טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
178,207 נושאים בפורום הזה
-
צמיגים לא תקינים
מאת gmb- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום ברכבה של חברתי ישנו צמיג אחד שמתעקש, אבל מתעקש לשחרר לחץ עצמאית.. אינני יודע אם הבעיה היא בפנצקר או לא... אבל תמיד כשממלאים אוויר, הלחץ יורד כעבור שבועיים בכ-10 PSI ונעצר שם.... מה יכולה להיות הבעיה? מה שמוזר זה שההאויר ממש מפסיק לברוח כאשר הוא מגיע לערך לרף התחתון... מוזר לי..
הודעה אחרונה מאת gmb, -
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכל בעלי הקליאו אילו פלאגים מומלצים לrsi שנת 94? היכן ניתן להשיג? עלויות? האם super4bosch מומלצים? תודה.
הודעה אחרונה מאת ToMeR, -
- 12 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
הסטרטר של הקליאו שלי מתחיל להשמיע צלילים של סוף חייו(מין צליל של סטטט מוזר לאחר שהרכב מניע) חשמלאי רכב הציע שהוא יפרק אותו ויסדר אותו(לפי מה שאני יודע זה שמנקים אותו ומשמנים ואז מחזירים) מישהו יכול להסביר יותר בפרוט?(גם תמונה תעזור) ובנוסף אם יש לכם הצעות כיצד לשמור על אורך חייו? (ולכל המצחיקים של הפורום...אני לא מתכוון להניע בדחיפה!) תודה אלעד.
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
האם קיים ספר הדרכה והאם יתאים לחסר ידע שכמותי?
הודעה אחרונה מאת יוסיי, -
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
האם יש דרך לדעת מהו לחץ האוויר המומלץ בצמיגים ע"פ המלצות היצרן? הרכב הוא ג'אסטי 85. גלגלי 12". במכוניות חדשות יש את המדבקה על המשקוף, או מעל הצמיג. לפעמים כתוב בספר הרכב. עקב גילו של הרכב, לא שרדו לא מדבקות ולא ספר הרכב. אם מישהו יוכל לעזור לי (אולי איזה בעל ג'אסטי...) אני יודה לו מאוד. תודה
הודעה אחרונה מאת ariel:-), -
סימני חלודה
מאת Charde 88- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם! יש לי ברכב סימני חלודה מעל משקופי החלונות ( חלוקה שמפוררת לי את הפח) וכן בעוד כמה מקומות באיזור הדלת באיזה חומר להשתמש על מנת לסתום את הסתימות ומאיפה משיגים תודה
הודעה אחרונה מאת ariel-s, -
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
אני רוצה לדעת אם שווה בכלל ואם כן אם זה אפשרי וכמה יכול לעלות ואיפה אפשר לעשות כזה דבר אני רוצה להחליף את המיצובישי סופר לנסר שלי מאוטומטית לידנית רוצה לשפר את האוטו הרבה מישהו יודע כמה יכול לעלות כזה טיפול? איפה אפשר לעושת? אם שווה בכלל לעשות כזה דבר?
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ברכב שנת 94-95 בעל כריות אוויר, אין צורך לחדשן ?
הודעה אחרונה מאת danniel, -
-
מצאתי קישור ענק (לדעתי...). חישובים מתמטיים ותצוגת גרפים של נתוני מנוע גיר ועוד... מיועד במיוחד למשפרי מנועים ומכוניות ובכלל לכל חובבי הנדסת הרכב אהבתי במיוחד את התצוגות הגרפיות של תאוצת הבוכנה בכל נקודה בצילינדר. לעייונכם ושימושכם: http://www.slowgt.com/Calc.htm כמו כן ישנו באתר מילון מונחים לשיפורים ברכב והרבה תמונות ומידע מעניין.
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
- 3 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
דייהטסו שרייד 1300 מודל 93 ידני. בעבר כאשר שאלתי לגבי צריכת דלק קיבלתי מספר תשובות לגבי נפח המיכל: 35 , 40 ליטר.......אז מה התשובה הנכונה????
