Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זהירות, תמונות קשות לצפיה (C4 סדאן).


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה קורה אתכם אנשים, אחת היפות שראיתי. והרבה הרבה מעבר לכל מוקוס ו3. או קורולה, או כל דבר אחר. אפילו יותר יפה מהמגאן, שזה קשה יחסית!

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה קורה אתכם אנשים, אחת היפות שראיתי. והרבה הרבה מעבר לכל מוקוס ו3. או קורולה, או כל דבר אחר. אפילו יותר יפה מהמגאן, שזה קשה יחסית!
אני לא רוצה לראות דברים שאתה חושב שהם מכוערים.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

מה רע? היא נראית דווקא די בסדר. שוברת קצת את הקרח בקטגורית המשפחתיות.

 

לכל הנפגעים נפשית בתרד הזה, אתם יכולים להרגע כי לארץ היא לא תגיע.

פורסם

ואני בטוח שכל אחד מהמלעיזים שמעלי היה לוקח אותה בשתי ידיים אם היה צריך לבחור בינה לבין קאיה סראטו, אז עשו לי טובה...

אם הבחירה היחידה שתיהיה לי היא בין 2 המכוניות הנ"ל, אני מעדיף להחזיר את הרישיון למשרד התחבורה ולבקש כרטיסיית אוטובוס.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

שאלתי את המומחה מס' 1 בארץ לגבי הרכב ותגובתו הראשונית היתה:

 

 

"וואאוווו... איזה רכב שמנמן..." ואז הוא הוסיף -

 

"כשתמצא רכב מגניב - תקרא לי, בינתיים אני משחק בסלון, טוב,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אבא...."

 

 

כמו שהבנתם - זו הייתה דעתו של בני בן השלוש ושמונה חודשים....

:wink:

אז לפחות לדעתו - הרכב הזה לא משהו....

 

אלון

פורסם

הבן שלך רק בגיל 3 ויודע לזהות מה טוב ומה לא? - אני הייתי קונה לו רובוטריק.

מה שמפליא אותי שאפילו זאטוט בן 3 יודע לזהות את ה"גועל בהתגלמותו", למעט כמה אנשים כאן בפורום שלא אנקוב בשמם.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

טוב מנקודת המבט שלי זה הולך כך: לפי תמונת הפרופיל התחת הוא של אאודי, הגוף של פאסאט החדשה, הקדימה של סוזוקי ליאנה מעובה, אבל מה לעזאזל נסגר עם המתלים האלה?? אם הגובה היה טיפה יותר נמוך הרכב היה נראה הרבה יותר מסוגנן...

פורסם
הבן שלך רק בגיל 3 ויודע לזהות מה טוב ומה לא? - אני הייתי קונה לו רובוטריק.

מה שמפליא אותי שאפילו זאטוט בן 3 יודע לזהות את ה"גועל בהתגלמותו", למעט כמה אנשים כאן בפורום שלא אנקוב בשמם.

אתה לא יכול להגיד דבר כזה

כל אחד רואה משהו אחר ולכל אחד דיעה שונה על זה

לא סתם קיים המשפט על טעם ועל ריח ...

אהה והיא לא כזאת נוראית, היא דווקא בסדר.

:smilecolr
פורסם
מה שמפליא אותי שאפילו זאטוט בן 3 יודע לזהות את ה"גועל בהתגלמותו", למעט כמה אנשים כאן בפורום שלא אנקוב בשמם.

קצת חוצפה מצידך לקבוע איזה רכב יפה ואיזה לא... כמו שאומרים - על טעם וריח אין מה להתווכח...

 

דבר קטן - אין לי בכלל ספק שאם היו מציעים למישהו מכם את הרכב בתור מתנה הייתם לוקחים ב"שתי היידיים"... בלי לחשוב פעמיים.

Veni Vidi Vici


×
×
  • תוכן חדש...