טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,207 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 991 צפיות
יש לי ברכב הרבה(יחסית) נקודות קטנות בלי צבע כתוצאה מקילוף מדבקות, שריטות ושונות. ויזואלית זה לא מפריע, בכלל לא שמים לב לזה אלא אם כן מחפשים את זה. הדבר היחידי הוא שאני מפחד שהמקומות האלו יתחילו להחליד, אני מציין גם שהנקודות הלו לא מגיעות לפח הן די שטחיות. יש ממה לפחד? ואם כן מה עושים? תודה. דניאל
הודעה אחרונה מאת GoGoMobile, -
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מה הקטע של הפילטר הזה? במה הוא יותר טוב או פחות טוב מפילטר פתוח?
הודעה אחרונה מאת xturbo, -
- 0 תגובות
- 968 צפיות
כנראה שעלי להחליף מחזירי שמן ואמרתי על הדרך נעשה קלאץ, העניין הוא שהיתי בכמה מקומות ותמיד אומרים לי שלא יודעים כמה זה יעלה ותלך לשאול במחסן כמה עולה חלקים וחישבו לי רק עבודה או רק מע"מ או לא יודע מה (ושמעתי על מושג עבודה ברוטו ועוד הוסיפו לי לזה שעתון), בקיצור סלט שלם מהחלפה של קלאץ. חשבתי גם בדרך לשלוח את הגיר לשיפוץ (הסינכרו ב 3 כנראה עושה בעיות תחת מאמץ לדברי המוסך) והובהר לי שבגלל שזה רכב מיוחד זה עולה יקר (שוב לא צויין מחיר אלא רק הפחידו אותי). אני שואל אתכם (בגלל שהרכב נורא חשוב לי) האם ללכת רק למורשה או שניתן ללכת לאנשים כמו חזי שאולי אצלם יעלה לי פחות כל הסיפור וגם אני אקבל איש מקצועי, ואם יש המלצות איפה לבצע טיפול וקצת רקע של מחירים לקלאץ (שמעתי שיש קלאץ גד…
הודעה אחרונה מאת ToMeR, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 946 צפיות
השאלה שלי היא מאיזה סיבה זה יכול להיות??? 1. יוניט של האגזוז??? 2. זה הזרקה חד נקודתית, היוניט של ההזרקה??? העשן הוא שחור סמיך מה שמעיד על עודף דלק!
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
צמיגים לפיג'ו106 GTI 1 2
מאת naty19- 16 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
לאחר התיאשותי מחיפוש והמתנה לצמיגי היוקו A539,החלטתי לבחור צמיג חילופי ואני זקוק לעזרה. הצמיגים שעומדים על הפרק כעת הם ה-dunlop sp sport200 אשמח לקבל הצעות לצמיגים איכותיים נוספים,המידה המבוקשת היא-185/55/R14 תודה מראש,נתי.
הודעה אחרונה מאת Tamir_VTR, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
כל מנוע טורבו צריך להקפיד לא לכבות את הרכב בסיום הנסיעה , אלא להמתין כ60 שניות בעמידה ורק אז לכבות. זה נכון???
הודעה אחרונה מאת YOSY_baleno, -
-
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היום הלכתי לפנצ'ר מכר בכדי לשים את הג'נט על ה-306 שלי... (כחלון באיזור תעשייה חולון למי שמכיר... ) בכל מיקרה, הוא שלח אותי למקום בראשון, ששלח אותי לעוד מקום שרק שם מוכרים את אותם ברגים... והוא רוצה עליהם 160שקל!! מישהו מוכן לעזור לי בזה?? אולי מכיר איזה מקום שמוכר יותר בזול?? אפילו משומשים, לא איכפת לי... אני לא יעמוד בתשלום המפחיד הזה..... תודה מראש... marksab
הודעה אחרונה מאת marksab, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בהמשך לבעיות שהיו לי באוטו (מעין קצף לבן) - חשבתי שאולי מדובר בראש מנוע ובהמשך לבעיות שכאשר הטרמוסטט נפתח החום של המנוע יורד בצורה קיצונית עד לשישים שבעים מעלות (מתשעים ושוב עולה) - זאת כאשר המאוור לא נכנס בכלל לפעולה - חשבתי שאולי מדובר בניקוז אויר. בכל אופן- מה שעשיתי היום זה כשהמנוע היה על שישים מעלות בערך פתחתי את המכסה והדלקתי אותו (נתתי לו לחמם) - רציתי לראות אם אפשר לראות את הטחינה המדוברת) בכל אופן מה שקרה זה שלאט לאט כשהמנוע התחמם התחילו לצאת בועות אויר- במיוחד כשהטרמוסטט נפתח - יצאו יותר ( המאור לא נכנס לפעולה, הוא לא היה צריך) ובכל זאת יוכלתי לראות שבשעון החום החום נפל. בשלב יותר מאוחר המים התחילו לגלוש החוצה-- (בלי אדים בכלל- אלא רק לגלוש) בג…
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, מעוניין לקנות קיט של קארזון ומהמידע שמצאתי באתר יש מספר מקומות כששוחחתי איתם כל אחד לכלך על השני ואמר שהם מוכרים "זבל ישראלי" ופיברגלאס מקומי ושהצביעה יוצאת על הפנים. אנא יידעו אותי מי מוכר "עבודה עצמית" ומי מייבא את המקור תודה
הודעה אחרונה מאת Assaf, -
- 0 תגובות
- 776 צפיות
ברצוני לעבור להשתמש בדלק נטול עופרת . במה זה כרוך ? האם מספיק להחליף את הראש מנוע ?