הודעה אחרונה מאת malky, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
מצטער שאני כל יומיים יוצא פה עם נושא חדש, זה פשוט שיש לי קצת זמן לטפל באוטו. בכל מקרה, החורף לפנינו ובמכוניתי אין טרמוסטט, דבר רע מאוד - במיוחד בחורף. רכשתי היום טרמוסטט אצל חנות חלפים, טרמוסטט של חברת (VERNET ( 5684.87/j (מישהו מכיר ? ) קראתי בספר היינס של האוטו שלי (אונו 1400 מוזרק - 1994) ורציתי לוודא שהבנתי נכון את שלבי הביצוע. 1. לנתק קוטב חיובי מהמצבר . 2. להכנס אל תוך האוטו ולהעביר למצב חימום. 3. לרוקן את נוזל הקירור מהרדיאטור. 4. לפתוח בורג ריקון בראש המנוע - חייב לבצע זאת ? אין אפשרות אחרת לביצוע ניקוז זה על ידי פירוק אחד מהצינורות והתנעת הרכב למספר דקות ? 5. להחליף את הטרמוסטט לאחד חדש - כולל גומי אטימה חדש וחיבור כל הצינור…
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מה זה אומר כשיוצא עשן לבן אם נוזל מהאגזוז ?
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
- 11 תגובות
- 7.3 אלף צפיות
שבוע טוב איזה ילדה מאותגרת החליטה שיש לה שם יפה והיא כותב לי אותו על האוטו וכך עשתה. היא רשמה את שמה בטוש לא מחיק - מה שעשיתי בינתים זה לעבור על הכתב עם טוש מחיק ואז בניגוב רוב הכתב יוצא אבל עדיין יש סימנים בולטים של הכתב שלא ירדו. השאלה היא איך אפשר להוריד את זה והאם שימוש בטרמפנטין או באציטון לא יפגע בצבע המקורי של הרכב (לבן שנהב מה שנקרא) הצבע של הרכב לא הכי חדש ובגלל זה אני לא רוצה שהוא יתקלף או משהו בסגנון... בתודה רבה מראש..
הודעה אחרונה מאת malky, -
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
בהתנעת הבוקר שתי תופעות- * עשן אפור כהה * גימגומים שנעלמים או בטורים גבוהים או לאחר שהרכב מתחמם בדקתי את כל הווקומים לקרבורטור-נראים בסדר. שמתי ספריי לניקוי קרבורטור- אם השפיע אז קצת יש למשהוא רעיון??
הודעה אחרונה מאת jlavi2002, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
האם יש עוד סוגי בולמים שאפשר לשים במקום קוני בשביל להנמיך את האוטו? כלומר בולמים שבנויים להנמכה ואיכותם פחות או יותר שווה לקוני אך שיהיו יותר זולים. אולי בולמים של חברת קליאו ספורט יעשו את העבודה? תודה. דניאל
הודעה אחרונה מאת daniel-rsi, -
- 2 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
לאחר ששוחחתי עם מישהוא על הקטע הנל, הוא הביא לי שרטוט של הממיר, הבחור מאוד חכם, ויש לו תואר שני באלקטרוניקה. הוא טוען שזה עובד.. האם כך הדבר? נראה לכם שיש מצב שזה עובד? כי אם כן, התחילות להירקם במוחי השטני מזימות טפלות לגבי חיבור מגבר+רמקול של גיטרה (מאוד מאוד חזק עם באסים לא מהעולם הזה) לפיוניר הקטנטן שלי. ועל ידי כך להפוך את ה205 ל"אוטו פשע של המדינה".. מה אתם אומרים? שימו לב שבשרטוט הממיר ממיר ל110 וולט, אולם על ידי הכפלת מספר הליפופים בשנאי יתקבלו 220 וולט ללא בעיות... כמו כן, לטענתו הממיר תוכנן (לא על ידו) במיוחד למצברים של מכוניות
הודעה אחרונה מאת RedR, -
- 0 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
http://www.speedwaymotors.com/prod_list_display.ASP?wc=true&dept_id=L2~79&dept_name_p=Race+Products&deptSearch_id=2 מהו ההבדל בין projected ל non projected ? הקרבה של המצת עצמו אל התערובת ותא הבעירה או דבר אחר? תודה
הודעה אחרונה מאת FifthGear, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 10.2 אלף צפיות
שלום, אז ככה- אחרי שהרכב שלי התחמם בשל כשל במאורר לכ- 120 מעלות התחלתי לעקוב אחרי מפלס נוזל הקירור כדי לוודא שאין פגיעה בראש המנוע או משהו בסגנון. כבר כמה פעמים שכשאני פותח את מכסה המנוע אני רואה שכבה די עבה (של כחצי סניטימטר) של מעיף קצף לבן המכסה את תא נוזל הקירור- זאת רק כשהמנוע חם (תשעים מעלות) כשהמנוע קר הנוזל נראה רגיל לחלוטין. זה יכול להעיד על בעיה בראש המנוע או בעיה אחרת? בתודה רבה מראש.
