Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7408 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא בטוח שאני מסכים איתך אביחי. זה מאוד תלוי מה המצב ההתחלתי. אם החישוקים והצמיגים שלו טובים יחסית במצב הבסיסי, שידרוג שלהם יעזור, אבל פחות ממעבר ממתלים בינוניים למצוינים. צריך לשקול מה החוליה החלשה ברכב ולטפל בה. כמובן שהכי עדיף לשדרג הכל - אבל אני מניח שיש פה הגבלת תקציב.

גיבסון, אני מציע לך להתייעץ עם אנשים שמכירים טוב את ה-A3 והתנסו בשיפור שלה (אפילו בחו"ל), ויוכלו להמליץ לך אילו שידרוגים יעשו לה הכי טוב בפניות.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

התקציב דווקא הורחב עם ההתלהבות.

אני אחייה גם אם אשלם עוד שישיה לחישוקים בנוסף למתלים. כנראה שאוכל לקנות את הPzero Rosso ב650 ש"ח לצמיג כך שרבעיית צמיגים טובים (לא הטובים בקבוצתם, ידוע. אבל 650 ש"ח לצמיג....) במידה של 225/45/17 תעלה לי 2600 ש"ח. בדיחה.

 

להחליף צמיגים אני צריך בכל מקרה, השאלה היא אם אני גם משנה מידה מ205/55/16 ל225/45/17.

פורסם

מוטי, בגלל זה אני אומר לו ללכת דבר ראשון על הסט צמיגים וחישוקים, השינוי באחיזה יוביל אותו למסקנות מה ניתן לעשות באגף המתלים.

ו-gibsonlp, מוטי צודק, תלך רק על צמיגים הכי משובחים שיש(או ברמה הגבוהה מאוד), ואם התקציב לא מאפשר זאת,

אני היתי נשאר עם המידה העכשווית ושם צמיגים ברמה גבוהה,

מאד סביר להניח שזה יניב תוצאות טובות מאשר צמיגים יותר רחבים, אך פחות איכותים.

 

לשיקולך.

 

אביחי

פורסם

מוטי - אולי אני מוגבל, אולי זאת השעה אבל ממש לא הבנתי למה התכוונת.

לא ענית לי על החישוק של קוסאי, האם מדובר בחישוק עדיף על הSuperleggera?

איך היית מדרג באופן כלל את קוסאי מול OZ וBBS?

אשמח גם לשמוע התייחסות לשאר הדברים שנאמרו ע"י דודי מpitstop.

 

אאוץ - התקציב יכול להתרחב בהתאם לדרישה, זה לא העניין.

כמו שכתבתי - יש לי הנחה משמעותית בקניית סט פירלי Pzero.

אם הם נותנים 95% מהיכולת של F1 לדוגמא, אבל אני משיג אותם בחצי מחיר - הprice/performance ינצח פה ואני כנראה אקח Pzero, מהמחקר שעשיתי - הPzero פחות טובים מהF1, אבל עדיין נחשבים לצמיגים מצויינים. אם אני טועה ובגדול - אשמח שתתקנו אותי.

 

שוב תודה, חברים.

פורסם

גיבסון, התכוונתי לומר בצורה סארקאסטית שמכיוון שאין לבולמים ולקפיצים נקודות מגע עם הקרקע עדיף להתחיל בצמיגים שלהם דווקא יש :wink:...

 

נתחיל מלפני כמה הודעות אחורה -

 

כן, ק"ג של אקסטרא משקל בצמיג יותר משמעותי מק"ג של משקל בחישוק כמו שהנחת נכונה.

עם זאת, כמו שציין גל, יש לצמיג קריטריונים אחרים שיותר חשובים בסופו של דבר, כמו רמת האחיזה.. לדוגמא, הפאלקן אזניס הוא לא צמיג קל, להפך, אבל רמת האחיזה הפנומנלית שלו תגרום לי להמליץ עליו לכל אחד שרוצה לראות מה שווה גומי משובח... מבין?

 

לגבי אופסט, קישרתי בזמנו מחשבון לחישוב האופסט באיזה שרשור, מצא אותו ותוכל לדעת מה האופסט הנכון לך.

 

את קוסי (מבטאים KOSI) הייתי מדרג פלוס מינוס ביחד עם OZ, החישוקים של BBS יותר טובים ולכן גם עולה הצורך לתרום כליות או משהו בסגנון אם ברצונך לרכוש אותם.

 

על אימרות כנף וחוכמת רחוב בסטייל של "אוטו גרמני לא פונה כמו צרפתי" או "הבולמים והקפיצים יגרמו לאוטו לא לאבד אחיזה" אני לא אגיב במחילה ממך..

