Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5810 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה זאת הפשטות הזאת? מה קרה לצרפתים? בשביל להחליף מסנן דלק צריך שני קליפסים? האלו???

 

כל הכבוד על הפרוייקט. יכול לעזור להרבה אנשים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תיעוד מצויין :mm_yeah:

 

רק דבר אחד אפי, כל כמה זמן מחליפים נוזל בלמים במגאן ?

"לסחוב" עם אותו הנוזל בלמים מעל 4 שנים נראה לי מוגזם, לא נתקלתי ביצרנים שמושכים יותר משנתיים על אותו נוזל בלמים (בהנחה שאכן מדובר בנוזל בלמים רגיל ולא סיליקוני).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אפי, אחלה צלם אתה...

 

מכל הפרוייקט הזה, הכי היה כדאי לדעתי, להוסיף פירוט של צילומים והסברים לפירוק המגן קדמי.

זה פשוט נראה לי הקטע הכי מסובך..בעבודה שבצעת

תודה על התגובות.

 

פרוק הפגוש דווקא די פשוט:

- פרוק 4 ברגי כוכב מכנף ימין ומכנף שמאל

- הסרת חיפוי פלסטיק עליון מתוך תא המנוע (4 ברגי קליפס שטוחים)

- הסרת 7 ברגי קליפס מחלקו העליון של הפגוש

- פרוק 3 ברגי 10 מ"מ מתחתית הרכב

 

והפגוש בחוץ...

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם
תיעוד מצויין :mm_yeah:

 

רק דבר אחד אפי, כל כמה זמן מחליפים נוזל בלמים במגאן ?

"לסחוב" עם אותו הנוזל בלמים מעל 4 שנים נראה לי מוגזם, לא נתקלתי ביצרנים שמושכים יותר משנתיים על אותו נוזל בלמים (בהנחה שאכן מדובר בנוזל בלמים רגיל ולא סיליקוני).

 

איציק

אכן מדובר בתדירות החלפה נמוכה.

עפ"י הצהרת היצרן יש לרענן את נוזל הבלמים בכל 4 שנים, או 120,000 ק"מ, הקודם מבניהם.

סוג הנוזל ההידראולי הדרוש הוא DOT 4 סינטטי (לא מנירלי).

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם
תתחדש .

 

רק שאלה קטנה.

 

מה כ"כ מיוחד בשמן החצי סינטטי הנ"ל, שהוא מצדיק מחיר כה גבוה ? (200)

השמן המדובר צלח מבחנים מעבדתיים והשאיר אחריו שמנים סינטטיים אחרים ששמם מוכר.

יצא לי לעיין בשלשה מבחנים והופתעתי.

בנוסף, בהשוואה שביצעתי מול שמנים אחרים (AC Delco באותה הצמיגות ומאותו הסוג), ניכר שקט מאיזור השסתומים.

וכמובן, שמני Motul נחשבים למעולים בעולם, אם לא הטובים ביותר (אך כמובן שאין לגזור מכך כי כל שמניהם הם הטובים ביותר).

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם
בנוסף, בהשוואה שביצעתי מול שמנים אחרים (AC Delco באותה הצמיגות ומאותו הסוג), ניכר שקט מאיזור השסתומים.

נקווה שאיציק קרא את השורה הזו.

 

אחזקה ברמה גבוהה ללא פשרות,תיעוד מעולה, כל הכבוד.

פורסם

לדעתי עם כל הכבוד לא צריך לקנות מוטול בארץ.

המחירים של היבואן לא הגיוניים!

אני לא יודע מאיפה הביטחון למכור שמנים במחירים כאלו מופקעים?

ניתן לקנות בארץ שמנים באותה רמה וגם ברמה גבוהה יותר בסכומים יותר נמוכים.

למשל : רויאל פרפל, פולדיין ( לא הכי זולים אבל מאוד איכותיים ),SHELL ואפילו MOBIL I מוכרים במחיר נמוך יותר.

אפי למה אתה נעול על מוטול?

פורסם

מחיריהם של שמני מוטול אכן גבוהים, אך לא רק בארץ (מחירם 4 ליטרים מהשמן הנ"ל בחו"ל נע בין 35-40 דולר, וההפרש למחיר בארץ קטן יחסית).

אינני נעול על מוטול, וכפי שציינת אכן קיים מבחר של שמנים איכותיים בשוק.

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

אפי שלום,

 

כול הכבוד על ההשקעה נראה מצויין וכלי עזר לנהגים אחרים.

 

הארה/הערה

1.בקשר לפירוק פילטר הדלק, הייתי מוותר על התוספת של הכנסת מברג בין גוף מסנן הדלק למחבר של צינור הדלק.הדבר עלול לגרום לפגיעה במחבר העדיין עשוי מפלסטיק והדבר יצריך החלפה של כול הצינור.

מנסיון בגולף הדבר שניתן לבצע הוא:

ניקוי עם מים ומברשת קטנה את גוף המחבר ובמיוחד את איזור הלחצן ולאחר מכן ריסוס קל של שמן על בסיס סילקוני המתאים לפלסטיק על איזור הלחצן ואז לחיצה קלה תשחרר את המחבר.

2.לפני פירוק צנרת הדלק/מסנן מומלץ להוציא את הפיוז של משאבת הדלק ולתת 2-3 סטרטרים על-מנת לשחרר את לחץ הדלק מהקווים.

דבר זה יצמצם את נזילת הדלק מהצנרת.

איזה כייף לי :)

פורסם

אפי ב40 דולר קונים בחו"ל גלון של MOBIL I TRISYNTHETIC שזאת ליגה אחרת לגמרי.

וגם מוטול סינטטי טהור עולה משהו כזה וגם SHELL רוטלה.

חצי סינטטי של מוטול לא יעלה קרוב ל 40 דולר לגלון!

ואם כן זאת ממש גניבה!

פורסם

מרק,

תודה על ההערה.

אכן הערותיך חשובות.

 

לגבי ניתוק פיוז משאבת הדלק:

הדבר מיותר, שכן אם משחררים את הלחץ ממיכל הדלק ע"י פתיחת פתח מיכל התדלוק כמעט ולא תהיה זליגת דלק בעת החלפת הפילטר.

בכל ההחלפות שיצא לי לבצע עד כה, כמות הדלק שנשפכה הייתה קטנה.

 

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם
אפי ב40 דולר קונים בחו"ל גלון של MOBIL I TRISYNTHETIC שזאת ליגה אחרת לגמרי.

וגם מוטול סינטטי טהור עולה משהו כזה וגם SHELL רוטלה.

חצי סינטטי של מוטול לא יעלה קרוב ל 40 דולר לגלון!

ואם כן זאת ממש גניבה!

לא יצא לי לרכוש את השמן הנ"ל בחו"ל, אך זה המחיר שיצא לי לראות במספר אתרים, לא התעמקתי בזה יותר מדיי.

אך אני מניח שעם חיפוש מעמיק יותר ניתן למצוא במחירים נמוכים יותר.

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.


×
×
  • תוכן חדש...