Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יצאת צדיק או מתדלק מציק

 

תשמעו את זה:

אתמול הייתי בתחנת דלק אחרת, והמתדלק אמר: "תשמע, חסר לך מים במצבר"

שאלתי כמה עולה מיכל, והוא ענה 19, אז אמרתי, טוב תשים.

 

סיימתי לתדלק, הוא מילא את מצבר, ואני בדרכי החוצה.

שניה לפני זה נזכרתי, רגע, שילמתי 19 ש"ח על מיכל מים, הוא מילא קצת מים. איפה המיכל?

יצאתי מהרכב, חיפשתי את המתדלק, (ברור שהוא כבר היה באמצע תידלוק של רכב אחר)

ושאלתי אותו, תגיד איפה המכיל מים?

הוא החוויר וענה: "אה... אמ... הנה שם, מאחורי הארון"

לקחתי וברחתי.

 

מה קורה פה? עוד אחד ניסה לעשות עליי קופה?

פשוט ליצן !

יש לי את הקבלה, ושקלתי אם לכתוב מכתב לבעל התחנה.

מה אתם אומרים?

 

*1 תודה על כל התגובות, זה בדיוק מה שתיארתי לעצמי.

*2 מצטער על שגיאת הכתיב בין כרוך לחרוך. קורה.

פורסם

CaVa

אל תחשוב לרגע שהמתדלק המסכן, מתרצץ בקור\חום הנורא במשך 8 שעות פעל מתוך תום לב.

הוא ניסה לעשות עליך קופה, ולעקוץ אותך ב19 שקל.

 

למתדלקים אין אינטרס להשאיר לעצמם מים למצבר.

 

בזה שאתה כותב תלונה למנהל התחנה אתה בעצם שם את מקום העבודה של המתדלק בסיכון.

תחשוב על זה.

כן כן, לא לא.

פורסם
ואני שואל, מה הקשר?

מה, אתה בכוח רוצה שיענו לך "בירה נשר"? הנה, קיבלת.

 

לגבי השמן - שמן אמור להשחיר עם הזמן, השאלה היא האם השמן לא באמת כבר שחור ממש ובמיוחד לאור ששאלת כל כמה זמן עליך לעשות טיפול שמנים... כמה זמן עבר מאז הטיפול האחרון?

 

בכלל לידע כללי - לא פותחים מכסה מנוע בתחנת דלק, עם כל "הרצון הטוב" של המתדלקים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...