הודעה אחרונה מאת xturbo, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ברצוני לעבור להשתמש בדלק נטול עופרת . במה זה כרוך ? האם מספיק להחליף את הראש מנוע ?
הודעה אחרונה מאת xturbo, -
מיסבים גמורים בפיאסטה שלי.
מאת Guest Anonymous- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לקראת ההכנה לטסט העלתי את הפיאסטה על הליפט וכל ארבעת הגלגלים משוחררים. (מיסבים גמורים) א) עד כמה זה חמור? ב) מהו המחיר הסביר לתיקון ? שאלת מליון הדולר - אני מחפש מוסכניק הגון! לא רוצה להכנס לו לכיס (אין לי בעיה לשלם כסף) אבל שלא יעשה נזקים! מבחינתי אחד שלא מוכן שתהיה ליד האוטו בזמן הטיפול - יש לו מה להסתיר. יש הצעות?
הודעה אחרונה מאת xturbo, -
- 0 תגובות
- 763 צפיות
שלום לכולם ברצוני לדעת איך מפרקים את המזרקים בקליאו לצורך ניקוי? כמו כן היכן ניתן להשיג דיסקים קידמיים ועלותם? תודה
הודעה אחרונה מאת RSIG, -
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
חיפשתי לא מצאתי מידע כמו שצריך.(עישתי חיפוש בפורום) רציתי לדעת על יתרנות חסרונות שוני אחד מהשני ומטורבו רגיל קישורים לאתרים טוב. אבל אני יעדיף גם הסברים בעברית . גם תמונות אם אפשר. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
-------------------------------------------------------------------------------- כאשר אני נוסע על במפרים/כביש עם מהמורות,נשמעות נקישות אותן שומעים גם בנסיעה לאחור. דיהטסו אפלאוז אוט שנת 90 וסליחה שרשמתי אותה הודעה גם בכללי.
הודעה אחרונה מאת Danny4u, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום , מישהו פה יודע בערך כמה אמור לעלות הפיכת מכסה מנוע סטנדרטי של פיג'ו 106 ראלי לסטייל " באד בוי " אשמח לסכום ומקומות שאפשר לעשות זאת תודה רועי ...
