טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,207 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
יש פה מישהו עם הרכב הזה עם קרבורטור שיכול להגיד לי כמה הוא עשה? ולכל מי שקורא את זה ויוכל להגיד לי אם כל קרבורטור הוא לא חסכוני? או שזה לא מחייב?
הודעה אחרונה מאת ipm, -
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היום לאחר נסיעה פתחתי את תא המטען ולהפתעתי הרבה מאיזור המנעול (בדלת עצמה) יצא זרם מים קטן, יתכן ואלה המים מהסאן רוף? מישהו יודע בברור מאיפה המים בסאן רוף יוצאים החוצה דרך התעלות?
הודעה אחרונה מאת ToMeR, -
- 23 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
היום בדרכי לפ"ת קרה לי מקרה מסוכן וקררררררר. בנסיעה השמשות של הרכב מכל הצדדים למעט האחוריים התמלאו באדים ולא הצלחתי לראות שום דבר שקורה מסביבי.. אפילו כשבאתי לעבור נתיב, אותתי, ובלי לראות בכלל אם יש מכונית בנתיב הנגדי, בגלל האדים,עברתי ! ניסיתי להפעיל את המזגן במצב של הניקוי אדים אבל זה "ניקה" רק חצי מהשמשה הקדמית והמראות הצדדיות נשארו מכוסות באדים, דבר אשר גם לכך שאני לא יוכל להסתכל במראות הצדדיות. מה אני יכול לעשות במקרה כזה אם יקרה לי בעתיד, הבעיה הייתה יותר בשמשות ובמראות הצדדיות... (סליחה על הבלבול שבהודעה, מקווה שבכל זאת הצלחתם להבין) צינגלה
הודעה אחרונה מאת ToMeR, -
- 0 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אולי מישהו יכול לתת לי איזה לינק או לפחות איך לחפש את זה?
הודעה אחרונה מאת No Nick.inc, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בפיזו 405 בנסיעה עירונית מנוע 1900- בכמה תשופר צריכת הדלק עם המנוע יוחלף למוזרק?
הודעה אחרונה מאת אלון חלווה, -
- 13 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
כולנו יודעים שלכל צמיג יש סימון שמציין מהירות מקסימלית שבה מותר לנהוג. שאלתי היא : נניח שמרכיבים צמיג שמהירותו המותרת המקסימלית היא 100 קמ"ש. ונניח שהרכב מסוגל להגיע להרבה יותר. מה קורה לצמיג אם עוברים את המהירות המותרת שנקבעה על ידי יצרן הצמיג ? חווה דעתך על הטענות הבאות. קבע האם היא נכונה או לא נכונה, ונמק. I)הצמיג ישרף. II)הצמיג יעוף מהחישוק. III)הצמיג יתבלה מהר יותר. שמוליק, שמושפע ממיקרו - כלכלה (מתי הסיוט יגמר ? ? ?)
הודעה אחרונה מאת speedseeker, -
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
האם זה נכון שאם מוסיפים 98 זה עובד כמו תוסף ומשפר את ביצועי המנוע , ואיך בכלל זה ישפיעה אם למלא מיכל רק 98 , כרגע הרכב נוסע על 95.
הודעה אחרונה מאת BigMan, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מה ההבדל בין NOS רטוב ליבש? מכל הבחינות שאפשר להסתכל עליהם. ביצועים , עלות , התאמה לרכבים וכו'. בתודה מראש נ.ב ערכתי חיפוש בנושא אבל לא דנו בעניין הרטוב והיבש עד כה, לכן העלתי את השאלה הנ"ל.
הודעה אחרונה מאת pug 206 xs, -
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם. לאוטו של אבא שלי יש בעיה, רציתי לשמוע ממכם אולי אפשר לסדר לבד את התקלה ומה מהות התקלה. הבעיה התחילה לפתע והיא מתרחשת כאשר סוגרים ומכבים את הרדיו. כאשר הרדיו נסגר אז הנעילה המרכזית לא עובדת (אפשר לפתוח כל דלת בנפרד) השעון של האוטו נכבה, האור בתא הנוסעים נכבה בכל מקרה. ושפותחים את הרדיו כל השלושה דברים נפתחים (שומעים מין קליק כזה של הנעילה המרכזית). שמתי לב כי מאז שזה קרה כאשר מכבים לחלוטין את הסוויץ אז האור בתא הנוסעים נכבה (במקום להשאר פתוח אז שסוגרים את הדלתות או שמכבים אותו באופן ידני). עוד משהו שכל התחנות הקבועות ברדיו נמחקות כל פעם שמכבים את הרדיו. למישהו יש מושג איפה הבעיה ? בתודה מראש, תומר
הודעה אחרונה מאת call25, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אם ברצוני לשפר את יחס צריכת הדלק כמה יעזור ניקוי קרבורטור? איך אני אדע שהמקור לבעיה הוא באמת הקרבורטור? האם יכולות להיות סיבות נוספות ומה הן? כמה יעלה לי ניקוי קרבורטור? והמלצות באזור חולון/ראשל"צ/ת"א...
