Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5810 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל הכבוד על הטופיק. למדתי הרבה! :-)

רק שני דברים לא הבנתי: באיזה אופן אני סוגר את הפילטר שמן (כמה לסגור אותו)?

האם צריך לסגור את הפלאגים במומנט מסויים?

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

את פילטר השמן מהדקים ביד על שמרגישים התנגדות ומשם עוד 3/4 סיבוב. על הפילטר המקורי של רנו ישנם מספרים מ-1 עד 4 שמקלים על זיהוי אותם 3/4 הסיבוב (כל 60 מעלות מופיע מספר אחר).

 

את הפלאגים יש לסגור במומנט של 25 עד 30 ניוטון/מטר.

פורסם

אתה בוודאי התכוונת ל- 45 מעלות.

חשוב להדגיש כי גם את הפלגים וגם את הפילטר יש להבריג קודם כל באמצעות היד, כדי להימנע מהברגה לא נכונה, ורק לבסוף להדק במידה הרצויה.

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם

אפי.

אהבתי את המדריך המצולם שלך.

יש לי בעיה אחת לגבי אופן החלפת מסנן המזגן.

היום רכשתי מסנן מזגן מרנו (יקר אש:evil: ). ניסיתי להכניס אותו לאחר כיפופו בנקודות הכיפוף, אך לצערי הדבר אינו אפשרי.

מה שעשיתי, זה לפרק את תא הכפפות (עיניין של כמה דקות ומספר ברגים) ואז הגישה להחלפת המסנן היא פשוטה וקלה.

למזלי , הוראות ההחלפה למסנן נמצאו בדף שצורף למסנן.

פורסם

אכן הצדק עימך, ועפ"י הוראות היצרן, לצורך פו"ה מסנן אויר למזגן, יש להסיר מגירת תא הכפפות (עניין פשוט כפי שציינת).

עם זאת, קיימת דרך מהירה יותר (אך דורשת "התחכמות" ופחות נוחה) ללא הסרתה כפי שתיארתי.

 

מהו מחיר ששילמת עבור המסנן (למיטב זכרוני קרסו גובים כ-100 ש"ח)?

החליפיים בהם נתקלתי נמכרים בכ-70 ש"ח.

 

אפרים

תנו חיוך, הכל לטובה.


×
×
  • תוכן חדש...