הודעה אחרונה מאת ישי, -
-
- 1 תגובות
- 839 צפיות
אנשים עזרה בבקשה ברשותי 205cti כל פעם שאני עולה על פס האטה יש לי רעשים מעצבנים מהפרונט של האוטו וגם שאני מסובב את ההגה בדקתי תענין המשלושים שלי חדשים מסרק תקין אין לי חופש השאלה שלי היא האם הדפיקות וכל זה זה מבולמים או משהוא שקשור אליהם אנה עיזרו לי עסק זה ממש מעצבן אותי
הודעה אחרונה מאת אלון חלווה, -
- 4 תגובות
- 913 צפיות
ניידות בטיחות יתפרסו בתחנות דלק ויזמינו נהגים לבדוק הליקויים. הבדיקה תהיה חינם ולא יירשמו דו"חות לרכבים לא תקינים. משרד התחבורה יפתח החל ממחר במבצע בדיקת תקינות הרכב בכל רחבי הארץ. הבדיקה, שתימשך עד ל-31 בדצמבר, תהיה ללא תשלום. לא יירשמו דו"חות לרכבים עם ליקויים. ניידות בטיחות של אגף הרכב במשרד התחבורה יתפרסו בתחנות הדלק הגדולות ויזמינו נהגים לערוך בדיקה, הכוללת את מערכות ההיגוי, הבלמים, הצמיגים והאורות. לרכבים שימצאו תקינים תוצמד תווית על השמשה הקדמית שתעיד על כך. בעלי רכבים שימצאו בלתי תקניים יקבלו הסבר על מהות הליקויים ויתבקשו לתקנם במוסך. בנוסף, יחולק לנהגים קלף מיוחד של "עשרת הדברות לרכב בטוח", ובו כללים והוראות לבדיקה ואחזקת הרכב. מאת: מערכת וואלה
הודעה אחרונה מאת Liran xsi, -
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
העניין הוא כזה: אני כבר הרבה זמן בהתלבטות לגבי ה-zx שלי... לאוטו יש מספר בעיות קטנות שניתנות לטיפול ולא מדובר ברבה כסף.. הרכב בכללי במצב טוב, אפילו טוב מאוד, אבל כמו כל אוטו מבוגר גם הוא צריך כמה שיפורים כדי להכניס קצת רוח לחיים.. המחיר כרגע במחירון הוא כ-14000 ש"ח. יש לי תקציב מוגבל עד סכום של 30000 ש"ח(כולל בתוכו את ה-14000 של ה-zx) אני מתלבט בין רכישה של 323 שנת 96 glx ידנית-הוספה של כ-15000 ש"ח למחיר ה-zx.. אפשרות שניה שחבתי לגביה היא התחלת שיפורים ב-zx הקיימת.. קצת נתונים חשובים: הרכב עבר 212000 ק"מ (יד 5) והמנוע שופץ בדיוק לפני 12000 ק"מ (בדיוק ב-200k). אני שואל אותכם.. כדאי להשקיע סכום של קרוב ל-15000 בשיפור הרכב? הכוונה כרגע הי…
הודעה אחרונה מאת BMW, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
החלפת מסרק הגה - מסרק 260 עבודה 300 חריטה לזוג תופים מאחורה 2*40 שקל רפידות 4*30 שקל עבודה - 500 שקל. סה"כ - 560+500+120+80 = 1260 . נראה לכם הגיוני? רון. -כדי לקבל פרופורציות התקשרתי לדיסקל לשאול כמה עולה מסרק הגה חדש לרנו 5 (התשובה לא במהופך - 176 שקל!!!)- למה ההתפרעות הזו במחירים?!?!
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
עד לפני כמה ימים הייתה לי בעיית התנעה קלה ... כאשר הייתי נוסע והאוטו היה כבר חם ( חום שמן 80 מעלות ) , האוטו לא היה מניע לי , רק לאחר מנוחה ארוכה . כאשר הייתי מנסה להניע לא היה נשמע שום רעש או תקתוק מצדו של זה . ישר חשדתי בסטרטר ... אז השגתי לי אחד אחר , כפי הקרוי בעגה מקצועית "פלנטרי" . חברתי אותו במקום הישן לאחר פרוק מתיש של בית המצערת (שזה הוחלף במצערת של וולקן 1.9 שבעלת אותו קוטר אך נקייה בהרבה ) . למרבה האכזבה האוטו עדיין לא מניע ... אבל ישנו תקתוק של הסטרטר . קבלתי חוות דעת של מספר אנשים שטענו שלא מגיע מספיק זרם לסטרטר או בשפתם "אין פלוס בריא" . ההמלצה שלהם היא לחבר ממסר לפיקוד של הסטרטר , שברגע שישנה פקודה להפעלה של הסטרטר יגושר פלוס ישיר מהמצ…
הודעה אחרונה מאת QuickSilver, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
קניתי פד'ו 106 XSI 1600 ואני רוצה לדעת איפה אפשר לקנות אגזוז FREE FLOW וכמה זה עולה בערך תודה מראש
הודעה אחרונה מאת amkmic, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
צמיג סיים את חיו. נקנה שניים חדשים. המידות 165/70/R14 ההצעות: שני צמיגי וויקינג 450 שח שני אליאנס 480 שני צמיגי קומו אוטו דיפו 460 שת שני צמיגיטייפון אוטו דיפו 440 שח ע ל מ ה ממל יצים?