הודעה אחרונה מאת zvika_v, -
-
- 3 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
אתמול נסעתי בגשם לקחתי כמה סיבובים מהר ויצא שהאוטו החליק, לא משהו רציני אבל מרגישים את ההחלקה והכל. מקור דיי לא אמין אמר לי שאחרי כאלו דברים צריך ללכת לעשות איזון גלגלים... הוא צדק? ואיך אני מרגיש שצריך? עריכה: ואם אני צריך כמה זה עולה?
הודעה אחרונה מאת ariel-s, -
-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
עכשיו באוטודיפו מוכרים דגם חדש של יוקוהאמה Yokohama DB ב 500 ש"ח לזוג. מה שמוזר בצמיג, זה גודל החריצים שלו. הם מאוד מאוד קטנים וממש שונים מכל צמיג אחר. חיפשתי באתר שלהם ואין שם דגם כזה (יש דגם AVS DB) אבל הוא שונה לגמרי. מישהו אולי מכיר את הצמיגים האלה ?
הודעה אחרונה מאת דוד, -
-
1. לפיג'ו 405 קניתי לפני שנתיים (40000ק"מ) צמיגי מישלין אנרגי מקוריים. לא מזמן הסוליה של הקידמיים החלה להתפורר!. (אין סימני בלייה רגילים לסוליה). מישהו יכול להסביר? 2. הליסינג החליפו לי צמיגים (בלנטיס) ל Debica Passio. (כתוב שהם מיוצרים בטורקיה). יש מקום לדאגה? תודה - נוי
הודעה אחרונה מאת ראלימן, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
האם ניתן לשים מפוח של 306 בתוך 405?
הודעה אחרונה מאת נוי, -
-
- 5 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
היום ירדתי בערב וראיתי שבצמיג האחורי יש בורג הבורג ישב לפחות יום שלם ולא ברח אוויר האם ללכת לסדר את זה או להשאיר ככה (המחשבה שלי אומרת לסדר אבל אני מתייעץ ליתר ביטחון) בנוסף אני רוצה להעביר את הגלגלים מהסרן הקידמי לאחורי ראיתי באתר של "הקוסם" שלצמיג כמו שלי (גודייר F1)צריך לעשות את ההחלפה בין הימניים (ימני קידמי עובר להיות ימני אחורי ולהיפך) בנפרד ואת השמאליים בנפרד האם למישהו יש המלצה אחרת? למישהו יש פאנצ'ר מעכר טוב באיזור רמת גן-ת"א אני ינצל את ההזדמנות לבצע איזון גלגלים בזמן האחרון ההגה רועד לי קצת במהירויות מסוימות
הודעה אחרונה מאת נוי, -
מיכל דלק לא נפתח 1 2
מאת la_DVD- 18 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
כפי שכתוב למטה יש לי 106XSi 93 בנוסף למליון ואחד תקלות שמתגלות כל פעם שאני חוזר הביתה (חייל) נוספה תקלה בפתיחת המיכסה של הדלק.. המפתח פשוט לא מסתובב... בנוסף להכל גם הנורת דלק כבר דולקת השאלה שלי היא האם למישהו יש רעיון יצירתי לפתוח את המיכל בעתיד הקרוב משום שבראשון בבוקר אני חוזר לצבא ואני צריך את האוטו להיום בערב
הודעה אחרונה מאת ToMeR, -
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מאז שקניתי את הרכב לא היה בו אור רוורס , החלפתי נורות בדקתי מגעים מאחור והכל היה תקין , חשבתי כנראה החיישן בגיר. אחרי שנה וחצי שהרכב ברשותי , אתמול החל לפתע לעבוד האור רוורס. לדעתי קיבל איזושהי מכה שגרמה לו לעבוד והוא לא מחוזק כראוי השאלה היא הייכן יושב חיישן הרוורס ואיך הוא נראה והאם יש אפשרות להגיע אליו ולחזקו? כרגע אור הרוורס עובד לסירוגין.. תודה.
הודעה אחרונה מאת mr turbo, -
ממיר בפיג'ו 206
מאת makc- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני רוצה לפרק ממיר.צריך ייעוץ ותגובות.
