Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

[פיאט אונו 92, S60, 1100CC]

שבוע שעבר בדקתי שמן, ראיתי שחסר, הוספתי להאנתי 1 ק"ג.

מס' ימים לאחר מכן, הרשתי למתדלק לבדוק לי שמן והוא אמר: "תראה, יש לך שמן כרוך, הוא שרוף כולו, הוא שחור. אתה חייב לעשות החלפת שמנים או לקנות תוסף דלק"

אמרתי לו טוב, טוב וברחתי.

השאלה שלי היא מה זה שמן שרוף \ כרוך? שמן שחור?

 

מה הוא בילבל לי בעצם?

 

תודה רבה

יונתן שגיא הוכמן

פורסם

הבעיה היחידה היא שפתחת מכסה מנוע בתחנת הדלק.

 

אין בעיה עם שמן שחור, בתנאי שביצעו טיפולים בזמן (10,000 ק"מ או שנה- המוקדם מבניהם).

 

השמן שחור מכיוון שהוא מנקה את המנוע ואוסף את כל הלכלוכים ממנו ולכן הוא מתלכלך.

פורסם

קודם כל, לא צריך לברוח. מתדלקים הם לא חיות-אדם, הוא לא יאכל אותך.

 

דבר שני - אני מניח שהוא אמר חרוך, לא כרוך...

 

ודבר אחרון - מומלץ להחליף שמן באוטו שלך פעם בשנה או ב-10000 ק"מ למיטב ידיעתי. סתם להוסיף ליטר כל כמה חודשים לא באמת מרענן את השמן במנוע. מתי עשית טיפול אחרון?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

שמן א-מ-ו-ר להיות שחור כי הוא סופח פיח ותןצרי שריפה במנוע, שמן נקי מדי ("חדש") כנראה לא עושה את העבודה שלו כמו שצריך...

אני מניח שהמתדלק התכוון ל"חרוך", במקרה זה המתדלק מדבר שטויות..... ומנסה למכור לך תוספים ושמנים במחירי תחנה. עזוב שטויות, תעשה טיפול החלפת שמנים כל 10-15 K והכל יהיה בסדר (אלא אם יש תקלה במנוע...)

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

פורסם

מס' ימים לאחר מכן, הרשתי למתדלק לבדוק לי שמן והוא אמר: "תראה, יש לך שמן כרוך, הוא שרוף כולו, הוא שחור. אתה חייב לעשות החלפת שמנים או לקנות תוסף דלק"

 

ואני שואל, מה הקשר?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
ואני שואל, מה הקשר?
תומר מכיוון ששאלתך כמובן היפוטטית, אענה לך תשובה הגיונית: הקשר היחיד הוא הקשר בין ניסיון של מתדלק, בעל חוש לעסקים, להגדיל את הכנסתו , שנגזרת ממכירת שמנים ותוספים ללא צורך, "בשיטת מצליח", הפעם לצערו הוא לא הצליח!!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אין להם פחד שיקרה נזק ובעל הרכב יגיע איתם למשפט? במיוחד המתדלק הפשוט שמשלם מכיסו נזקים כאלה ואחרים

 

אני יודע שמתדלק מילא סולר במיכל שמן של המשאית, הוא פשוט שילם הכל מהכיס שלו לבעל המשאית

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אין להם פחד שיקרה נזק ובעל הרכב יגיע איתם למשפט? במיוחד המתדלק הפשוט שמשלם מכיסו נזקים כאלה ואחרים

 

אני יודע שמתדלק מילא סולר במיכל שמן של המשאית, הוא פשוט שילם הכל מהכיס שלו לבעל המשאית

הרדיפה אחרי בצע כסף מעוורת עיני אנשים, את התוצאות משלמים בגדול אם בכלל, הבעייה שקשה להוכיח!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
מומלץ לעשות טיפולים כל 5000 או חצי שנה.

ויש יצרנים האומרים כל 15K

 

המתדלקים יכולים גם להכניס לך שמן לא יעודי לרכב או כל תוסף אחר. לא ממש איכפת להם וכנראה שהם לא בדיוק יודעים מה הם עושים הרי הכל הן בסוף הוראות של בעל תחנת הדלק.

איך בחורה או גבר אחרי הצבא יודעים בדיוק מה מפלס המים שצריך להיות אצלי ברכב או מפלס שמן במיוחד שהמנוע עובד או עבד, יתרה מכך איך הם יודעים מה סוג הנוזל/השמן שמתאים לרכב שלי?

×
×
  • תוכן חדש...