הודעה אחרונה מאת גלעד 106 ראלי, -
-
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לאחרונה הרכב נכבה פתאום בלי להחנק בלי כלום פשוט נדם-אני צריך להחליף את הקלאץ'-זה קשור? כי זה קורה בניוטרל וכשעוצרים. תודה
הודעה אחרונה מאת רועי.א, -
לכלוך במיכל מים
מאת דודו-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
יש לי לכלוך במיכל המים הפלסטיק של חלודה יש לו דפנות כפולות נסיתי לנקות עם מים חמים סבון חומץ ולא עוזר יש רעיון למישהו מניסיון אישי תודה דודו
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
נשבר הבולם
מאת Booly-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2 אלף צפיות
הכל התחיל אתמול (תמיד יום חמישי ככה שיום שישי מתבזבז על לסדר הכל) שעת צהרים באמצע יום עבודה עמוס ואני מקבל טלפון, אשתי מתקשרת לספר לי שיש לה רעש מוזר באוטו, טוב האמת שהיא לא היתה צריכה לספר כי כבר דרך הטלפון שמעתי רעשים של דפיקות חזקות באוטו שלה שנשמע קצת מבהיל. מהון להון אניש שואל מאיזה כוון וכו והגעתי לשתי אפשרויות 1. שגומייה של האגזוז נקרעה והוא נפל ונוקש על מות הפיתול האחרוי, ו-2. שהלך בולם והוא במצב כל כך רע שמהקפיצות שלו הוא דופק ומרעיש. טוב, היא הגיעה הביתה ואני יצאתי לראות מה הסיפור, עבודת דיאגנוסטיקה בגרוש היות ומבט מיידי לכוון הבולם האחורי שמאלי הראה כי הוא שבור, כן כן שבור. טוב, אז מה עודים, היום בבוקר ישר לחנות חלקי חילוף ושני בולמים חדשים ופחית …
הודעה אחרונה מאת Booly, -
-
- 3 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אהלן, לכולם! שאלה לגבי מחירים לבלמים של חברת ATE. מה המחירים מי יודע? מחירים על סטים של בלמים קדמיים (2 דיסקים + 4 רפידות). תודה על העזרה
הודעה אחרונה מאת drugstore, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 893 צפיות
ברצוני להחליף - לחדש את המפלג. כיצד הוא בנוי ? האם להחליף רוטור ומכה זה "מסובך" עלות חלפים ? בעיות שיכולות "לצוץ" ? תודה.
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
חוסר מים במיכל
מאת יוסיי-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
בזמן האחרון חסר לי מיים במיכל וגם שאני פותח את פקק הרדיאטור גם שם חסר בסוף נסיעה נשמעים רעשי רתיחה וגיליתי שיורדים מים מצינור העודפים מה לעשות?( אפלאוז)
הודעה אחרונה מאת YH, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
השבוע עשיתי ניקוי מצערת לאחר שהרכיבו אותה בחזרה שמתי לב שאחרי שמניעים הטורים ממש עולים , חשבתי שהמכונאי מתך יותר מדי את את כבל של הגז, אחרי שחזרתי אליו הוא שחרר לי אותו טיפה ואמר שהבעיה היא לא מכנית אלה חשמלית כלומר במחשב , השאלה היא האם על ידי פירוק והרכבה של בית המצערת ניתן לגרום לתקלה כזאת , לפני כן לא הייתה בעיה כזאת. הרכב ניסן סאני מודל 1993 1600 הזרקה. תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת danniel, -
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 4 אנונימיים, 490 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- RedLabel
- TheArcane
- Jack457
- sperial
- D4K
- TvrSpee12
- מיץ פטל
- Matan1515
- shai590
- Shay Shd Dave
- chezik
- Derish
- Dan___
- matan_mil
- Roy142
- Avia
- Haim_gds
- baer
- לב טוב
- יבגניפ
- רפי לין
- pooh-bear
- ArikB
- nir eli
- PASHUT
- אליה
- tan tan
- Supertigre
- ברווז
- Jeka88
- Night Driver
- lanosforce
- דניאל1983
- DeiMoS
- falou
- DC10
- gadik6
- Yellow Engine
- mcshmupi
- NirNissimov
- Chabadi
- SurfHigh
- IsraelR
- blackice
- Be roo
- שביט
- דובצע
- גולדן191
- guy.a
- SlowRide
- NickName1
- אלעדית
- Baté
- om2
- daniel204
- itaimoto
