Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ה- TRX וגם ה-TRJ יתאימו שניהם לתיבת ההילוכים שלך.

עם זאת, ה- TRX מתאים ספיצפית יותר לתיבות JB ו- JC.

תוכל לקרוא על כך בהרחבה כאן:

 

TRJ:

http://www.lubadmin.com/upload/produit/FichePDF/lang_1/1075.pdf

 

TRX:

http://www.lubadmin.com/upload/produit/FichePDF/lang_1/1076.pdf

 

אפרים.

תנו חיוך, הכל לטובה.

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

להלן הנתונים שרשומים על הרכב שלי : רנו מגאן קופה שנת 2000 מנוע 1600 גיר ידני.

 

DA04 E004013

E2 SAN913 SAN513

NV676 DRAP05 HARM01

0/ ACCK MRTW

 

Renault SA

אלו הדברים שהיו רשומים על הרכב שלי

 

אפשר לדעת האם אני עומד בתקנים ?

Hu: Alpine 9855R Comp: Morel Hybrid Ovation 6 Amp: Kicker 06ZX650.4 Subwoffer: Hertz ES 300

Black Renault Megane Coupe 1.6 16v

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

בעקבות השרשור הנ"ל ועקב הטיפול לקליאו שהתקרב, יצרתי אתמול קשר עם יעקב ברוך, לגבי רכישת שמן מנוע Elf.

 

יעקב הפנה אותי למחסן שלהם בשדה עוזיהו הנמצא עשר דקות נסיעה ממני. הגעתי למחסן ושם פגשתי את מנהל המחסן, בחור

נחמד בשם יוסי, אשר לא הסכים לדבר איתי על שום שמן מנוע, לא לפני שאשב איתו על ארוחת בוקר קלילה. 8)

לאחר שיחה קצרה על שמנים ומכוניות וכמה בורקסים וכוס קולה אחת, ניגש איתי למחסן והביא לי 5 ליטר שמן.

 

כמו כן, לדבריו, שמן הגיר TRX - אשר מתאים לקליאו ספורט, לא מיובא לארץ עקב הסיבה הפשוטה מאוד... חוסר ביקוש :?

 

 

אז רק רציתי לשתף את חברי הפורום בטיב השירות שניתן לי, הן מצד יעקב ברוך היבואן והן, מצד מנהל המחסן יוסי.

 

:mm_yeah:

פורסם

לא קניתי... :-P

 

אפי, אתה בטוח שבת"א מחזיקים את השמן הנ"ל ? לפי מה שהבנתי אין יבוא שלו כלל וכלל.

 

ואפרופו מוסך מרכזי של קרסו... כשביקרתי במרכזי בראשון ואמרתי להם שיש לי שמן משלי, לא הייתה להם התנגדות. אולם, הם הבהירו לי, או ניסו להבהיר לי, שעקב כך שהבאתי שמן שלי, אז אין אחריות במידה וקורה משהו, נניח איבוד לחץ שמן.

 

קצת תמוה בעיניי, קל וחומר לנוכח העובדה ששמן Elf הינו השמן שרנו עצמה ממליצה לשים ומוגדר כשמן רשמי שלה :!:

פורסם

השמן אכן קיים במוסך המרכזי שבת"א (הביקור האחרון שלי במחסן החלפים שבמוסך לא היה לאחרונה).

אם הוא אינו במלאי כאגע, תוכל לבצע הזמנה דרכם, או דרך המחסן הראשי שבפארק רא"ם (מחסן החלפים המרכזי של רנו בארץ).

מחיר המיכל מעל ל-200 ש"ח.

 

ההבהרה שקיבלת מנציגי המוסך בנוגע למילוי שמן שסופק על-ידי הלקוח במקומה, ובצדק, הן מטעמי אחריות (האם עליהם לסמוך על כל גלון שמן שיסופק על ידי כל לקוח? בהחלט לא) והן מטעמים כלכליים, אני מניח.

 

אכן Elf הינה חברת השמנים המומלצת ע"י רנו העולמית, אך בארץ "פז שמנים וכימיקלים" מייצרים שמנים, העונים על דרישות המפרט, עפ"י היצרן (כך דברי מחלקת השרות של קרסו. העלתי את הנושא לא פעם בפורום, אתה מעוניין לבצע חיפוש).

 

אפרים.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

לאחר בירור מעמיק אכן ניתן לרכוש את השמן הנ"ל

בכל המוסכים של קרסו. המק"ט הוא 7711143543

והמחיר הוא 382 ש"ח לפני מע"מ!!!

פורסם

מישהו בירר אם יש לו נוזל אדום לניקוי מערכת הידראולית לסיטרואן? ואם אפשר מה המחיר...תודה.

Chevrolet Caprice Classic או בקיצור Triple C שנת 83'

פורסם
עומרי,

 

שמני טוטל אכן מומלצים לשימוש ע"י פיז'ו וסיטרואן, וניתן להשיגם אצל יעקב ברוך, בטלפון שציינתי מעלה.

ציין בפניו שנשחת על ידי אפי.

אני ממליץ לך להיכנס לאתר העולמי של טוטל ולעיין בין סוגי השמנים: http://www.total.com .

כמובן שקיימים גם שמנים עבור מנועי דיזל.

 

אפי.

שרשור כל כך ארוך על צרפתיות וכמעט כלום על סיטרואן - היתכן?

איזה שמנים מתאימים ל GSA? מישהו יודע? באתר של TOTAL מצאתי נאדה...

פורסם
מה קנית בסוף אם לא TRX? הרי זה מה שמתאים...

 

לפני אי אילו חודשים אני הבנתי שמה שמתאים זה TRZ (סינטטי מלא) וזה מה שקניתי (30 שקלים למיכל של ליטר, צריך ארבעה). בטיפול הבא אני מתכוון להחליף ולעדכן.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מישהו בירר אם יש לו נוזל אדום לניקוי מערכת הידראולית לסיטרואן? ואם אפשר מה המחיר...תודה.

זה נקרא HIDRAFLUSH או משהו בסגנון, תסתכל בתחילת השירשור - כבר בדקתי ואין לו.

אבל הוא יבואן ואני משער שאם נתאגד אז הוא יביא בשבילנו.

בריאות לכולם!

פורסם
לאחר בירור מעמיק אכן ניתן לרכוש את השמן הנ"ל

בכל המוסכים של קרסו. המק"ט הוא 7711143543

והמחיר הוא 382 ש"ח לפני מע"מ!!!

 

אתה מדבר על שמן מנוע או גיר?

בכל מקרה המחיר מופרך לגמרי.

 

שמן גיר TRZ (יותר יקר) עלה לי בזמנו 45 ש"ח לליטר לפני מעמ כלומר 180 ש"ח לארבעה ליטר (צריך כ-3.4)

שמן מנוע 5W40 LDX סינטטי מלא עלה לי בזמנו 25 שקל לליטר לפני מעמ, כלומר 125 שקל עבור 5 ליטר שנדרשים בקליאו.

 

המחירים הם דרך היבואן (תודה ל-Wiking) ומדובר על קניית כמות קטנה לא מסחרית (שמן מנוע+שמן גיר עבור 2 מכוניות)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.


×
×
  • תוכן חדש...