 

מוטי

פורסם

הסתכלתי באתר של קוסי (קוסאי חוסיין נשמע יותר טוב :wink:) - עושה רושם שאין להם חישוק בשבילי, אני צריך 5x112 ונראה שאין להם אחד כזה במידה שאני רוצה... :neutral:

 

תתעלם לרגע מהאמרות של חוסר הפניה ברכבים גרמניים. אני כן מעוניין לדעת אם היה אמת בשאר הדברים אודות הקריטיות של מערכת המתלים לשיפור האחיזה (מול מערכת הצמיגים).

התקציב שלי הורחב (עם האופקים...) ועומד כרגע על איזור ה14,000 ש"ח.

הבולמים והקפיצים עולים 5500 ש"ח ביחד.

זה משאיר 8500 ש"ח לחישוקים וצמיגים.

אני מאמין שרביעיית הפירלי תעלה כ2600 ש"ח מה שמשאיר לי ~6000 ש"ח לחישוקים.

 

האם אתה ממליץ לרדת לחלוטין מעניין הבולמים ולהשקיע קצת פחות מהסכום הזה (נניח 12K) על רביעיית צמיגים וחישוקים? (חישוקים 7K + 5K בערך על סט F1)

 

תודה.

פורסם

לא.

בתקציב מוגדל הייתי עושה את הכל.

אגב, המחיר שניתן לך לבולמים וקפיצים נשמע לי יחסית יקר, יותר קרוב למחיר של קויל-אוברים... מציע לך לבדוק את העניין לפני שאתה רץ לקנות.

 

לגבי הקוסי, מוזר, באתר של TR ה-A3 לא מופיעה אבל נראה כאילו יש בהחלט גלגלים ל-A4.

האם הן שונות במרווחי ברגים? :?

 

מוטי

פורסם

הנה כמה לינקים מעניינים בשבילך -

 

http://www.parts4vws.com/catalog/product_detail.asp?PartNumber=KOSA5%2FAA3

http://www.turnermotorsport.com/html/detail.asp?PRODUCT_ID=29509-2 (תתעלם מהתמונה)

ואולי גם שווה לשאול את החבר'ה האלה אם יש להם משהו בשבילך - http://cgi.ebay.com/ebaymotors/D2-RS-Coilovers-Audi-97-02-A3_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33582QQitemZ8024620973QQrdZ1QQsspagenameZWDVW

 

מוטי

פורסם
לא.

אגב, המחיר שניתן לך לבולמים וקפיצים נשמע לי יחסית יקר, יותר קרוב למחיר של קויל-אוברים...

 

 

מוטי

I wish. סט קוליאוברים של בילשטיין עולה הרבה יותר. המחיר לדגמים המפורטים סביר.

גיבסון - שלחתי לך ה"פ.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

שים לב שלא אמרתי קוילאוברים של בילשטיין.

אני מבין שיותר קל ללכת לחנות ולקנות מאשר להזמין באינטרנט אבל בתכלס אפשר פשוט למצוא דברים יותר טובים במחירים יותר טובים ככה.. שים לב ללינקים.

 

מוטי

פורסם
לא.

בתקציב מוגדל הייתי עושה את הכל.

אגב, המחיר שניתן לך לבולמים וקפיצים נשמע לי יחסית יקר, יותר קרוב למחיר של קויל-אוברים... מציע לך לבדוק את העניין לפני שאתה רץ לקנות.

 

לגבי הקוסי, מוזר, באתר של TR ה-A3 לא מופיעה אבל נראה כאילו יש בהחלט גלגלים ל-A4.

האם הן שונות במרווחי ברגים? :???:

 

מוטי

המחיר הוא אחרי הנחה...:???:

 

אני מאמין שכן, חלק מהרכבים הם 5x100.

באתר של TR דווקא יש A3 אם בוחרים שנת דגם 2005, בכל מקרה - אני חושב שגם הגולף החדשה היא 5x112.

 

שים לב שלא אמרתי קוילאוברים של בילשטיין.

אני מבין שיותר קל ללכת לחנות ולקנות מאשר להזמין באינטרנט אבל בתכלס אפשר פשוט למצוא דברים יותר טובים במחירים יותר טובים ככה.. שים לב ללינקים.

 

מוטי

מה לגבי אחריות? אם אני קונה בחו"ל - לדרוש אותה יהיה קצת ביץ'.

האם בולמים נוטים לההרס או שבילשטיין לא סתם נותנים אחריות לכל החיים ואני יכול להיות שקט גם בקניה ממקום רחוק?

 

מוטי - אל תשכח שאנחנו בישראל, רחוקים וממוסים הרבה יותר מבארה"ב. סט בולמים שעולה בחו"ל כ$500 יעלה יותר מכפול כאשר תוסיף את עלות המשלוח, מע"מ ומכס.

 

שוב תודה על ההשקעה ;)


×
×
  • תוכן חדש...