הודעה אחרונה מאת pug 206 xs, -
טויוטה סטרלט
מאת Paradigm- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם! ברשותי טויוטה סטרלט מודל 97. אחלה אוטו. אבל כמה שאלות... צריכת דלק ממוצעת משולב (עירוני ובין עירוני) 14.5 לליטר. צריך להיות יותר גבוה? איך מגביהים קצת את האוטו הזה?! יש איזושהי דרך להגביה את האוטו בכמה ס"מ? העברת הילוכים קצת נוקשה וההילוכים קצת "נתקעים" מה יכולות להיות הסיבות? השבחות עתידיות: האם ניתן להחליף את כל הלוח מחוונים ללוח עם מד סל"ד? (ז"א כמו שיש לטויוטה סטרלט ספיישל) ישנו פיתוח נוסף למנוע המקורי של הרכב 4e-fe שנקרא 4e-fte שזה בעיקרון אותו מנוע, מוגדש טורבו שמוציא 135 כ"ס מ 1332 סמ"ק. השאלה שלי היא האם ניתן למצוא מנוע כזה בארץ? האם ניתן להתקין אותו ברכב, איזה שינויים צריך לעשות וכמה סיפור כזה עלול לעלות. אם מישהו יוכל לענות לי על א…
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
האם המנוע המפלצתי הזה של פיג'ו חוקי בארץ ? אם לדוגמא אני נוסע עם פיג'ו עם מנוע כזה ושוטר עוצר אותי לביקורת ורואה את המנוע, זה הורדה מהכביש ? או שיש לו אישור להיות מותקן בפיג'ו למיניהם ? אודה מאוד למי שיענה ברצינות !
הודעה אחרונה מאת אלון חלווה, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 982 צפיות
לא ייאמן ככה שנאה ככה באה המכה.. אם כל השנאה שלי לצרפת.. נתרם לי רנו אקספרס שמשמש כרכב זונה בסק של אבא שלי ככה..שהוא איתי לעד הודעה חדשה. היום אנוכי עוצר במצב שהגלגלים פונים שמאלה יורד מהרכב, ו...שמו שמיים הצמיגים איך להגיד את זה לא רק אצל הבורא אלא כבר בגהנום - פעם ראשונה שאני רואה סליקס תוצרת קוהמו ,מרוב שהצמיג היה חלק יצאו לו כל מיני חוטים וברזלים מתוכו... אז לבנתיים החלפתי רק את הקידמי הפצוע עד מוות ברזרבי חדש. לפני הקניה באתי להתייעץ מה כדאי? המידה היא 155 משהו 13 . הציעו לי פירלי P3000 ב 700 שקל ל4. קוהמו 800 ל4. מישלין - 900 ל 4. אליאינס? 650-600 ל 4. את המישלין לא שאלתי דגם אבל בסה"כ זה לא רכב מאותגר שילדה..במיוחד לא אחרי שמשכרתי…
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- 6 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
חבר טוב שלי קנה לפני חודשיים סמוראי, והוא כל הזמן מתלונן על זה שהאוטו זולל דלק על כביש 1:6 ובשטח 1:2 זה לפי החישובים שלו האם זה נורמלי? אנא ענו רק מי שיש לו ניסיון עם הרכב הזה הרכב שנת 88 מנוע 1300 סמ"ק
הודעה אחרונה מאת MX-5, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום, רציתי לשאול משהו קטן. אנשים קונים חצאיות, קדימה, אחורה בצד ולא חושבים על דבר קטן אחד. במקרה תאונה קטנה ( דפיקה רגילה בחניה ) 1. מה קורה עם הקיט? הלך הכסף? 2. אפשר לבטח דברים כאלה? כי לא נראה לי שביטוח יחליף קיטים יקרים סתם ככה. 3. אם החצאיות מפיבר, זה נשבר! ניתן לתקן? 4. ואם מפלסטיק? גם אפשר לתקן?
הודעה אחרונה מאת fizban, -
-
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם , היום הג'ז עשתה טיפול 30K , ( הרכב בן פחות משנה ) ... בכל מקרה אנחנו מטפלים בה במוסך המרכזי של הונדה ( אחריות ) , המוסך הזה הוא אכן יקר חבל"ז , טיפול 30K + החלפת רפידות קדמיות עלה 950 ש"ח , רק הרפידות עלו 380 שקל שזה מחיר מוגזם לגמרי , אבל מה ... מה שאני מאד אוהב במוסך הזה הוא שכל חלק שהם מחליפים הם נותנים לך את הישן כדי שתראה שזה לא הוחלף סתם , זה ככה עם הרפידות וככה היה גם עם פילטר אוויר . כזה דבר קטן פשוט גורם לי לסמוך על המוסך , ולמרות המחיר הגבוה אני די מבסוט. אני יודע עקרונית שכל מוסך מורשה אמור לעשות את זה אבל זה המוסך הראשון שאני נתקל שעושה את זה ... יפה מאד .
