Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דווקא הבנתי ש-TRZ טוב יותר.

ההבדל במחיר, בהתחשב בעובדה שזו החלפה שמבצעים רק פעם בהרבה זמן, לא משמעותי.

 

אני שמתי TRZ.

דרושים כ-3.3 ליטר, קניתי 4 ליטרים ונשארו לי 700 מ"ל אקסטרה. אם מישהו מעוניין - בה"פ.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
דווקא הבנתי ש-TRZ טוב יותר.

ההבדל במחיר, בהתחשב בעובדה שזו החלפה שמבצעים רק פעם בהרבה זמן, לא משמעותי.

 

אני שמתי TRZ.

דרושים כ-3.3 ליטר, קניתי 4 ליטרים ונשארו לי 700 מ"ל אקסטרה. אם מישהו מעוניין - בה"פ.

WIL שלום

 

לא הבנתי לגבי סוג השמן: TRZ או TRX כ"א מהם לאיזה תיבה ידנית הוא מתאים? אצלי רנו 96 1.6 דגם מנוע K7M. באיזה שמן להשתמש? כי אצלי פעם אחרונה לפני חצי שנה או קצת יותר החליפו שמן גיר במוסך המרכזי עם איזה אטם שהיה קרוע. עכשיו עדיין יש נזילה קטנה מאיזור מחזיר השמן שבין הגיר למנוע. עכשיו במוסך אמרו לי לא לגעת בזה בינתיים כי העבודה פה יקרה וכבר כדאי לעשות זאת עם הקלאץ. מה אתה חושב ויכול להמליץ בנדון.

 

בברכה.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

אני התייחסתי לתיבה של הקליאו ספורט, אין לי מושג מה השמן המומלץ לתיבה שלך.

 

לגבי הנזילה שציינת - הבעיה היא שאין לך דרך לעקוב אחרי מפלס השמן, תקן אותי אם אני טועה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
שלום

 

בנושא השמן גיר לת. הילוכים ידנית לרנו, האם שמן גיר של ACDelco 75/90W סינטטי מלא מתאים גם לתיבה זו?

השמן הוא בתקן API GL5.

 

תודה.

 

מצטער.

רנו קליאו 98' 1400 גיר רגיל.

 

מישהו יודע אם השמן מתאים?:roll:

ולכל החוטאים - רבותי נתראה בגיהינום.

:evil::evil::evil:

פורסם

אם היית כותב דגם מנוע, אז כבר מזמן הייתי יודע איזה גיר בדיוק יש לך ומפנה אותך.

בגדול אמור להיות JB3 ואז שמן ELF TRJ מאוד מומלץ (גם ע"י רנו עצמם) אבל כל עוד אינני יודע איזה גיר במדויק יש לך לא אוכל להגיד בוודאות.

Veni Vidi Vici

פורסם
WIKING לא הבנתי לגבי סוג השמן: TRZ או TRX כ"א מהם לאיזה תיבה ידנית הוא מתאים? אצלי רנו 96 1.6 דגם מנוע K7M. באיזה שמן להשתמש? כי אצלי פעם אחרונה לפני חצי שנה או קצת יותר החליפו שמן גיר במוסך המרכזי עם איזה אטם שהיה קרוע. עכשיו עדיין יש נזילה קטנה מאיזור מחזיר השמן שבין הגיר למנוע. עכשיו במוסך אמרו לי לא לגעת בזה בינתיים כי העבודה פה יקרה וכבר כדאי לעשות זאת עם הקלאץ. מה אתה חושב ויכול להמליץ בנדון.

 

 

לגבי דגם מנוע K7M מהו דגם הגיר ושמן הגיר המומלץ?

מה אתה אומר על הנזילה שציינתי בהודעה הקודמת?

לתשובתך אודה

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם
אם היית כותב דגם מנוע, אז כבר מזמן הייתי יודע איזה גיר בדיוק יש לך ומפנה אותך.

בגדול אמור להיות JB3 ואז שמן ELF TRJ מאוד מומלץ (גם ע"י רנו עצמם) אבל כל עוד אינני יודע איזה גיר במדויק יש לך לא אוכל להגיד בוודאות.

 

דגם מנוע E7J - E-type.

 

והשאלה היא אם מתאים שמן 75/80 אז 75/90 מתאים גם?

ולכל החוטאים - רבותי נתראה בגיהינום.

:evil::evil::evil:

פורסם

חברים, כנראה שלא הסברתי נכון. מנוע מסוים יכול להגיע עם תיבות הילוכים שונות ולכן יש צורך לדעת את דגם הרכב. דגם הרכב מורכב מחיבור אותיות ומספרים. לדוגמא (במשקוף הדלת או מ'סימום לפי רישון הרכב):

P1010006.JPG

Veni Vidi Vici

פורסם

להלן הנתונים עבור הרכב כפי שביקשת:

 

 

 

 

VF1BA0F0D



14699831

BA0F

03 VDW 01P

30630E3

E0144050

 

 

 

בברכה

 

 

ארתור

 

קצת באיחור אבל:

יש לך גיר JB1 או JB3 (לפי הנתונים הללו לא הצלחתי להגיע במדויק).

בכל מקרה, ע"פ האתר הנ"ל מתאים לך ELF TRJ כמו שאמרתי כבר בעל הצמיגות של 75W80.

הנה קובץ מידע שאומר שהשמן מתאים לכל גיר עם J.

1075.pdf

Veni Vidi Vici

פורסם
דגם מנוע E7J - E-type.

 

והשאלה היא אם מתאים שמן 75/80 אז 75/90 מתאים גם?

לא, אתה צריך צמיגות 75W80.

ההודעה לארתור מתייחסת גם אליך.

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם
לא, אתה צריך צמיגות 75W80.

ההודעה לארתור מתייחסת גם אליך.

ליאור

 

הבנתי, תודה אני אחליף את השמן.

שאלה נוספת:האם השמנים של ACDelco טובים?(בצמיגות הנכונה כמובן).

יש למישהו נסיון איתם?

ולכל החוטאים - רבותי נתראה בגיהינום.

:evil::evil::evil:

פורסם

פיליפ - TRJ מומלץ למנועי 1.6 עם תיבת הילוכים JB3/JB1

לך יש JC5 ככה שאתה מתייחס להוראה שיש לקליאו ספורט היות ומדובר באותה בתיבה.

Veni Vidi Vici


×
×
  • תוכן חדש...