Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הכל נכון, אבל כמו שכתבתי קודם - ברכב כביש, שבעליו מצהיר שהוא נוסע בצורה סבירה, הורדת ק"ג ספורים לא תעשה הבדל שהוא ירגיש. אני דבק בהמלצתי להשקיע קודם כל בצמיגים ומה שנשאר מהתקציב - שילך לחישוקים. מעבר לזה, איש כטוב בעיניו יעשה.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

jink - אני נוסע בצורה סבירה 99% מהזמן.

אני רוצה את האחוז הנאה שלי קיצוני ככל האפשר.

 

אף אחד לא ענה לי בקשר לPzero - האם מדובר בצמיגים מספיק טובים?

(שוב - אני כנראה אוכל להשיג אותם במחיר מגוכך).

פורסם

לא הטובים בקבוצתם, אבל במסגרת התקציב שלך, עם השקעה של כ-6K בחישוקים, לא נראה שיש לך אופציות אחרות יותר טובות.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם
שאלה תמימה - למה אתה כ"כ לחוץ להוריד משקל בלתי "מוקפץ"? אלא אם כן אתה רוצה להוריד שניות מזמני הקפה במסלול, הירידה לפרטים של משקל חישוק "7 מול "7.5 נראית לי קצת מוגזמת.

אם אחיזה בראש מעיינך, לדעתי תן עדיפות כלכלית לצמיגים ברמה הכי גבוהה שתוכל. משקל החישוקים יהיה פחות חשוב בהשוואה.

שאלה לא לגמרי לעניין.. עשית איזשהו שינוי ברכב שלך?

שמת צמיגים ספורטיביים? למה? היצרן לא סיפק אותו עם צמיגים ספורטיביים...

אתה מנסה לגרד זמני הקפה ממסלול לא קיים?

 

הירידה לפרטים היא בדיוק זו שמבדילה בין אחד שסתם הולך לזרוק 6K על חישוקים לבין אחד שיקנה את הסט הנכון לו אחרי שביצע סקר שלך של מה טוב ומה לא ואיפה כדאי להוציא את ה-6K שלו.

הוא בכל מקרה הולך לקנות סט חישוקים כי הוא עולה מ-16 ל-17, למה שלא ייקנה את הסט הכי טוב שהוא מסוגל להרשות לעצמו?

להזכירך, צמיגים הם חלקי בלאי, וגם אם הוא ישים צמיגים ספורטיביים לא *ה-כ-י* טובים בעולם אלא "סתם" צמיגים ספורטיביים טובים מאוד הוא תמיד יוכל לקפוץ קדימה בנאגלה הבאה.

 

גיבסון -

בהשוואה בין משקל בלתי מוקפץ לבין רוחב חישוק הייתי לוקח את הרוחב בכל יום על פני המשקל.

לדעתי עדיף לעלות בקילו אחד בחישוק אם אתה עולה באינצ' ברוחב.

225 יישב מצויין על 17X8 למרות שגם 17X7.5 אפשרי עדיין.... "7 לא מומלץ, החישוק הצר יגרום לדפנות הצמיג להמרח בפניות חזקות.

אגב, מה לגבי הפאלקנים שנתתי לך קישור?

אם אין אותם בארץ יכול להיות ששווה לבדוק אם Vulcan ישלחו אותם וכמה יעלה...קח אותם במשלוח איטי, 4-6 שבועות והם אצלך, לאט אבל זול.

 

מוטי

פורסם

מוטי, דבר ראשון, כן - אני מנסה להוציא מהרכב שלי את המירב (בתקציב העומד לרשותי) גם לצורך העלאת התחרותיות שלו.

אדם המשתמש ברכב שלו 99% מהזמן בנהיגה מנהלתית לא ממש ירגיש מספר ק"ג לכאן או לשם. עם זאת, אין ספק שאם כבר משנים משהו, כדאי ללכת על הטוב ביותר בהתאם לצרכים (והצורך שהוזכר הוא אחיזה) ולכן העצה שנתת לגיבסון על העדפת רוחב החישוק על משקלו היא הנכונה, גם אם המחיר הוא משקל נוסף.

