני מוכן להחליף צמיגים פעם בשנה, לא יותר

בנסיעת העבודה האחרונה שלי לצרפת פגשתי מישהי מהעבודה, באמצע השיחה פתאום התחוור לי שבעלה הוא המנכ"ל השכיר של יבואני פירלי לארץ.

כן, היא תוכל לארגן לי מחיר "מיוחד" על איזה צמיג פירלי שארצה.

 

having that in mind -

התקציב (חישוקים + צמיגים) עומד כרגע על איזור ה9,000 ש"ח.

אשמח להוציא פחות ואולי גם לעבור אצל פרילינג עם ההפרש במחיר ע"מ להגדיל את האורווה בכ35 סוסים בריאים (אם לא ישאר כסף אאלץ לחכות שהאישה תאשר את סעיף המוטוריקה בתקציב ההוצאות לרבעון השלישי של 2006)

 

 

סיכום -

אני מעוניין בחישוקים קלים במיוחד שמתאימים לצמיגים במידה 225/45/R17

וצמיגים במידה הנ"ל שישרדו כ30,000 ק"מ (טובים יותר sport-wise מהpilot primacy שיש לי עכשיו)

בתקציב של 9K.

 

הצמיג לא חייב להיות פירלי - אם יש פירלי טובים במיוחד שעונים על הדרישות שלי אבל עם מחיר שוק גבוה - אני אסתדר.

 

תודה מראש.

 

נ.ב.

 

האם יש צמיגי run-flat ספורטיביים? אם אקנה כאלה - האם אוכל להפטר מהגלגל הרזרבי?

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

8P נכון?

 

אני ,אישית, הייתי בוחר ב-RK II של BBS, הם נראים מעולה ושוקלים בסביבות ה-10 ק"ג לחישוק במידה של 8*17.

 

RK_2.jpg

 

אבל, יש לך עוד מיליון אפשרויות, באירופה לבד יש מעל ל-60 יצרני חישוקים לאפטרמרקט.

 

תעיף פה מבט בשביל מבחר די גדול(הם גם שולחים לארץ ד"א):

קליק*2

 

גם ב-TR יש מבחר די גדול,אבל עם דגש לאמריקקים ול-JDM...

 

בנוגע לפירלי...

P-Zero Nero אמור להיות הצמיג המוביל בקטגוריית ה-Max שלהם.

אף פעם לא נסעתי איתם אבל הם אמורים להיות טובים.

 

מכל היצרנים:

ה-F1 GSD3 של GY הם הבחירה שלי מכל ה-Max.

 

שמתי לב שחלק מהצמיגים שהופיעו פעם ב-Max עברו לקבוצה חדשה בשם Extreme, מעניין מה המשמעות של כך?!

אחד מאותם צמיגים הוא ה-gForce T/A KD של BFG, אמור להיות רוצח על יבש, אבל בעייתי במקצת על הרטוב.

זול בצורה מפתיעה.

די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.

פורסם

תודה על התגובה.

אני לא אוהב חישוקים עם "ניטים", זה נותן לזה מראה קצת ערסי,

היו לא מעט חישוקים שכן משכו את תשומת ליבי באתר שרשמת - אבל לא הצלחתי למצוא שם מידע לגבי המשקל,

האם 10 ק"ג הוא המשקל הממוצע לחישוקי BBS? או שזה משתנה באופן דרמטי מחישוק לחישוק?

 

אני לא בקיא במחירים, בכלל.

כמה, בממוצע עולים חישוקים של BBS ? (או שגם המחיר משתנה באופן דרמטי בין הסוגים)

 

לגבי הצמיגים - האם ציפיה לאורך חיים של 30,000 ק"מ לPzero היא מוגזמת? מה המחיר הממוצע של צמיגים כאלה? (שוב - לא בקיא במחירים, בכלל).

 

שוב תודה.

פורסם

הברגים נמצאים שם כי החישוק מורכב משני חלקים.

אבל הם מייצרים את העיצוב גם ביציקה אחת, נקרא למרבה הפלא RK...

 

והמשקל משתנה בהתאם למחיר:

דוגמה: ה-RGR של BBS במידת 8*17 שוקל קצת פחות מ-9 קילו אבל עולה כפול מה-RK.

10 ק"ג זה משקל מצוין לחישוק לרחוב במידה הזאת.

אז 10 ק"ג הם פשרה מצוינת בין מחיר לתמורה.

 

אין לי מושג מה המחירים שהיבואן מדביק בארץ, אבל אפשר להשיג רביעיה חדשה של ה-RK (לא ה-II) ב-6K~, משומשת במצב טוב בהרבה פחות.

א-ב-ל אלו המחירים של BBS, הם לא ממש משקפים משהו.

 

הרבה יצרנים אירופאים אחרים עם קצת פחות תואר ודם כחול מציעים דברים די טובים גם-כן.

 

בנוגע לצמיגים,המידה הכי קרובה ל-Nero ב-TR לרצויה היא 215/45 ב-120$ ליחידה.

ה-Rosso Asimmetrico מתומחרים שם ב-160 בקירוב...

 

אבל המידע לא נותן לך השקפה מדויקת במיוחד על כמה זה יעלה לך בסופו של דבר...