הודעה אחרונה מאת נמרוד רחמימוב, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 9.4 אלף צפיות
טוב כבר הרבה זמן שהאוטו שלי משמיע רעש מהשסתומים. אבל עכשיו הרעש התגבר בצורה מאד משמעותית,פשוט שאני לוחץ השסתומים מתקתקים בטירוף עד כדי כך שכבר לא שומעים את האגזוז קודם כל מעניין אותי לדעת למה זה קורה ואיך מכוונים אותם וכמובן אם כדאי לטפל בזה כי איך שאני הבנתי בפזו זה דיי נפוץ העניין הזה. אני רק מקווה שזה לא רציני ושגם זה יחסית יהיה טיפול זול עזרה בבקשה
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 12 תגובות
- 2 אלף צפיות
השאלה היא אם אני יכול להחליף את הלוח שעונים שיכלול מד סל"ד או שעון טורים או מה שלא יהיה השם של זה.... כי אני ממש צריך את זה למרות שהאוטו הוא אוטומט. בנוסף אני רוצה גם תאורה יותר חזקה בלוח שעונים מי שיכול לעזור לי תודה מראש אגב... אם מישהו מתעניין האוטו משנת 97 עשה סך הכל 37 אלף ק"מ משהו כזה אפילו פחות... עכשיו כשישי לי רשיון זה התחיל להשתנות הרבה יותר מהר
הודעה אחרונה מאת Vovka, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
1.יש להגיע לאחד מימכוני הרישוי מצויידים ברישיון הרכב 2.לבקש מאחת הפקידות או הרב בוחן שיבדוק בספר איזה מידות גלגלים מותר לשים ברכב (הספר קיים בכל מכון ויש בו את רוב הדגמים הנפוצים בארץ) במידה ולא קיים יש להגיע למוסך מרכזי מחלקה טכנית ולקבל אישור בכתב 3. קניית הצמיג הרצוי 4. חזרה למכון הרישוי מצויידים ברשיון הרכב בדיקה של אחד הבוחנים וקבלה של אישור על שינוי מידת הצמיגים 5. בחלק מהמכונים יש מחשב ישירות למישרד הרישוי והם מזינים את זה מייד מה שגורם שזה יופיע מתוקן בפעם הבאה שמקבלים את הרישיון ובחלק יש לגשת למישרד הרישוי עצמו ולבצע את פעולת הרישום 6. כל הפעולה במכון הרישוי לא עורכת יותר מחמש דקות וכל מה שנישאר זה ליבחור את הצמיג…
הודעה אחרונה מאת CaRReRa, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
האם גלגל הגה של MX-5 שנת93 יכול להתאים ל121 שנת 94 תודה.
הודעה אחרונה מאת Taliko, -
-
- 2 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
האוטו הוא דיהטסו שרייד ועל המיכל דלק כתוב 91 אוקטן... עכשיו בפעם הראשונה מיליתי 96 כי הנחתי שהדלק שהשרייד צורכת הוא לא נטול עופרת.. האם אני צודק? או טועה? קיצר מה למלא 96 או 95?
הודעה אחרונה מאת snowbol, -
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
אמממ...שמתי לב באודי שלי כשאני מעביר הילוך הוא הולך קשה...יענו מין כשאני מעביר מ1 ל2 וכולי (גם בהילוכים גבוהים יותר) ההילוך נכנס בקושי למקומו... מישהו יודע אולי מה יכולה להיות בעיה?? כרגע האוטו במוסך...דפקו לנו אותו חזק אבל אשמח לדעת מה זה יכול להיות... תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Olechko,
-
מי מחובר 55 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 168 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- motior
- מחכה
- samg
- שחר 1
- lanosforce
- PYA
- Mr.Hybrid
- מלטבשי
- meshumeshet
- Aviady001
- Rשף
- SlowRide
- דובצע
- ishayk
- Avia
- amlh
- baer
- IsraCar
- bv12
- mottis
- garicho
- אליהו שבת
- shlomiko
- borsood
- כוכב השחר
- sagi_11
- סידן
- שימי 85
- ELI001
- גולדן191
- גרנד פריקס
- poune
- McV
- אריה שאג
- Shaike.Zam
- פינדר
- flytomars
- vigi
- Liquidator
- Eyal Amzleg
- David32
- שי
- Itzik-b
- yoav911gt2
- nisim91
- D1winner
- פריג'י
- Yuvalino
- Fraysa
- misterb
- amosbmw
- אליה
- razi_pazi
- דניאל1983
- Tom78