בהתאם לתקציב שצוין, 3K לרכישת 4 צמיגים במידות אלו יספיקו בארץ לצמיגים ממוצעים בלבד (לא אפילו טובים מאוד) ולכן הפירלי במחיר טוב הם האופציה הנכונה עבורו לדעתי.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

אוקיי, אז כדי שלא תבין אותי לא נכון - אני איתך, ולא רק איתך אלא עם כל מי שמתעניין בשיפורים בצורה אמיתית ובריאה כמו שידידינו לס-פול מתעניין... זו גם הסיבה שאני מתקשה להבין את הסיבה שבעצם במקום להמליץ לו על הכיוון שלדעתי אתה היית לוקח אתה ממליץ לו על כיוון אחר, אבל יכול להיות שאני טועה.

 

אם מישהו רוצה באמת לשפר, אני רואה את הטעם להמליץ לו על שיפור-לייט.

 

מוטי

פורסם

השורה התחתונה של העצה שלי היתה:

1. לא לרדת יותר מידי לפרטי משקל החישוק.

2. להקצות כסף לצמיגים טובים (לאו דווקא ה-best) או ללכת על הפירלי בהנחה גדולה. מה לעשות וצמיגים טובים בארץ זה מאוד ביוקר (יש לקרוא במבטא פולני כבד...) והסכום הכולל צריך להספיק גם לחישוקים וגם לצמיגים.

 

ושוב, כמובן, זו דעתי בלבד.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם
Kosei K1 TS - $239
אגב, כרגע בדקתי מה משקל החישוק הנ"ל -

בגודל של 17X8 משקלו הוא בערך 6.82 ק"ג :shock:!

שווה!

לשם השוואה, ה-SSR Competition בגודל דומה, שנחשב לחישוק קליל (במחיר של בעיות חוזק) שוקל רק 300 גרם פחות (אבל עולה כפול).

 

ה-Kosei נראה מצוין לדעתי ומגיע בארבעה צבעים שונים -

kosei_k1_ts_ci3_l.jpg

 

kosei_k1_ts_grey_ci3_l.jpg

 

kosei_k1_ts_gold_ci3_l.jpg

 

kosei_k1_ts_orange_ci3_l.jpg

 

מוטי

פורסם

שוב תודה על התשובות הענייניות חברים.

 

jink - אם צריך להוסיף עוד אלפיה בשביל לקבל את "ה"צמיגים (לא של פירלי) אני אסתדר (מקסימום נאכל קצת פחות סושי בקיוטו :wink:)

 

מוטי - אין לי עם מי לדבר בסופ"ש ולכן לא יכולתי לברר כלום על הפאלקן, אולי מחר אני אתן קפיצה קטנה לאנטון (הבנתי שהם פתוחים בשבת) ואראה מה יש להם להציע. אני כנראה אאלץ לחכות ליום ראשון ע"מ לקבל תשובות.

 

בקשר לחישוק של קוסאי (חוסיין?), אני לא מכיר את החברה, מצד שני - כל מה שאני מכיר זה O.Z וBBS כך שזה לא אומר כלום...

האם החישוק הנ"ל עדיף על הUltraleggra באיזשהו פרמטר (שניהם שוקלים פחות או יותר אותו הדבר ועולים אותו הדבר).

 

האם קוסאי באופן כללי נחשבים לעדיפים על O.Z?

 

לגבי ה17x8, קיבלתי - סתם חשבתי שיהיה משעשע להוריד עוד קילו, ככה סתם...

 

האם אני צריך לדאוג לגבי הoffset? או שמובטח לי שבהבדל מידות הזה לא יהיה לי torque steer ושאר ירקות.

 

אגב - מה לגבי משקל הצמיג? הצמיג למעשה נמצא בקצה הגלגל רחוק מהמרכז, נראה שק"ג נוסף בצמיג ישפיע יותר מק"ג נוסף בחישוק, לא?