די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.

פורסם

לגבי הצמיגים - האם ציפיה לאורך חיים של 30,000 ק"מ לPzero היא מוגזמת? מה המחיר הממוצע של צמיגים כאלה? (שוב - לא בקיא במחירים, בכלל).

 

אם אתה נוהג בצורה סבירה, אין שום בעיה לצמיג להחזיק 30K ק"מ, גם לצמיגי max performance.

במידות שציינת צפה למעל 1000 ש"ח לצמיג (לא מעט מעל 1000 לצמיגים הטובים). הצמיגים של מישלין ידועים בחיים ארוכים יחסית (גם מנסיון ברכבי המשפחה) אבל בדר"כ עולים יותר מהמתחרים.

אם אתה נמצא באזור רמת-אביב, לך לבועז מ"צמיגי רמת-אביב" בתחנת הדלק "דלק" בדרך נמיר. תגיד לו שגל (בחור גבוה עם שיער ארוך - נוהג על 306 לבנה) שלח אותך.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

jink -

אני מניח שאני נוהג בצורה סבירה.

האודי בת שנתיים.

80,000 ק"מ.

צמיגים מקוריים (יש עוד בשר, לא יבשים)

רפידות בלמים מקוריות (לפי הבדיקה במוסך המרכזי - תקינות לחלוטין)

 

יותר מ1000 ש"ח לצמיג... אני מקווה שההנחה שאקבל מפירלי תהיה מספיק טובה אחרת יהיה לי קשה להכניס חישוקים ב6000 ש"ח ו4 צמיגים בלי לגלוש מהתקציב...

 

תודה.

פורסם

גיבסון, שתי אופציות שאני מחשיב לטובות, גם משקל נמוך למדי וגם בלי לתרום את הכליות שלך ל-BBS.

המחירים המפורטים הם אלו של Tirerack -

O.Z. Superleggera - $229

Kosei K1 TS - $239

 

לגבי צמיגים, הגודייר שדובר בהם כאן כבר - F1GS-D3, הם באמת הבחירה הטובה ביותר, אבל אלטרנטיבה נוספת היא - Advan Neova AD07 - $178 (מחיר לפי TR)

אבל בשביל אחיזה ברמה שצמיגי כביש בד"כ לא מתקרבים אליה (ואפילו במחיר מצויין!) תוכל ללכת על הפאלקן Azenis RT-615 החדש שמחירו לחתיכה (ע"פ Vulcan tires) הוא $112 בלבד!

 

מוטי

פורסם

מוטי - תודה.

 

מה דעתך על הultraleggra?

באתר של OZ לא מוזכרים הsuperleggra, לפי tirerack הultraleggra שוקל באיזור ה6 ק"ג (!) ונמצא באתר של O.Z תחת קטגוריית racing... (החישוק עולה לפי tiretrack $239)

 

האם 17" על 7" יתאים ל225/45/17 או שכדאי ללכת לכיוון ה7.5"? (אני מנסה להוריד כמה גרמים נוספים מהגלגל :wink:)

 

לא המלצת על הpzero בגלל יחס של עלות/תועלת או בגלל שהם פשוט לא טובים ביחס לאלה שכן המלצת עליהם?

 

חן חן.

 

Zak - לא ידעתי שאני ידוען מספיק כדי שחברי פורום יזהו אותי :)

פורסם

ה-SL יצאו מייצור עד כמה שאני יודע... אבל הם עדיין נפוצים בכמויות די גדולות כחדשים.

 

ד"א,הרבה חברות נוקטות במדיניות מותאמת אישית "Per Market", כך שייתכן שחישוק שאתה רואה באתר בריטי לא יופיע באתר אמריקאי של תחת השם של אותו יצרן וכו'...

לדוגמה, ביפן BBS עדיין מוכרים את ה-RS המקורי שלהם,חישוק שיצא מהמחזור לפני יותר מעשור...

ה-LM של BBS, לדוגמה גם כן, בארה"ב, שונה מזה שבאירופה.

וכו'

 

והחישוקים שאתה רואה שם תחת קטגוריית Racing הם לא חישוקי מרוץ "אמיתיים",הם טובים וקלים אבל...

ה-SuperTourismo GT שאתה רואה באתר הם יציקת אלומיניום.

בעוד שהדבר האמיתי עשוי ממגנזיום ועולה יותר מדי. :|

 

אבל-כן, כמו שמוטי ציין, ה-SL הוא חישוק מעולה וכך גם הממשיך שלו.

ולצמיג 225 אני לא הייתי שם חישוק צר יותר מ-8"...

7" זה פשוט צר מדי, 7.5" זה גבולי.

די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.

פורסם

שאלה תמימה - למה אתה כ"כ לחוץ להוריד משקל בלתי "מוקפץ"? אלא אם כן אתה רוצה להוריד שניות מזמני הקפה במסלול, הירידה לפרטים של משקל חישוק "7 מול "7.5 נראית לי קצת מוגזמת.

אם אחיזה בראש מעיינך, לדעתי תן עדיפות כלכלית לצמיגים ברמה הכי גבוהה שתוכל. משקל החישוקים יהיה פחות חשוב בהשוואה.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]


×
×
  • תוכן חדש...