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
-
בעיות באוטו !
מאת erezka-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
האוטו התחמם לי, כמובן עצרתי ובדקתי מה קורה והבנתי שהוונטה לא עובדת לי . אחרי שעשיתי קומבינה המשכתי לנסוע ולפתע גיליתי שנוזל לי מים מתחת לאוטו ! האם יכול להיות שהמשאבת מים הלכה לי או שזה יכול להיות איזשהוא צינור ?
הודעה אחרונה מאת ariel-s, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
היה לי וויכוח עם חבר. הוא טען שנסיעה עם כמות מועטה של דלק בצורה כמעט תמידית, כלומר, כמעט תמיד ברבע טנק התחתון + הרבה פעמים לנסוע על הנורה, ואפילו להגיע למצבים קריטיים פה שם, יכול להרוס דברים שקשורים לדלק כמו משאבת דלק, הזרקת דלק, או כל הדברים שקשורים בנושא הזה. אני אישית חושב שאומנם זה לא בריא לאוטו, אבל קשה לי להאמין שזה יכול לגרום להוצאה ממשית של תיקונים ממשיים בנושאים שונים. אם הוא באמת משפיע, אז למה? ברור שזה לא בריא, אבל למה זה הורס? ומה זה הורס?
הודעה אחרונה מאת White-Night, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לאחר זמן לא רב שאני מרגיש דפיקות בתחתית הרכב וחשש כי הלכו הבוקסות במשולשים, הכלתי ללכת ולבדוק את הנושא : ביקרתי היום במרום הצמרת ובמוסך הצומת ולמרבה ההפתעה שניהם טוענים אותו הדבר : "אין לך כלום ברכב" "בכל תקין" בדקו משולשים, תפוח הגה, תושבות מנוע ומה לא... מה דעתכם החולם אני או שלא בא להם לעבוד ???
הודעה אחרונה מאת paulpro, -
-
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
כל שבוע הפתעה חדשה. מה הפעם ? ריח של דלק בתוך האוטו. הרמתי מכסה מנוע עברתי על כל הצינורות הנראים לעין, עברתי על פילטר הדלק ועל כל שאר הצנרת החשופה לעין - אין נזילות. היכן ממוקמת משאבת הדלק בפיאט אונו ? אני חושש שמא הריח מגיע משם. היש למישהו רעיון אחר מאיפה מגיע הריח/ איפה הנזילה ? נערך. ** האוטו מודל 94, מוזרק. ** תודה מראש..
הודעה אחרונה מאת paulpro, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
טוב באמת אני יודע שזה נשמע קצת מוזר אבל גם אני לדבר כזה עוד לא ציפיתי. שאני מדליק את האוטו וגם שהאוטו כבר חם אני לוחץ והאגזוז לא משמיע לי פליטה אחידה. שאני מתחיל את הנסיעה הוא ממש מגמגם כאילו הוא נחנק וגם הרעש ירד. מה זה יכול להיות ומה לבדוק קודם
הודעה אחרונה מאת Danny4u, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני יודע שבמכוניות החדשות יש צ'פים אשר מקבילים את המהירות המקסימלית וכו'. יש לי אופל אסטרה 2002 ובסוף האחריות אני רוצה להוריד את הצ'פים מהרכב. א.האם הכלל אפשר להוריד את זה? ב.מה הם ההשלכות בהורדת צ'יפ? ג.האם הרכב עובר טסט עם זה? ד.האם זה משפר את הביצועים של הרכב? ה.כמה הורדת צ'יפ עולה? ו.איפה עושים את זה?
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
בשעה טובה הגיע ההיינס ואני הולך להחליף את התרמוסטט שתקוע על פתוח. אם תסתכלו בתמונה, תראו שצינור המים הגדול שמתחבר לתרמוסטט מחוזק במעין בנד קפיצי (ללא בורג), אתר מחו"ל מסביר שפותחים אותו עם פלאייר פטנט, את זה עוד אני יכול לנחש איך עושים (בכל זאת - אשמח להסבר קצר) , אבל איך סוגרים אותו אחר כך ? ואם כבר שאלתי - לתרמוסטט של פורד יש חור קטן למעלה שאמור לנקז אוויר, בשביל מה זה טוב ?