פורסם

אני אשמח אם תעדכן לגבי ה-azenis. שמתי עליהם עין ואני שוחק צמיגים בקצב בשביל להחליף אליהם.

דרך אגב, זה יותר מעוד אלפייה (ובקיוטו יש אחלה סושי). אבל תעשה את החישובים שלך. לא הייתי מתעכב על משקל הצמיג - יש תכונות יותר קריטיות שמשפיעות על איכותו.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

מתלים, אחיזה ומה שביניהם

 

שוב שלום חברים (אני מרגיש קצת כמו יוסף המספר מערוץ 2 הנסיוני...)

סאגת החישוקים/צמיגים שלי ממשיכה:

 

אתמול לקחתי יום חופש מהעבודה ע"מ לחפש סט צמיגים וחישוקים לאודי.

כחלק מהסיבוב נכנסתי גם לpit-stop, דיברתי עם דודי המנהל שהיה נחמד וסבלני.

דודי שאל אותי "מה אתה מחפש?" עניתי - פניות, רק פניות מעניינות אותי http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=95994)

 

to make a long story short:

נאמר לי שאם אני רוצה לשפר אחיזה והתנהגות מומלץ לי להשקיע בסט בולמים וקפיצים טוב לפני שאני קונה חישוקים רחבים יותר עם צמיגים מתאימים.

הובהר לי כי בולמים וקפיצים טובים ייגרמו ל205/55 שלי לא לאבד אחיזה בקלות בעת האצה ובפניה אגרסיבית.

 

קיבלתי הצעה לסט בולמי בילשטיין B8 עם קפיצי אייבאך pro-kit.

4170 ש"ח לבולמים ועוד 1386 ש"ח לקפיצים.

 

דודי עשה רושם של אדם אמין ומבין. בכל זאת אשמח לשמוע את דעתכם על המחיר ועל הרעיון בכלל.

 

תודה.

פורסם

אתה מעוניין להנמיך את האוטו? אם לא, אתה צריך B6 ולא B8. בילשטיין מייצרים בולמים מעולים, אם כי יקרים יחסית, שאחד היתרונות שלהם בארץ הוא אחריות לכל החיים. גם לקפיצי אייבך pro-kit מוניטין טוב.

אני בעצמי מתכוון להגיע לשם בשבוע הקרוב ולקנות סט בילשטיין לאוטו שלי.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

צודק, פרט "שולי" קטן ששכחתי לשאול לגביו:

 

אני אכן מתלבט האם להנמיך את האוטו.

שוב: לא מעניינת אותי פוזה.

מעניינים אותי 2 דברים

1. אחיזה, התנהגות ותקשור

2. נוחות

 

מכוון שכמעט הכל עניין של יחסי גומלין. אם התמורה ב"ביצועים" שמשתפרים עקב הנמכה גדולה והפגיעה בנוחות מינורית - אני ארצה להנמיך.

אם התמורה פעוטה עד זניחה או לחלופין - אני אשבור את הגב בכל בורונצ'יק תוצרת מע"צ מן הסתם ארצה לשמור על הגובה הנוכחי.

אין הבדל במחיר בין B6 לB8 וגם אין הבדל במחיר של האייבאך כך שהבחירה שלי כאן היא טכנית בלבד.

 

דודי אמר שברכב גרמני "לא פונה" כדברו ההבדלים יהיו קיצונים יותר לעומת רכבים צרפתיים לדוגמא

הנכון הדבר?

 

אם אני אנמיך ב30-35מ"מ כמו שהוא המליץ, האם אני אצטרך לפחד ממכסי ביוב בולטים ושאר מפגעי תשתיות הכבישים בארץ?

 

תודה.

פורסם

בגדול אי אפשר לדעת עד שממש מנסים. תמיד כדאי לבדוק על רכב זהה עם השינוי - אבל במקרה שלך אני לא רואה את זה קורה בארץ. לדעתי האישית - אל תנמיך. אני מאמין שהתשלום בנוחות יהיה גדול מהשיפור בהתנהגות.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]


×
×
  • תוכן חדש...