Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רמקול מחרחר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הרמקול האחורי שלי ברכב התחיל לחרחר, מה שמוזר הוא שהוא מחרחר בצורה מוזרה ורק בווליום נמוך,

בווליום גבוה הוא עובד טוב.

מדובר בקומפוננט של blumpunkt שמחובר להגברה של הרדיו דיסק (Pioneer 7750)

 

תודה ראש לכל העוזרים

פורסם

תבדוק אם מגיע מים לקומפוננט מאיזה שהוא מקום

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery

פורסם
שלום,

הרמקול האחורי שלי ברכב התחיל לחרחר, מה שמוזר הוא שהוא מחרחר בצורה מוזרה ורק בווליום נמוך,

בווליום גבוה הוא עובד טוב.

מדובר בקומפוננט של blumpunkt שמחובר להגברה של הרדיו דיסק (Pioneer 7750)

 

תודה ראש לכל העוזרים

התופעה של רמקול שמחרחר בעוצמה נמוכה ובעוצמה גבוה מנגן טוב היא תופעה ידועה ומוכרת. זה קורה כאשר הסליל לא נע בחופשיות בתוך המגנט. כאשר ההפרעה היא קטנה יחסית בעוצמה החירחור אינו מורגש. בכל מיקרה אין אפשרות לתקן את הבעיה לבד אלא רק טכנאי שמיתמחה בתיקון של רמקולים יפתור את הבעיה. האם שווה לקחת את הרמקול לתיקון או להחליפו בחדש? זה כבר תלוי במחיר התיקון לעומת מחירו של רמקול כזה חדש.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם
וכתוצאה ממה זה ניגרם?

ישנם כמה סיבות שיכולות ליגרום לבעיה הנ"ל, כשהנפוצה ביותר היא התחממות יתר של הסליל. כתוצאה מההתחממות ניגרמת נפיחות קלה ביותר של מיבנה הסליל. סיבות נוספות שיכולות ליגרום לבעיה הנ"ל: ליכלוך שחדר למגנט, בריחה קלה של המגנט ממירכוז כתוצאה מתנודות הרכב, רטיבות/לחות שחדרה לרמקול וגרמה לנפיחות של הסליל או אולי אפשרות שהרמקול היה מורכב לרכב בלחץ שגרם לעיוות קל.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

כשרשמת "כתוצאה מחימום יתר" התכוונת לחימום כתוצאה מעבודה ממושכת או כתוצאה מחימום ישיר - שמש חזקה, וכו'?

פורסם

מן הסתם חימום כתוצאה מעבודה ממושכת בקו האדום של גבולות היכולת של אותו אלמנט..

כך קרה לאחד הסאבים שלי שקיבל בראש חזק ויותר מדיי שרפתי לו את הציפוי של הסלילים וכניראה הזקתי גם לסליל עצמו שלאחר התאונה היה חשוף .

הרמקול קצת חירחר הדבר יתבטא בעיקר בתזוזה לא חלקה של הממברנה ..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
כשרשמת "כתוצאה מחימום יתר" התכוונת לחימום כתוצאה מעבודה ממושכת או כתוצאה מחימום ישיר - שמש חזקה, וכו'?
כמובן שהיתכוונתי לחימום יתר כתוצאה מעבודה מאומצת ולא ממקור חום חיצוני.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

×
×
  • תוכן חדש...