הודעה אחרונה מאת elibaba, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום , יש לי אוטו אוטומטי...(אם זה משנה , אז PONTIAC SUNBIRD) עכשיו שאני עומד ברמזור , יש לי הרגל להעביר ל N (ניוטרל) כי זה מעצבן אותי שהאוטו בהילוך ולא נוסע, כאילו מה , האוטו בהילוך תמיד??או שאני עומד ולוחץ על הברקס או כאילו מוציא אותו מהילוך ובעצם משלב חצי הילוך? תומר
הודעה אחרונה מאת mordi, -
-
מה עדיף - סל"ד גבוה או נמוך?
מאת Guest brk- 8 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מבחינת צריכת דלק ובלאי, מה עדיף 3.5 סל"ד בשני או 2.5 סלד בשלישי?
הודעה אחרונה מאת malky, -
- 0 תגובות
- 861 צפיות
אני יודע שבמכוניות חדשות(דיי)יש את כול הקטע של הצ'פים 1.צ'יפ שמגביל את המהירות המקסימלית 2.אחד שמונעה סיבוב יתר של הגלגלים.(לא יודע איך להגדיר בידיוק ) טוב שאליתי היא כזו: מתי שניגמרת לי האחריות אני רוצה להסיר את הצ'פים. האם אפשר להסיר אותם? איזה השלכות טובות או לא טובות? ובכלל האם לעשות אתה זה באופל אסטרה 2002? האם זה ישנה משהו בבצועים של המכונית? ואיפה אפשר לעשות וכמה עולה? תודה לכול העוזרים.
הודעה אחרונה מאת Eddy, -
הסרת צ'יפים
מאת Eddy- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני יודע שבמכוניות חדשות(דיי)יש את כול הקטע של הצ'פים 1.צ'יפ שמגביל את המהירות המקסימלית 2.אחד שמונעה סיבוב יתר של הגלגלים.(לא יודע איך להגדיר בידיוק ) טוב שאליתי היא כזו: מתי שניגמרת לי האחריות אני רוצה להסיר את הצ'פים. האם אפשר להסיר אותם? איזה השלכות טובות או לא טובות? ובכלל האם לעשות אתה זה באופל אסטרה 2002? האם זה ישנה משהו בבצועים של המכונית? ואיפה אפשר לעשות וכמה עולה? תודה לכול העוזרים.
הודעה אחרונה מאת Eddy, -
- 0 תגובות
- 717 צפיות
אני יודע שבמכוניות חדשות(דיי)יש את כול הקטע של הצ'פים 1.צ'יפ שמגביל את המהירות המקסימלית 2.אחד שמונעה סיבוב יתר של הגלגלים.(לא יודע איך להגדיר בידיוק ) טוב שאליתי היא כזו: מתי שניגמרת לי האחריות אני רוצה להסיר את הצ'פים. האם אפשר להסיר אותם? איזה השלכות טובות או לא טובות? ובכלל האם לעשות אתה זה באופל אסטרה 2002? האם זה ישנה משהו בבצועים של המכונית? ואיפה אפשר לעשות וכמה עולה? תודה לכול העוזרים.
הודעה אחרונה מאת Eddy,
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 4 אנונימיים, 490 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- RedLabel
- TheArcane
- Jack457
- sperial
- D4K
- TvrSpee12
- מיץ פטל
- Matan1515
- shai590
- Shay Shd Dave
- chezik
- Derish
- Dan___
- matan_mil
- Roy142
- Avia
- Haim_gds
- baer
- לב טוב
- יבגניפ
- רפי לין
- pooh-bear
- ArikB
- nir eli
- PASHUT
- אליה
- tan tan
- Supertigre
- ברווז
- Jeka88
- Night Driver
- lanosforce
- דניאל1983
- DeiMoS
- falou
- DC10
- gadik6
- Yellow Engine
- mcshmupi
- NirNissimov
- Chabadi
- SurfHigh
- IsraelR
- blackice
- Be roo
- שביט
- דובצע
- גולדן191
- guy.a
- SlowRide
- NickName1
- אלעדית
- Baté
- om2
- daniel204
- itaimoto
