Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

שמעתי אתמול שהופיע במגזין ממון מלפני כמה ימים על פירצה בחוק בקשר לחגירת חגורות בטיחות במכוניות מסויימות

למישהו יש את הכתבה?

איזה רכבים נכללים שם?

האם זה כולל חגורות מאחור ומקדימה?

 

זה סתם בשביל ידע כללי, אני תמיד חוגר חגורה.

פורסם

אכן.

יש פירצה בחוק שלפיה ברכבים מסחריים עד 4 טון (קנגו, ברלינגו, טנדרים וכו') אין חובה לחגור חגורות בטיחות מלפנים.

פורסם
אכן.

יש פירצה בחוק שלפיה ברכבים מסחריים עד 4 טון (קנגו, ברלינגו, טנדרים וכו') אין חובה לחגור חגורות בטיחות מלפנים.

 

למה אין חובה לחגור מלפנים במכוניות האלו?

ומאחור חובה?

מוכן להסביר?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

גם ככה עוד שבוע ישנו את זה שצריכים ללבוש חגורות בטיחות גם ברכבים אלה!!!

רק מי שתפסו אותו עד עכשיו יקבל את הכסף בחזרה

רנו קליאו 96 RT

פורסם

אי חגירת חגורות ברכב שיש בו כריות אוויר פרושה מוות בטוח.

אני חוגר חגורה בכל נסיעה בלי קשר למצב החוקי, ומי שחייו יקרים לו כדאי שינהג גם הוא כמוני

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אי חגירת חגורות ברכב שיש בו כריות אוויר פרושה מוות בטוח.

אני חוגר חגורה בכל נסיעה בלי קשר למצב החוקי, ומי שחייו יקרים לו כדאי שינהג גם הוא כמוני

 

ניטרול הכרית יהווה פיתרון מושלם!! :lol:

 

והיה ואין כרית ולא חגרת חגורה אז ל-א קורה לך כלום!! ממש אפילו לא שריטה!! באמת שלא תרגיש דבר!! אתה תמות כל כך מהר שאתה לא תרגיש!! זה כדאי!

 

 

וברצינות - פירצה או לא, מי שחושב שהוא יכול לשרוד תאונה שהיא יותר מפנדר בנדר ללא חגורת בטיחות יסיים את תפקידו על כדור הארץ מהר מאד. מאד.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
אי חגירת חגורות ברכב שיש בו כריות אוויר פרושה מוות בטוח.

אני חוגר חגורה בכל נסיעה בלי קשר למצב החוקי, ומי שחייו יקרים לו כדאי שינהג גם הוא כמוני

 

ניטרול הכרית יהווה פיתרון מושלם!! :lol:

 

והיה ואין כרית ולא חגרת חגורה אז ל-א קורה לך כלום!! ממש אפילו לא שריטה!! באמת שלא תרגיש דבר!! אתה תמות כל כך מהר שאתה לא תרגיש!! זה כדאי!

 

 

וברצינות - פירצה או לא, מי שחושב שהוא יכול לשרוד תאונה שהיא יותר מפנדר בנדר ללא חגורת בטיחות יסיים את תפקידו על כדור הארץ מהר מאד. מאד.

 

 

ראלימן

 

 

מסכים עם כל מילה.

אני גם תמיד חוגר.

שאלתי סתם תמוך סקרנות מהיא הפרצה, גם ככה אין לי רכב מסחרי ככה שזה לא משנה לי וגם אם היה לי הייתי חוגר ללא קשר לחוק.

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

כן כן כן ....גם אנ י מסכים עם כל מילה וכמעט תמיד חוגר...

 

אבל למה אתם מקשים על כל שואל שאלה??מה הבעייה לענות על השאלה??למה כל פעם לזיין ת'מוח על כל המסביב??כן בטיחותי לא בטיחותי...נשאלה שאלה על פירצה בחוק תענו על הפירצה בחוק!!לא על אם זה בטיחותי או לא!!

 

 

תודה...אה...וזה לא פעם ראשונה,למעשה זה קורה כל יום...

אני כבר לא בעליה הגאים של צרפתייה ספורטיבית...

פורסם

מי שחושב שהוא יכול לתת "קונטרה עם הידיים" (כמו שר התחבורה לשעבר) יוציא את עצמו מהר מאוד ממאגר הגנום האנושי, ויתרום להתחזקות המין האנושי (אולי ככה המכונות לא ינצחו אותנו... ) :)

×
×
  • תוכן חדש...